کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن تولد حجت‌الاسلام قرائتی در سمت خدا

3 بهمن 1400 ساعت 8:51

فیلمی از جشن تولد حجت‌الاسلام قرائتی در پشتِ صحنه برنامه «سمت خدا» بیرون آمده، لحظات جالبی را رقم زده که چطور این برنامه قدیمی تلویزیون به مقامِ معلمی این کارشناس مذهبی ادای احترام می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، برنامه "سمت خدا" با اجرای نجم الدین شریعتی و تهیه‌کنندگی عبدالمجید رکنی، برنامه‌ای است که در طی 13 سال حضور در قاب تلویزیون همواره میهمان خوبی برای مخاطبان خود بوده است.

این برنامه توانسته مخاطبینی را جذب کند که گاهی ظاهر اسلامی هم نداشته‌اند. عبدالمجید رکنی تهیه‌کننده این برنامه درباره فیلم پشت صحنه و جشن تولدی که از حاج آقای قرائتی بیرون آمد به تسنیم پاسخ داد: دهم دی‌ماه سالروز تولد حاج آقای قرائتی است. این تولد، بهانه‌ای بود برای اینکه تکریم کنیم از مقام کسانی که به گردن ما حق زیادی دارند. آقای قرائتی گردن همه ما حق معلمی دارند. پیر و جوان خاطرات زیبایی با بیانات و کلام‌های گهربارشان دارند. 

در فیلم می‌بینیم که حجت‌الاسلام قرائتی علاوه بر شوخی که میانِ او و نجم‌الدین شریعتی درباره سفر به کربلا پیش می‌آید؛ او می‌گوید: لطف خداست که بعد از 40 سال حرف زدن باز هم مردم به من لطف دارند. این به برکت قرآن و لطف خدا است. به تعبیر تهیه‌کننده «سمت خدا» قرار است به شرط مساعد بودن حال آقای قرائتی، قسمت‌های جدیدی را «سمت خدا» در خدمتِ‌ این کارشناس شناخته شده مذهبی باشد. 
 

دانلود فیلم جشن تولد حجت‌الاسلام قرائتی در سمت خدا
 
وی افزود: قرار است در این هفته طرح فرزندان غدیرمان را به جدّ دنبال کنیم.  بحث فرزندان غدیر کمک به زوج‌های نابارور است؛ خانم‌های دیگری که آرزو دارند مادر شوند به جمع مادرانِ این طرح بپیوندند. روی این بحث تأکید داریم و در تیتراژ پایانی برنامه هم به این فرزندان غدیر پرداخته‌ایم. 

رکنی همچنین اشاره کرد: به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) برای 12 نوزاد که فردا تولدشان است و یکی از اسامی حضرت زهرا(س) برایشان انتخاب شود به نیابت از پدرها و مادرهایشان 12 گوسفند عقیقه می‌کنیم. سمت خدا هزینه این گوسفندها را تقبل می‌کند و گوشت آن هم به نیازمندان می‌رسد. 


کد مطلب: 789377

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/789377/جشن-تولد-حجت-الاسلام-قرائتی-سمت-خدا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com