جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۷
گزارش ویدئویی جهان نیوز//

نقشه آمریکا و اسرائیل برای آینده ایران چیست؟ +فیلم

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 782874
مقام‌های آمریکایی به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند حملات به تأسیسات هسته‌ای ایران «غیرسازنده» بوده و سبب تسریع برنامه هسته‌ای ایران شده است.
نقشه آمریکا و اسرائیل برای آینده ایران چیست؟ +فیلم
گروه بین الملل جهان نيوز: روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی نوشته است: در ۲۰ ماه گذشته عوامل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، دانشمند ارشد هسته‌ای ایران را ترور کرده و انفجارهای بزرگی را در چهار تأسیسات هسته‌ای و موشکی ایران به راه انداختند به این امید که سانتریفیوژهای تولیدکننده سوخت هسته‌ای را فلج کنند و روزی را به تاخیر بیاندازند که ایران ممکن است قادر به ساختن بمب باشد، اما مقامات اطلاعاتی آمریکا و بازرسان بین‌المللی می‌گویند که ایرانی‌ها بسرعت دوباره آن‌ها را احیا کرده‌اند.

گزارش ویدئویی جهان نيوز درباره این موضوع را در ادامه می توانید مشاهده نمایید:
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شرم آور و تاسف بار است که دیوان کیفری بین‌الملل از سال 1945 تاکنون در مورد جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هر روز در رسانه های ایران را تهدید می کرد
ایران پاسخ و جواب تهدید های وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دریای عمان داده است.
Iran, Islamic Republic of
دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
متحدان آمریکا در منطقه نگران سرنوشت خود هستند
Iran, Islamic Republic of
آخه چطور ممکنه اسرائیل زپرتی بتونه از اونور دنیا بیاد به راحتی تو تاسیسات هسته ای ما خرابکاری کنه ؟! اگه من بخوام باور کنم ...
یک دوست
Romania
نمی دونم چرا این روزها هر وقت تصویر این جو بایدن آلزایمری رو می بینم احساس بدی می کنم.!!!!