يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۸
سالروز انتقام خون «صیاد دل‌ها»

سردار حاجی زاده: رفاقت ارتش و سپاه ریشه‌دار است/ فیلم تازه منتشر شده از عملیات انتقام خون شهید صیاد شیرازی توسط سپاه در سال ۷۸

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 730199
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه رفاقت و صمیمیت ارتش و سپاه ریشه‌دار است، گفت: انتقام خون شهید صیاد شیرازی موضوعی حیثیتی برای پاسداران بود
سردار حاجی زاده: رفاقت ارتش و سپاه ریشه‌دار است/ فیلم تازه منتشر شده از عملیات انتقام خون شهید صیاد شیرازی توسط سپاه در سال ۷۸
به گزارش جهان نيوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سالگرد عملیات انتقام شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی واقعا صیاد دلها بود، گفت: روابط شهید تهرانی مقدم با شهید صیاد شیرازی بسیار صمیمانه بود و به واسطه ایشان ارتباط ما که اطراف شهید مقدم بودیم نیز با شهید صیاد صمیمانه بود.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی در شکل گیری توپخانه سپاه در اوایل جنگ بسیار کمک کردند و پیگیر بودند و همراهی می کردند و به همین دلیل بین بچه‌های هوایی و به ویژه بچه های موشکی بسیار محبوب بود و شهادت ایشان هم ضربه روحی بسیار سنگینی برای بچه های سپاه بود چراکه یک دوست محبوب و صمیمی را از دست داده بودند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
دورود وصلوات برامام وشهدا ودورود برصیاددلها صیادشیرازی
Iran, Islamic Republic of
صیاد دلها
Iran, Islamic Republic of
درود بر روح شهیدان بزرگوارمون.... و خدا قوت به سردار حاجي زاده عزیز.... دوستتون دارم سردار مثل پدر...
سردار دلها
United Arab Emirates
سلام خدا بر سپهبرد شهید صیاد شیرازی ودردو خدا بر روح مقدس سردار قاسم سلیمانی که تا ابد دلهایمان داغدار این عزیزان هستند
Denmark
پشتیبان ولایت فقیه باشید نا به مملکت شما آسیب نرسد . اگر سپاه نبود کشور نبود (امام خمینی ر ه) . حقیقتا" این دو ثقل انقلاب موجب نجات نظام هستند و می باشند .
لرستانی
Iran, Islamic Republic of
عشق است صیاد دل ها
خلوص نیت و شخصیت انقلابی و متدین شهید صیاد شیرازی این بزرگوار را در دل مردم ایران جا داد و باعث افتخار هر ایرانی شد
حامد
United States
خدا رحمت كند سردار شهيد صياد شيرازي و نيز شهيد چمران را كه در پاسخ به اظهار نظر عجيب يكي از مسئولين كنوني در مجلس اول ودر خواست عدم پرداخت حقوق ارتشيان، دفاع جانانه اي از ارتش كرد و همانجا از صياد نام برد و اعلام كرد پشت سر او نماز خوانده است. رحمت خدا بر همه شهدا.
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دلاور مردان (انشا ا... شفاعت این دو شهید عزیز به ما برسد)