سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۳
۶

خشونت سنگین علیه این زنان!

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 658816
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند و ملائکه بر شیر زنان مسلمان و محجبه.
چشم شیطان و مستکبرین عالم و افساد طلبان کور بشه از سیاهی چادر شیر زنان ایران اسلامی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
.... بعضی از زنان .... به زنانی که حیا دارند و باعفت هستند حسادت دارند بخاطر همین تلاش می کنند تا همه زنان مثل خودشان شوند!!!!
نادر
Iran, Islamic Republic of
حمله به زنان و دسترسی سهل تر به آنها حتی با نگاه در همه جهان در حال رخ دادن است، در 70 یا 60 سال پیش زنان آمریکایی خجالت می کشیدند که با لباس زیر کنار دریا حاضر شوند، ولی حالا... بنظرم یک حمله جهانی که بتدریج قوی تر می شود شرم و حیا زنان را نشانه گرفته است، تا زنان با راحت تر از قبل در دسترس اعمال جنسی قرار گیرند، اگه به زنان باحجاب ایران حمله می شود چون امکان دارد این زنان ایرانی باحجاب الگویی شوند برای بقیه زنان در کشورهای دیگر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش جهان نیوز که به این موضوع علاقه دارد برش هایی از برنامه هایی امثال از لاک جیغ تا خدا و... و لینک های این چنینی را در سایت تان قرار دهید صرف این مطالب کمک نمی کند. بهتر است نگاه عملی تری به این موضوع که تکیه گاه دشمن این نظام است هم داشته باشید ممنون
یک زن
البته باید این نکته را هم در نظر گرفت راستی آزمایی برای آمار باید انجام شود. مخصوصا در ایران که خیلی از تجاوز ها و خشونت ها برای حفظ آبرو علنی و دادگاهی نمی شود
علی
Iran, Islamic Republic of
از جهان نیوز می خواهم مصاحبه کامل مهشید ضیایی تازه مسلمان شده را در سایت تان قرار دهید خیلی آموزنده است.