سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

چرا رامبد جوان همسر سابقش را به خندوانه دعوت نکرد؟

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 549851
به گزارش جهان نیوز،رامبد جوان با حضور در برنامه «من و شما» به حواشی پیرامون خود پاسخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسینی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
اینقدر به حواشی هنرمندان نپردازید . شماها باعث شهرت بادکنکی افرادی میشید که در حیطه هنر خود دست چندم به حساب میان . هنر مندان واقعی گمنام توی مملکت ما بزرگوارانه زندگی بی سرو صدا دارن . نویسنده ، شاعر، نوازنده ، خطاط ، نقاش ، هنرمندان تجسمی .و...
رامبد جوان فقط یه برنامه ساز مبتکریست نه هنر پیشه ماهری است نه کارگردان مطرح . زندگی خصوصی ایشون در نوع خودش بینظیره ! سه بار ازدواج نشون دهنده چیه ؟ اینو روانشناسا باید موشکافی کنن.
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام من متوجه نمی شوم در عرف ما این سوال و این درخواست پسندیده نیست که دونفر که به هر دلیل از یکدیگر جداشده اند بخواهند در یک برنامه آن هم این نوع برنامه ای مثل خندوانه دعوت کند؟ این همه مهمان خوب در این برنامه آمده اند حالا این خانم محترم در برنامه های دیگری دعوت شود چه اشکالی دارد ؟ من فکر میکنم ما ایرانی ها باید بیشتر به حریم خصوصی افراد معروف و مشهور احترام بگذاریم . بالاخره آنها نیز انسان هستند و دوست ندارند احساسات و تصمیمات شخصی زندگی شان در رسانه ها دست به دست شود و هنرمندان نیز باید در حفظ این حریم بسار کوشا باشند.