سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 18 Jun 2024
 
۱۶
۳

استقبال‌کنندگان از دکتر احمدی‌نژاد چند نفر بودند؟

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 284372
در حاشیه سفر رییس جمهور به استان گیلان - ورزشگاه عضدی رشت
https://jahannews.com/vdcd5o0xxyt0js6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5o0xxyt0js6.2a2y.html
مرجع : 8 دی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كجان اونايي كه ميگفتن ملت براي سانديس تو صحنه بودن؟ لابد حالا بايد بگن ديگه سانديسش مثل سابق نيست! ملت ما پشت رهبري است و هركه يك ميليمتر از مسير رهبري تخطي كنه ديگه جايگاهي براي ما نداره چون يك ميليمتر دور از رهبري يعني سقوط تو دره! احمدي نژاد كيلومترها خودش رو دور كرد و رفت ته دره!
meysam
آقای احمدی نژاد اگه با رهبری بودی همیشه و در همه حال و اون دو تا کار ناشایست رو نمی کردی ، حداقل حزب اللهی های انقلابی امروز بنا به غیرتشان با شما بودند.
اما شما یا دوستان منتسب به شما گفتند که اگه رهبری از من دفاع نمی کرد من رای بالای 24 میلییون می گرفتم .
این یک ناسپاسی بزرگ و قدر نعمت ندانستن بود .
شما رای 24 میلیونی خود را از رهبری داشتید اما قدرش را ندانستید وگرنه که جبهه اصلاحات همیشه مخالف شما بودند و هستند و از هیچ کاری برای تخریب شما فرو نمی گذارند .
شرم و حیا کنید!هرچند می دونم نظرمو درج نمی کنید اما خوندنش برای شما هم مفید خواهد بود! ایشون الان رییس جمهوره یک مملکته شما به جای حفظ حرمت افراد درصدد تخریب هستید تا بلکه توجه ملت رو به نامزد مد نظرتون جلب کنید اما بدونید مردم ما خوب می دونن بازی شما هم انتخاباتیست!