پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۰
۲

درخواست وکلای مردم از دفتر هاشمی برای انتشار فیلم جنجالی

دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 310430
رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اوضاع سوریه، به نگرانی‌ها پایان دهد.
درخواست وکلای مردم از دفتر هاشمی برای انتشار فیلم جنجالی
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات منتسب به هاشمی رفسنجانی علیه دولت سوریه که در برخی سایت‌ها ذکر شده، گفت: در رسانه‌های عمومی و خبری، مطالبی به نقل از آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه دولت اسد مطرح شد که جای تعجب و البته نگرانی دارد.

وی افزود: اگرچه این سخنان در اخبار دفتر آقای هاشمی مطرح نشده، اما این امر نگرانی مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی را برطرف نکرده است و بهتر است دفتر آقای هاشمی فیلم سخنرانی ایشان درباره سوریه را منتشر کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه با بیان اینکه هیچ تردیدی نیست که تروریست‌ها برای پیاده کردن اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی از سلاح‌های شیمیایی علیه دولت و ملت سوریه استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: بعید است که آقای هاشمی منکر موضوعات روشن سوریه شده و ادعای دشمنان سوریه را مطرح کرده باشد.


متهم کردن دولت سوریه اشتباه بزرگی است/دفتر هاشمی فیلم سخنرانی‌ وی را پخش کند


همچنین منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اخبار برخی سایت‌ها درباره اظهارات هاشمی رفسنجانی علیه دولت سوریه در جمع مردم سوادکوه، گفت: آقای هاشمی فردی باتجربه، پخته و فهمیده است و بعید است علیه دولت سوریه سخن گفته باشد.

وی با بیان اینکه، قطعا این تروریست‌ها هستند که از سلاح شیمیایی علیه دولت و مردم سوریه استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: با توجه به شناختی که از آقای هاشمی داریم بعید می‌دانم ایشان چنین اشتباه بزرگی مرتکب شده و دولت اسد را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم کرده باشند.

حقیقت‌پور همچنین با اشاره به عدم انتشار این سخنان در سایت مجمع تشخیص گفت: بهتر است برای روشن شدن موضوع، دفتر آقای هاشمی فیلم سخنرانی ایشان را پخش کند تا همه چیز ثابت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موافقم
خسرو
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم ایشان بعلت کهولت سن روی گفتار خود زیاد اندیشه ندارد