سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۵
۱۰
غرفه جهان‌نیوز در ششمین روز نمایشگاه مطبوعات؛

بروجردی: مذاکرات عمان، تلخ بود/ هلالی: مداحان خواست رهبری درباره عزاداری صحیح را درک کرده‌اند

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 391102
زائری: خانه روزنامه نگاران جوان احیا می شود ... آخرین خبر سیف از طرح بانک مرکزی درباره بنگاه‌داری ‌بانک‌ها... جدیدی: ۷۰ درصد مشکلات جوانان با اهرم ورزش حل می شود! ... چمران: شورا میدان سیاسی نیست...
بروجردی: مذاکرات عمان، تلخ بود/ هلالی: مداحان خواست رهبری درباره عزاداری صحیح را درک کرده‌اند
سرویس سیاسی جهان‌نیوز - در روز ششم، بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، غرفه جهان نيوز باز هم میزبان چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی و ورزشی بود.

آنچه می‌خوانید خلاصه‌ای از مهم‌ترین بخش مصاحبه این چهره‌ها با خبرنگاران جهان‌نیوز و همچنین بخشی از حاشیه‌های نمایشگاه در روز ششم است:

خانه روزنامه نگاران جوان احیا می شود

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، با حضور در غرفه جهان نيوز، گفت: امیدمان این است که دوباره بتوانیم خانه روزنامه نگاران جوان را احیا کنیم. برکتی که آن دوره برای پرورش روزنامه نگاران توانمند و مستعد داشت امیدوار کننده و شوق انگیز است.


وی افزود: هدف خانه روزنامه نگاران جوان در آن زمان این بود که مخاطب فعال و کنشگر تربیت کند. برآورد ما این بود که دیر یا زود رسانه های زیادی بر سر مخاطبین آوار می شود و امکان فیلتر وجود ندارد و درصدد هستیم دوباره فضا را برای تربیت رزونامه نگار مسلمان جوان فراهم کنیم.

آخرین خبر سیف از طرح بانک مرکزی درباره بنگاه‌داری ‌بانک‌ها

ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی با حضور در غرفه جهان نيوز، با تاکید بر اینکه بانک ها باید طبق زمانبندی که توسط بانک مرکزی به آنها ابلاغ شده نسبت به اعلام بنگاه های اقتصادی تملیکی اقدام کنند، گفت: زمانبندی سه ساله به بانک‌ها ارائه دادیم تا ظرف این مدت همه بنگاه های تملیکی خود را اعلام کنند.


وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال به نتیجه رسیدن این روند در حالیکه برخی بانک‌ها درباره این شفاف سازی مقاومت می‌کنند تاکید کرد: قطعا تلاش می‌کنیم این طرح را ظرف سه سال آینده به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

بروجردی: مذاکرات ایران و ۱+۵ در عمان، تلخ بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با حضور در غرفه جهان نيوز، با اشاره به اینکه بنده معتقدم خبرهای منتشر شده درباره نهایی شدن توافق میان ایران و ۱+۵ فضاسازی رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: این اخبار بخشی از پروژه جنگ روانی علیه پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی است


دکتر علاالدین بروجردی درباره رفتار غربی ها گفت: به دنبال این هستند که از ابعاد مختلف تخریب کنند. مذاکرات بسیار چالشی و جدی است و آن چه که در عمان اتفاق افتاد تلخ بود و نشان می دهد که مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: این به نتیجه نرسیدن نشان دهنده دو واقعیت است یکی نشان دهنده زیادی خواهی های آمریکا است و دوم هم مقاومت تیم مذاکره کننده که باید از این تیم حمایت کرد تا در مصاف نهایی یعنی ۲۷ آبان پیروز باشیم.

بروجردی در پایان گفت: تصویر روشنی از نتیجه مذاکرات مشخص نیست.

واکنش عارف به انتخاب مشاورش به عنوان مدیرعامل فروشگاه رفاه

رئیس بنیاد امید نیز مهمان دیگر غرفه جهان نيوز در بیستمین نمایشگاه مطبوعات بود.

محمدرضا عارف در گفتگوی کوتاه با خبرنگار جهان نيوز، در مورد ریاست فرشید گل‌زاده کرمانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه ، گفت: گل زاده، جزء بچه های خوب ماست اما ربط انتساب وی به بنده را متوجه نمی شوم.

گفتنی است که فرشید گل زاده کرمانی، مشاور ارشد آقای محمدرضا عارف در ایام انتخابات ریاست جمهوری 92 بوده و اخیرا جهان نيوز اطلاعات جدیدی از اقدامات وی در این فروشگاه بزرگ و پردرآمد رفاه منتشر کرده است.


چمران: شورا میدان سیاسی نیست

رئیس شورای شهر تهران دیگر مهمان غرفه جهان نيوز در روز ششم بود.

مهندس مهدی چمران، در پاسخ به سوالی درباره علت حاشیه سازی برخی اصلاحطلبان شورای شهر گفت: شورای شهر اگر آلوده به مسائل سیاسی و باندی شود از مسائل شهر باز می ماند.


وی در پاسخ به سوال خبرنگتار جهان نيوز که توصیه وی به افراد حاشیه ساز را پرسید گفت: در سخت ترین شرایط مسائل سیاسی را به شورا راه نداده ایم و انشالله از این به بعد هم به همین منوال قدم برمی داریم.

۷۰ درصد مشکلات جوانان با اهرم ورزش حل می شود!

عباس جدیدی، عضو شورای شهر تهران یکی دیگر از اعضاء ورزشی شورای شهر بود که در غرفه جهان نيوز حاضر شد.

جدیدی در پاسخ به انتقاد خبرنگار جهان نيوز با اشاره به حضور چهار قهرمان المپیک در شورای شهر گفنت: قدمهای مثبتی در راستای بهبود ورزش برداشته شده و به اعتقاد بنده با اهرم ورزش ۷۰ درصد مشکلات جوانان رفع می شود.

وی درباره خصوصی باشگاه های ورزشی بزرگ نیز گفت: در ضمن مشکل خصوصی سازی نداریم و طبق قانون و اصل ۴۴ همه باشگاهها باید خصوصی شوند، اشکال تنها در نوع خصوصی سازی ست و نگاه ما نگاه مثبتی به این مسئله است.

جامعه مداحان خواست رهبری درباره عزاداری صحیح را درک کرده است

عبدالرضا هلالی، از مداحان اهل بیت نیز در نمایشگاه مطبوعات حضور یافت و با خبرنگار جهان نيوز گفتگو کرد.


وی در این گپ و گفت کوتاه تأکید کرد: خوشبختانه همه مداحان خواست قلبی رهبر انقلاب را در زمینه مداحی صحیح درک کردند و انشاءالله آویزه گوش خود خواهند کرد.

عبدالرضا هلالی افزود: آنچه در محرم امسال در هیئات مذهبی افتاد مؤید همین نکته و حرکت جمعی جامعه مداحی کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نتیجه مذاکرات عمان چی بود؟ دستاورد؟
اقای هلالی عزیزایا تا مقام رهبری این تدکر رو نمیدادن شمادرک نمیکردین که کارتون ایراد داره.یعنی این مطلب به این واضحی رو هم باید به شماها تذکر داد.بابا ایول به شماها که قراره جلودار بچه هیاتی ها باشین.
حرف الکییی نزن
آقای بروجردی تلخ تر از مذاکرات عمان بی تفاوتی نمایندگان مجلس بود
.....اومدی شرط و شروط تعیین میکنی .
دیدمش گل زاده رو تو پرواز امارات ماشالله با کلاس هم پرواز میکنند
شاهین...
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم هلالی جان....
محمد بوشهر
متاسفم برای کسی که خودش رو مداح میدونه، همونی که شب چهارم تو هیاتش اعلام میکنه فقط امشبو به احترام رهبری لباس بپوشید!!!
الان متوجه میشم شعار آقایون رو که میگن آقا؛
از تو به دست اشاره
از ما به سر دویدن
Iran, Islamic Republic of
الان اقای هلالی خیلی خوب درک کردن ....
میلاد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از اینکه وقتی رهبری یه مساله واضحی مثل لخت نشدن توی عزاداری رو عنوان میکنن عده ای که خودشونو مداح اهل بیت و پیرو ولایت میدونن میگن حرف خوبیه ولی باید بریم رووش کار کارشناسی کنیم....

امان از هوای نفس و دلبستگی های نابجا....