دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

ابراز امیدواری زاکانی نسبت به برخورد با دانه درشت های اقتصادی در آینده نزدیک

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 226682
منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضاییه حتما برخورد با مفاسد اقتصادی دانه درشت‌ها را پیگیری می کند، ابراز امیدواری کرد این مسیر هرچه سریعتر طی شود.
به گزارش جهان علیرضا زاکانی در گفتگو با مهر در خصوص بررسی دو پرونده مهم فساد اقتصادی شامل  اختلاس 3هزار میلیاردی و بیمه ایران در قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه در دوره مسئولیت جدیدش در دوره مدیریت آیت الله آملی لاریجانی نشان داده با همه ظرفیت های موجود تلاش دارد مبارزه با مفاسد اقتصادی را به عنوان یک اصل دنبال کند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رسیدگی به دو پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی و پرونده بیمه ایران در قوه قضائیه اهتمام قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی را نشان می دهد که در جامعه منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حتما مسیر برخورد با مفاسد اقتصادی دانه درشت‌ها در قوه قضائیه دنبال می شود، گفت: امیدواریم به زودی شاهد برخورد با کسانی باشیم که به عنوان دانه درشت مفاسد اقتصادی  محسوب می شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
لطفا آقای زاکانی نظر خود را در مورد بودجه ای که رییس جمهور محترم در خصوص تخصیص آن به هر نماینده مطالبی فرمودند را نیز بیان کنند. دانه درشت ها از بدو تولد درشت نبودند. اندک اندک رشد کردند تا به این درشتی شدند. راستی آقای زاکانی شما هم با این بودجه بندی ها موافقید؟ اگر نیستید آیا دریافت می کنید؟!