پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

رحیمی؛ از ثناگویی هاشمی تا مداحی احمدی نژاد+اسناد

شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 168479
رحیمی؛ از ثناگویی هاشمی تا مداحی احمدی نژاد+اسناد
کتاب سفرنامه آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان کردستان در سال ۱۳۷۴  که توسط استاندار وقت کردستان آقای محمدرضا رحیمی منتشر شده است.

به گزارش جهان این کتاب را باید مانفیست ثناگویی و تملق دانست. البته آقای رحیمی تنها نه مدح و ثنای آقای هاشمی را انجام داده است ، ایشان در این دولت نیز بصورت افراطی اقدام به مدح و ثنای آقای احمدی نژاد هم نموده است. حال شاید برخی افراد این اقدام وی را تجدید نظر طلبی و روی گردانی از آقای هاشمی بدانند در حالی که اینگونه نیست. آقای رحیمی هرگز از مشی و مرام خود عدول نکرده است. مداحی و ثناگویی صاحبان قدرت در خون و رگ او جاری است و همواره در تمام این سالها بر این مرام پایدار بوده است.

بنا براین گزارش محمدرضا رحیمی در تاریخ ۱۷/۳/۱۳۸۵ در جلسه ای با حضور دکتر احمدی نژاد، از قول یکی از مسلمانان سوریه میگوید : "اگر بنا بود بعد از پیامبر اسلام(ص) پیامبری بیاید آن احمدی نژاد بود."

رحیم خطاب به هاشمی :
 متن نوشته شده  توسط محمدرضا رحیمی بر کتاب سفرنامه  هاشمی رفسنجانی به کردستان











متن سخنان محمدرضا رحیمی در حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی :





این اسناد از وبلاگ حسین قاسمی فرماندار سابق شیراز نقل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از دو حال خارج نيست. يا انقدر بي‌بصيرت بوديد كه زماني كه جنبش سبز اين مسائل را فرياد مي‌زد به تعبير قرآن چشم‌ها و گوش‌هايتان بسته شده بود. يا اينكه ميدانستيد و منافقانه سكوت كرديد. به راستي كه مردم حق دارند به هيچ يك از وابستگان به راست سنتي در هيچ برهه‌اي از تاريخ انقلاب اعتماد نكنند. اين جماعت تنها به منافع مادي و قدرت خودشان فكر مي‌كنند.
Iran, Islamic Republic of
ساعت خواب!!!! از همون اولین باری که اسم رحیمی واسه ورود به دولت احمدی نژاد مطرح شد بچه حزب اللهی ها این حرفارو زدن واین اسنادو منتشر کردن.نمونه اش وبلاگ حامد طالبی.
اون موقع اشتباه کرده درست مثل خیلی از ایرانیها و منجمله خود من که. تقریبا 13 سال پیش که من دانشجو بودم و در محفلی شرکت کردم که تاتر دانشجویی کل کشور بود و در ان محفل خصوصی عده ای به آقای رفسنجانی تعرض کردند و من بشدت در آن موقع از ایشان دفاع کردم کما اینکه الان هیچ دفاعی نمی کنم. این ما نیستیم که عوض شده ایم بلکه میزان آگاهی مان زیادتر شده