دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

حضور متهم فساد بزرگ بانکی در جلسات مهم دولتی+تصاویر

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 223927
در حالی که حمید پور محمدی بر طبق سخنان صریح دادستان کل کشور به اتهام معاونت و همکاری در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مورد پیگیرد قرار گرفته و هم اکنون به قید وثیقه آزاد است، همچنان در جلسات اقتصادی دولت حضور می‌یابد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در حالی که حمید پور محمدی بر طبق اخبار منتشر شده به اتهام معاونت و همکاری در قضیه اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مورد پیگیرد دستگاه قضایی کشور قرار گرفته و هم اکنون تنها به قید وثیقه آزاد است، همچنان در جلسات اقتصادی دولت حضور می یابد.

بنا بر این گزارش، بر طبق عکس هایی که از کارگروه توسعه پتروشیمی کشور منتشر شده است، پور محمدی در کنار علی آبادی در این جلسه حضور یافته است.

این در حالی است که بر اساس شنیده ها پور محمدی تنها به عنوان عضو حقیقی در این کارگروه حضور پیدا کرده است که البته حضور یک متهم به عنوان شخصیت حقیقی هیچ توجیهی ندارد.

این در حالی که از سوی دیگر رییس بانک مرکزی نیز حضور پور محمدی را در سیستم بانک مرکزی تکذیب کرده است.

بهمنی در باره خبر دستگیری سید حمید پورمحمدی به عنوان یکی از مرتبطان با پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی گفت: من به طور قطع می گویم که پور محمدی دیگر با ما در بانک مرکزی کار نمی کند.

وی افزود: پورمحمدی هیچ حضوری در بانک مرکزی و ادارات مرتبط با آن ندارد.

رییس بانک مرکزی در پاسخ به  این سؤال که چرا اسم وی همچنان در چارت سازمانی بانک مرکزی دیده می شود،‌ گفت: من از این مسئله خبری ندارم؛ باید بروم و بررسی کنم تا بتوانم به شما درست جواب بدهم.

حال به نظر می رسد که تنها اطمینان دولت است که سبب شده است یک متهم در حساس ترین جلسات اقتصادی حضور پیدا کند.

عکس‌های زیر از پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری گرفته شده است که به جلسه اخیر کارگروه توسعه صنعت پتروشیمی مربوط می‌شود. وی در این جلسه که به ریاست محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، در کنار محمد علی آبادی معاون رحیمی و محمدرضا فرزین دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها نشسته است.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم آن شور و حرارت آقای فلانی که مخالف سر سخت فساد های مالی و اقتصادی در کشور بود به کجا رفته ؟ چه شده که خودش روی همه حامیان مفسدان اقتصادی را سفید کرده . چی بود و. چی شد ؟!
بامردم رو راست بودن هنر میخواهد که این دولت از اول نداشت .
United States
هاشمي ( حامي فتنه) ، خاتمي ( حامي فتنه و غربزده ) ، موسوي ( سران فتنه ) ، كروبي ( سران فتنه ) ، احمدي نژاد ( جريان انحرافي ) و ... اين قصه ادامه دارد !
متهم بیمه درکنار متهم بانک اشکالی ندارد مگر جمع متهمین در جای جای دولت نیستند این هم یکی تعجب نکنید در این دولت هرکس متهم باشد درجه ارشدیت میگیرد