سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۱۰

پاسخ طنز آمیز شریعتمداری به دعایی

يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 461039
مدیر مسئول روزنامه کیهان در ستونی که به طنز اختصاص دارد و توسط شخص وی نوشته می شود، به محمود دعایی پاسخ داد.
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در ستونی که به طنز اختصاص دارد و توسط شخص وی نوشته می شود، به محمود دعایی پاسخ داد.

وی نوشت:

گفت: در روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی عکس دشمنان تابلودار و شناخته شده جمهوری اسلامی ایران و کسانی که دست‌هایشان به خون ملت آلوده است هم چاپ و پخش می‌شود، مثل صدام و بوش و اوباما و جرج ‌سوروس و ابوبکر بغدادی و... پس چرا باید چاپ تصویر رئیس‌جمهور اسبق ممنوع باشد؟!

گفتم: مثلا اگر عکس جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و حامی کودتاهای مخملی و قاتل مسلمانان مظلوم را چاپ کنند و زیرش بنویسند او شخصی «پاکدست، پاک‌چشم، پاک‌اندیش، منیع‌الطبع و شریف» است! چه نظری داری؟!

گفت؛ خب! اگر او را اینطوری معرفی کنند خیانت است ولی اگر خیانت‌هایش را بازگو کنند، البته که خدمت به مردم است تا او را بشناسند و فریبش را نخورند.

گفتم: ایول!... می‌گویند وکیل مدافع شخصی که به جرم وطن‌فروشی و همکاری با بیگانگان محاکمه می‌شد، خطاب به قاضی گفت؛ قربان! موکل من، شخصی میهن‌دوست، پاکدست و پاک‌اندیش است و... در این هنگام، متهم که خودش هم از این همه تعریف و تمجید تعجب کرده بود به او گفت؛ این فردی که تعریفش را می‌کنی کیست؟! حق‌الوکاله‌ات را از من گرفته‌ای! چرا از دیگری دفاع می‌کنی؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
برای خنده خوب بود جهان جان بازم از اینا بنویس برای انبساط خاطر خوبه
United States
ایول با حال بود
هه هه هه.بامزه کلی خندیدیم.
مجتبی
قشنگ بود
United States
احسنت
Iran, Islamic Republic of
ایول جناب آقای شریعتمداری .
United States
معمولاً انچه را مسخره كني ، سرت مياد ...بخصوص وقتي كه زمان اينگونه مديريتهاي مادام العمري سر امده باشد ...
از عکس سید هم می ترسید
حقیقت گو
اری برادر حسین شما هرچه تهمت می خواهی بزن زمانه زمانه شماست اما زمانه عوض خواهد شد. و همیشه حقیقت پشت ابر نخواهد ماند.
کاظم
کیهان که خودش کلا طنزه!