دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

حقوق بی بشر برای کودکان غزه!

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 373182
موضع گیری شورای حقوق بشر سازمان ملل نیز در نوع خود تعجب برانگیز بود چرا که فقط عملیات نظامی به سرزمین فلسطین را محکوم کرد و در مقابل جنایت ها بر علیه کودکان سکوت کرد!
به گزارش جهان، وبلاگ "یار خراسانی" نوشت:
در این ایام ساکنین مسلمان و روزه دار غزه روزهای تلخ و سختی را سپری می کنند. صهیونیست ها در مسابقه ی مظلوم کشی با همکیشان تکفیری-وهابی خود در سوریه، عراق و افغانستان نه فقط چیزی کم گذاشته اند بلکه یک قدم فراتر نیز گام برداشته اند.آنان به رسم اجدادشان کودکان مظلوم را مورد حمله ی وحشیانه اشان قرار داده اند.
 
روزهایی ک کودکان در تمامی نقاط جهان آرام می خوابند،با لذت مشغول بازی با دوستانشان و غرق در عالم کودکی شان هستند کودکان بی دفاع غزه با صحنه هایی مواجه هستند که دیدنشان دل هر انسانی را به درد می آورد.آن ها به جای بازی اجساد دوستانشان را جمع میکنند و با بمباران ها یی که انجام میشود حتی نمی توانند آرام بمیرند! آنها شاهد بمباران های مدرسه ها و بیمارستان هستند؛ در حالیکه بر اساس قوانین بین المللی بیمارستان ها محافظت شده هستند نباید به آنها حمله کرد.و همچنین نباید به شهروندان به ویژه کودکان حمله شود.اما تمامی این قوانین توسط رژیم صهیونستی زیر پا گذاشته میشود؛ و مردم مظلوم و بی دفاع را در برابر سکوت جوامع بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر به خاک و خون می کشند که برخی از این مدعیان حقوق بشر این جنایت جنگی را" دفاع " نامیده اند.
 
موضع گیری شورای حقوق بشر سازمان ملل نیز در نوع خود تعجب برانگیز بود چرا که فقط عملیات نظامی به سرزمین فلسطین را محکوم کرد و در مقابل جنایت ها بر علیه کودکان سکوت کرد! البته از شورایی که لابی های صهیونیستی و خود کشورهای جنایتکار و حامی کشتار مردم به عنوان اعضای اصلی آن،خود نشان دهنده ی اهداف پشت پرده ی آن است و شورایی که در آن جنایت های جنگی روسای اسرائیل و آمریکا مورد ارزیابی قرار نمی گیرد انتظار بیشتری از این هم نمی رود.
 
کودکان غزه این روزها چشم انتظار حمایت معنوی کسانی هستند که معنای واقعی انسانیت و حمایت از مظلوم را فرا گرفته و فریاد درد و غم را به گوش جهانیان می رسانند.سکوت مجامع بین المللی در مقابل سلاخی کودکان و مردم فلسطین شرم آور است.حال سوال مردم جهان از شورای حقوق بی بشر این است که چگونه میشود کشتار بی رحمانه ی کودکان غزه را مشاهده و سکوت کرد!؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *