احمد زیدآبادی با ارجاع به صلح حدیبیه گفته است که باید به محتوا توجه کرد نه سمبلها؛ اما این قیاس وقتی پای پرونده هستهای و بازدارندگی ملی وسط است، اگر به نسخهنویسی برای عقبنشینی تبدیل شود، دقیقاً همان چیزی را تولید میکند که دشمن میخواهد؛ یعنی طمع بیشتر و فشار بیشتر.











