سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۲۰
سرمقاله روزنامه اصلاح طلب:

اپوزسیون پوفیوز خواهان اقدام نظامی آمریکا علیه ایران هستند/ دریوزگی این جماعت تهوع آور است/ تحمل روز خوش ملت را ندارند/ با برد تیم ملی هم عزا می‌گیرند

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 868856
تلاش این خودفروختگان برای تفکیک بین مردم و حکومت یک طنز است چراکه دود تحریم همواره در چشم مردم می‌باشد و تاوانش را مردم می‌پردازند. درصورت جنگ نیز بمب‌های رهاشده و موشک‌های پرتاب شده، قدرت تشخیص چنین تفکیکی را نمی‌دهد.
اپوزسیون پوفیوز خواهان اقدام نظامی آمریکا علیه ایران هستند/ دریوزگی این جماعت تهوع آور است/ تحمل روز خوش ملت را ندارند/ با برد تیم ملی هم عزا می‌گیرند
گروه سیاسی جهان نيوز: محمدعلی وکیلی، چهره اصلاح طلب و مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب ابتکار در سرمقاله امروز این روزنامه با عنوان «خیانت و خباثت تا کجا؟» به جریان اپوزیسیون تاخته است و نوشته است: «خواست قلبی این جماعت تبدیل ایران به سرزمین سوخته است».

به گزارش جهان نيوز، متن کامل یادداشت وکیلی را خواهید خواند:

همزمان با رجزخوانی دولتمردان آمریکا مبنی بر انتقام سربازان کشته شده‌اش و بالا گرفتن احتمال درگیری مستقیم ایران و آمریکا، بخشی از اپوزسیون پوفیوز از طریق تریبون‌های مختلف با عطش و صف‌ناپذیر‌؛ خواهان اقدام نظامی و تجاوز به سرحدات سرزمینی ایران هستند، البته این اولین بار نیست که این جماعت وطن‌فروش اینچنین نیات برملا و دست خود را رو می‌کنند. خوشبختانه هرگاه کسانی از این جماعت پاپیش گذاشته و با بی‌شرمی و التماس رو به دوربین خواهان بمباران ایران شده‌اند، توسط برخی دیگر از اپوزسیون که هنوز گرفتار حراج شرافت نشده‌اند پاسخ درخور شنیده‌اند. گویا در بازار اینان متاعی به جز حراج تاریخ‌، غیرت، غرور، سرزمین و پرچم چیز دیگری وجود ندارد. بارها گفته و نوشته‌ام یکی از خوش‌شانسی‌های جمهوری اسلامی بی‌شخصیتی اپوزسیونش می‌باشد‌.

برای اثبات بی‌شخصیتی کافی است به تعظیم و کرنش جناب رضا پهلوی در مقابل بنیامین نتانیاهوی کودک کش نیک بنگریم. یا رفتار مشمئزکننده مصی جیغ‌کش در کمپین حمله علیه ایران، کمپین تحریم ایران، کمپین تحریم تیم ملی فوتبال و اخیرا کمپین تحریم اذان! خود نمونه کوچک میزان بی‌شخصیتی و وادادگی را نشان می‌دهد. همانقدر که دریوزگی و حقارت این جماعت تهوع آور و حال به هم زن می‌باشد، تقابل و مخالفت بخش دیگر اپوزسیون نسبت به احتمال حمله علیه ایران و تعصب و وطن پرستی آنان ستودنی است. شاید همین خصلت وطن فروشی‌، آنان را از چشم خود غربیها هم انداخته است.


اپوزسیون هیچ کشوری خواهان حمله و یا تحریم ملت خود نمیشود. تجربه وطن‌فروشی و پیوستن به صدام، مشروعیت دار و دسته مسعود را برای همیشه از بین برد و آنان را در نگاه مردم از کلوپ مجاهدین به کلوپ منافقین منتقل کرد. تلاش این خودفروختگان برای تفکیک بین مردم و حکومت یک طنز است چراکه دود تحریم همواره در چشم مردم می‌باشد و تاوانش را مردم می‌پردازند. درصورت جنگ نیز بمب‌های رهاشده و موشک‌های پرتاب شده، قدرت تشخیص چنین تفکیکی را نمی‌دهد. بنده تردید ندارم خواست قلبی این جماعت تبدیل ایران به سرزمین سوخته است آنها عمر خود را تباه شده می‌بینند‌. حال به زعم خود بهتر است کشور هم ویران شود. اینان تحمل روز خوش ملت را ندارند، اگر مردم در نتیجه برد تیم ملی خوشحال می‌شوند، اینان عذا می‌گیرند و برعکس وقتی ملت به خاطر شکست تیم ناراحت می‌شود آنان جشن می‌گیرند. خلاصه اینکه دستاورد چنین اپوزسیونی، مشروعیت‌سازی برای جمهوری اسلامی و مشروعیت ستیزی برای خودش و ناامیدی کارفرمایان غربی آنان است.

درباره «وکیلی» بیشتر بخوانید:
عارف و خاتمی هم می‌آمدند، شانس پیروزی نداشتیم
زنگنه ژنرال ترسویی بود اما اوجی نمی‌ترسد و نفت می‌فروشد

آذر منصوری هیچ رزومه قابل اعتنایی در فضای سیاسی ندارد
رئیسی صداقت و سلامت نفس مثال زدنی دارد
حسام الدین آشنا فرد بسیار مرموزی است
درازهی یک فرد آرام و شخص فرهنگی است!
نبود لاریجانی برای کشور حیف است

دولت روحانی آبرویی برای اصلاح‌طلبان نگذاشته
سال ۹۲ روی آدم عجیبی به‌نام روحانی ائتلاف کردیم
جمهوری اسلامی تنها راه ما است؛ آلترناتیو هم ندارد
https://jahannews.com/vdciwvavqt1aqv2.cbct.html
jahannews.com/vdciwvavqt1aqv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عصبانی بوده وکیلی
داره فحش میده
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ایشون اصلاح طلب واقع بینی است که بر اصول کشور و انقلاب باقی مانده است/
Iran, Islamic Republic of
البته تاحدودی.
Iran, Islamic Republic of
ببینید بی غیرتی و بی شرفی و خباثت این بی شرفا به کجا رسیده که حتی صدای اصلاحاتچیهای داخل کشور هم دراومده !
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب هم خوبه اینجوری انصاف داشته باشه...
دهقان
Iran, Islamic Republic of
این نخستین بار نیست که این جماعت وطن فروش برای نابودی ایران دست به دامن دشمن می شود!
Iran, Islamic Republic of
اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران تکخال بیشرفی و بی صفتی در دنیاست
Iran, Islamic Republic of
سلام. هر کسی با جمهوری اسلامی دشمنی کرد، خدا رسواش کرد. معتقدم همین رسوایی و بی آبرویی اپوزوسیون وطن فروش، کار خداونده. اونا با دست و زبان خودشون، خودشون رو رسوا کردند. برای مثال اگر کسانی هنوز در شخصیت نجس رجوی شک داشتند، وقتی اونو درحال دم تکون دادن برای صدام معلون دیدند دیگه باید حجت برشون تمام شده باشه.
Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم آقای وکیلی که نفَستون حَقّه
Iran, Islamic Republic of
این محمدعلی وکیلی و کواکبیان با باقیشون فرق دارن
Iran, Islamic Republic of
رحمت به روح مطهر امام راحل
درور بر خامنه ای عزیز که عزت و استقلال ایران را حفظ کردند
ن
Iran, Islamic Republic of
اپوزسیون پوفیوز خواهان اقدام نظامی آمریکا علیه ایران هستند.
((با مرگ اسرائیل اینها هم مرده اند))
United States
الحمدلله که یوزهای ایرانی مسابقه با سامورایی ها را بردند... ولی پف یوزهای ایرانی هنوز زیاد هستند!!!
Iran, Islamic Republic of
این آقا چون نزدیک انتخاباته داره کوری می خونه سخنرای های قبلی و مناظرات اش را گوش کنید اون موقعه می فهمید...
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی همیشه منطقی صحبت میکنه.
Iran, Islamic Republic of
ایشون اصلاح طلب هستن یا تاجزاده؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of

عزا مي گيرند
Iran, Islamic Republic of
این نظر بسیار مغتنم است از یک فعال اصلاح طلب ویکی از مطالبات همیشگی دلسوزان انقلاب همین مرز بندی دقیق ورسا در برابر اشوبگران وبراندازان بوده وهست
Iran, Islamic Republic of
درود بر وکیلی عزیز ؛ در ضمن ایشان فحش نداده واقعیت گفته کسی وطن فروش باشد یعنی پوفیوز هست ؛
ناصری
Portugal
بی شرافتر وبی غیرتتر از وطن فروشهایی که از آمریکا تگدی حمله نظامی میکنند کسانی هستند که از آمریکا تگدی تحریم مردم ایران را میکردند