دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲۰
اصلاح طلبان از دوستان خود اعلام برائت کنند

همنوا با تروریست‌ها؛ از رئیس جبهه اصلاحات تا روزنامه و خبرنگار/ در جریان اصلاحات چه می‌گذرد؟ +تصاویر

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 868457
آذر منصوری پستی در شبکه ایکس با هشتگ «نه به اعدام» منتشر کرده و نوشته است: «گام اصلی در توقف چرخه ویرانگر خشونت و انتقام گیری را حاکمیت باید با توقف احکام اعدام بردارد. ضمن آنکه لازمه اعتماد و باور به عدالت قضایی پذیرش و عمل به الزامات شفافیت و دادرسی عادلانه است.»
همنوا با تروریست‌ها؛ از رئیس جبهه اصلاحات تا روزنامه و خبرنگار/ در جریان اصلاحات چه می‌گذرد؟ +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: جبهه اصلاحات یکی از جریان‌های برآمده از انقلاب اسلامی است اما در این جریان اتفاقاتی رخ داده است که بعضا نه تنها از دایره منافع ملی و ارزش‌های انقلابی خارج شده است؛ بلکه دیده می‌شود که به گونه‌ای هدایت شده همنوایی و هم آهنگی با ضدانقلاب است و یا حتی فراتر از آن نیز عمل شده است.

نکته حائز اهمیت این است که اگرچه ضدانقلاب در خارج از مرزها با حقد و کینه نسبت به کشورمان مانور خبری می دهد، به خوبی تکلیف آن مشخص است اما اصلاح طلبان به نوعی در حال وسط بازی سیاسی هستند و اگر نگوییم نسبتا منافقانه عمل می‌کنند باید بگوییم که نقش غماز خانگی را بازی می کنند که بعضا بدون هیچ نگاهی زخم می زند. شاید این ضربه زدن ها به این جهت باشد که تفکرات اصلاح طلبی بیشتر از اینکه اصلاح طلبانه واقعی باشد و حاوی ملغمه‌ای از نگرش‌های مقلدانه غربی و غیر اصولی است وگرنه یک اصلاح طلب واقعی بیشتر سعی در هرس و رسیدگی درست به یک درخت برای پربار شدن آن دارد نه اینکه بار و میوه درخت دیگری را به شاخه درخت دیگر بچسباند که قطعا این میوه بعد از مدتی فاسد می شود یا با تیشه به جان ریشه درخت بیفتد.

حالا با حضور یک فرد کاملا رادیکال در ریاست جبهه اصلاحات که به گفته اغلب اعضای این جریان دست پخت شخص رئیس دولت اصلاحات است، مواضعی از این جریان دیده می‌شود که ضدانقلاب نیز جرات بیان آن را ندارد. اعدام چهار عضو گروه تروریستی کومله که از سوی رژیم صهیونیستی برای بمبگذاری در کارخانه وزارت دفاع در اصفهان توسط این رژیم آموزش و ماموریت یافته بودند و با تلاش دستگاه‌های امنیتی و طی عملیات‌های مختلف بازداشت و به سزای عملشان رسیدند، چنان به اعضای جریان اصلاحات و خصوصا رئیس این جبهه برخورده که گویی چند تن از اعضای اصلاح طلب اینگونه مجازات شده‌اند.

آذر منصوری طی پستی که در شبکه ایکس با هشتگ «نه به اعدام» منتشر کرده، در این باره نوشته است: «گام اصلی در توقف چرخه ویرانگر خشونت و انتقام گیری را حاکمیت باید با توقف احکام اعدام بردارد. ضمن آنکه لازمه اعتماد و باور به عدالت قضایی پذیرش و عمل به الزامات شفافیت و دادرسی عادلانه است.»


این درحالی است که قبل از اعدام و خصوصا بعد از مجازات این تروریست‌ها، «عبدالله مهتدی» سرکرده این گروه تروریستی در تلویزیون‌های ضدانقلاب حضور یافت و ضمن تایید اینکه این افراد از اعضای این گروهک تجزیه طلب بودند دشمنی خود را به طور آشکارا نشان داد. با این حال به طور کاملا معناداری موضع رئیس جبهه اصلاحات و سرکرده گروه تروریستی کومله در قبال مجازات این افراد یکسان بوده است!

نکته جالب‌تر اینکه پیشتر در روز گذشته کانال روزنامه اصلاح طلب شرق نیز این تروریست‌ها را زندانی سیاسی خوانده بود که با انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی مجبور به عقب نشینی و حذف این پست شد. این درحالی است که طی چند روز اخیر که به زمان مجازات این تروریست‌ها نزدیک می شدیم، رسانه های ضدانقلابی همچون بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال با لفظ «فعال سیاسی کُرد» از این تروریست‌های تجزیه طلب حمایت می‌کردند و دست به سفیدشویی و تطهیر آنان می زدند. همین همنوایی خاص روزنامه اصلاح طلب با رسانه های ضدانقلاب بود که باعث انتقاد شدید افکارعمومی در فضای مجازی شد.


همچنین یکی از اعضای تحریریه روزنامه شرق که گویی دبیر گروه جامعه این جریده نیز هست در یک پست در شبکه اینستاگرام خود به طور عجیبی نوشت: «خوابم نمی بره، چند دقیقه دیگه چهار نفر از ما کشته میشن».  واکنش عجیبی که یک سئوال بزرگ را ایجاد می کرد که خبرنگار روزنامه اصلاح طلب چه ارتباطی با تروریست‌های صهیونیست کومله دارد که اینگونه آنان را از خود می‌داند و اعدامشان را کم شدن خودشان می‌خواند! نکته عجیب این است که رسانه‌هایی چون بی بی سی فارسی که در دایره ضدانقلاب تعریف می‌شوند نیز چنین موضعی اتخاذ نکردند و حداقل برای انحراف افکارعمومی با احتیاط کامل آنان را فعال سیاسی توصیف کردند اما اینکه آنان عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب بودند، را نیز انکار نکردند. موضع خبرنگار اصلاح طلب را اگر با موضع رسانه‌های ضدانقلاب کنار یکدیگر بگذاریم آنقدر شدیدتر است که بیشتر باعث تعجب می‌شود و حتی می‌توان به نوعی آنرا موضع سوپرضدانقلابی توصیف کرد!


اینکه رسانه‌های معاند سعی کنند در ادامه‌ی خباثت رسانه‌ای همیشگی‌شان، ۴ تروریستی که به همراه تجهیزات بمب گذاری دستگیر شده‌اند را زندانی سیاسی جا بزنند اصلا جای تعجب ندارد اما همسویی رسانه‌ها‌ی اصلاح طلب شرق با آنها موضوعی است که باید خصوصا در همین نقطه و همین زمان مورد بررسی و واکاوی جدی قرار گیرد. برخی اخبار نشان می‌دهد که دادستانی تهران علیه خبرنگار روزنامه شرق به علت انتشار «محتوایی در حمایت» از چهار تروریست اعدام‌شده اعلام جرم کرده است اما موضوع اصلی اینجاست که جبهه اصلاحات باید خط خود را با ضدانقلاب و تجزیه طلبان تروریست مشخص کند.

اصلاح طلبان همواره این انتقاد را دارند که چرا برخی از اعضای این جریان توسط نهادهای نظارتی مثل شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند اما حالا در برابر مواضع عجیب اعضای خود سکوت پیشه می‌کنند و بعد از اینکه این نهادها وارد عمل می شوند گلایه می‌کنند.

با وجود اینکه افکارعمومی واکنش منفی شدیدی نشان داده و دادستانی برای شکایت از خبرنگار این روزنامه وارد عمل شده است، اما اصلاح طلبان و خاصه مدیران روزنامه شرق واکنش خاصی از خود نشان نداده‌اند. اینکه این جریان خود را درون دایره انقلاب تعریف می‌کند و ضدانقلابی عمل می‌کند قطعا نه برازنده یک جریان سیاسی است و نه در درون کشور پذیرفته است که جبهه‌ای از داخل به منافع ملی و ارزش‌های کشور آسیب وارد کند. به نظر می رسد اصلاحات راه خود را به شدت گم کرده است و برخی اعضای آن ضدانقلابی گری در داخل کشور را با اصلاح طلبی اشتباه گرفته است.

بنابراین به نظر می رسد اعضای دلسوز این جریان باید فکری به حال افکار رادیکالی و شبه ضدانقلابی اصلاح طلبانی کنند که متاسفانه جایگاه‌های اصلی همچون ریاست این جبهه را در اختیار گرفته‌اند.
https://jahannews.com/vdcftcdcew6dvja.igiw.html
jahannews.com/vdcftcdcew6dvja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بین اصلاح طلبان، استکبار، منافقین، کوموله، بی بصیرتهای داخلی هیچ تفاوتی نیست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
چرا هست. اینها بدترند!!!
منافقین از کفار بدترند!!
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر(کوموله منافقین نتانیاهو) و طرفداران بی بصیرت داخلیشون
Iran, Islamic Republic of
دادستان باید علیه همه آنهایی که از تروریستها دفاع می کنند اعلام جرم کند
Iran, Islamic Republic of
با اغماض می توان گفت که اصلاحات تا قبل از فتنه 88، یک جناح در مجموعه نظام بود؛ اما پس از آن به یک اپوزیسیون برانداز تمام عیار تبدیل شد.
Iran, Islamic Republic of
تعداد اصلاح طلبان و مردمانی که از این حزب حمایت میکنند چند درصد جمعیت ایران هستند ؟
Iran, Islamic Republic of
در هیچ کجای دنیا، اپوزیسیون برانداز، راهی به حاکمیت ندارد
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو درست میگفت که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن وقتی جاسوسان اسرائیل اعدام می شوند اصلاح طلبان معترض می شوند !
Iran, Islamic Republic of
جالبه منفی ها حرف ارباب رو قبول ندارند !!!!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان یعنی پیاده نظام اسرائیل
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
و البته امريكا و انگليس
اگر از خانواده و فزرندان و بستگان اينها سراغ بگيري مي بيني 90 درصدشون در اين كشورهاي اروپايي وامريكايي ساكن هستند .
Iran, Islamic Republic of
خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه شود هر که در او غش باشد
Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه که از هم نوعان خودشون دفاع کنند چون کومله و افسادطلبان کارفرماشون رژیم صهیونیستی است
Iran, Islamic Republic of
وقتی شفافیت نیست هر کسی براساس گمان خود عمل می کند.
علی
Iran, Islamic Republic of
داخلی ها از همکاری با تروریست‌های آن طرف مرز دست بردارند. و همکاری نکنند.
Iran, Islamic Republic of
فعالان سیاسی وآنهایی که منصب ومسوولیتی دارندطبعا جرمشان هم بیشتراست.
بیشتروسنگین ترازیک روزنامه نگار
مدعی العموم بایدباشدت بیشتری بااین قبیل ازافرادبرخوردکند

حمایت ازتروریسم نبایدبی هزینه باشد.
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
حتما ارتباط عاطفی و همکاری دارند که ناراحتند حق دارند!
علی
Iran, Islamic Republic of
این اشخاص وجریان که از تروریستهای نشاندارگروهک تروریستی وتجزیه طلب کومله حمایت می کنند در جرم وجنایت آنها شریک هستند وباید به عنوان معاونت در جرم وجنایت این گروهکها محاکمه شوند
Iran, Islamic Republic of
بی شرف تر و کثیف تر از جاسوسان صهیونیست و داعشی های حرامی، کسانی هستند که به اعدام این حرامی ها نه گفتند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....