کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات خنده‌دار جعفرزاده ایمن آبادی:

عملکرد رئیسی باعث محبوبیت روحانی شده!/ ظریف خودش یک صداوسیماست/ جایش در وزارت خارجه خالی است!

27 آبان 1402 ساعت 15:09

واقعیت امر این است که ظریف محبوب است. بمباران فاشیستی تبلیغاتی علیه دولت قبل، توسط تندروها از نظر آن‌ها موفق بود اما با سخنان اخیر ظریف و روحانی به یکباره دیدند که اینطور نیست.


گروه سیاسی جهان نیوز: چهره نزدیک به علی لاریجانی و وکیل الدوله روحانی در مجلس دهم که در انتخابات گذشته ردصلاحیت شد، در اظهاراتی بامزه مدعی شده است که عملکرد رئیسی برای روحانی محبوبیت ایجاد کرده است!

احتمالا تلاش موفقیت آمیز دولت سیزدهم در کاهش 700 کشته کرونا به اتمام این موضوع در کشور باعث محبوبیت روحانی شده است! شاید هم تلاش های شبانه روزی دولت فعلی و یا تکمیل و افتتاح طرح های خوابیده باعث محوبیت روحانی شده است! احتمال هم دارد عضویت در بریکس و شانگهای به محوببیت روحانی منجر شده باشد!

به گزارش جهان نیوز، بخش هاییی از اظهارات جعفرزاده را خواهید خواند:

*واقعیت امر این است که ظریف محبوب است. بمباران فاشیستی تبلیغاتی علیه دولت قبل، توسط تندروها از نظر آن‌ها موفق بود اما با سخنان اخیر ظریف و روحانی به یکباره دیدند که اینطور نیست. عملکرد رئیسی به نوعی محبوبیت برای روحانی ایجاد کرد و روحانی شاید بتواند گوشه‌هایی از جای خالی مرحوم هاشمی را پر کند و تندروها نگرانی شدیدی از این بابت دارند. سابقه مفصل روحانی در مجلس و شورای عالی امنیت ملی و خبرگان رهبری، می تواند پتانسیلی برای جایگزینی مرحوم هاشمی به او بدهد.

*به تندروها حق بدهید. بالاخره اینقدر تلاش کردند تا به روحانی ضربه بزنند و عده ای را خانه نشین کنند اما الان ظریف در فضای مجازی هم صحبت می‌کند میلیون ها نفر می شنوند و به خودی خود یک صدا و سیماست. مردم هم متوجه شدند که روحانی اگر در برخی موارد موفق نبود بخاطر این بود که نگذاشتند کار شود. بازگشت محبوبیت در این سطح با هیچ تخریبی جبران نمی شود.

*امروز که روحانی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام می کند به او حمله بداخلاقانه می‌شود. ظریف محبوب بود و محبوب‌تر شد و الان هم جای خالی او در وزارت خارجه حس می شود. امیرعبداللهیان به هیچ وجه قوی نیست اما ظریف به خوبی می توانست مطالب خود را بیان کند. خیلی از افراد امیدوار بودند و با بمباران خبری سعی کردند، روحانی را تخریب کنند.

*عملکرد بد رئیسی و قالیباف و مجموعه آن ها باعث محبوبیت روحانی شد. شما اگر جای تندروها بودید چه می کردید؟ مسلما تخریب می‌کنند. مردم به رسانه های راست و صدا و سیما اصلا توجهی ندارند و از حمله به روحانی و ظریف ناراحت شدند. مگر امکان دارد که از مال بیت المال یک نفر را که در انتخابات شرکت کرده در تلویزیون تخریب کنیم؟

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
یک نفر گفت روحانی را ببینیم حلالیت می‌طلبم

دولت رئیسی باید هرچه سریعتر استعفا دهد!
رئیسی کارها را به یکسری متوهم و مبتدی و بی‌سواد سپرده!
باید از نخبگانی مثل روحانی، مطهری و جهانگیری استفاده کنیم
مسئولان مشکل روانی دارند!/ دلم به حال نظام می‌سوزد
شیرازه دولت از هم پاشیده!/ مردم توانایی خرید نان ندارند
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم

مکانیک و خیاط و آرایشگر در حال مهاجرت هستند!
حکومتی که حمایت مردم را نداشته باشد، محکوم به فناست
دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است


کد مطلب: 859199

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/859199/عملکرد-رئیسی-باعث-محبوبیت-روحانی-شده-ظریف-خودش-یک-صداوسیماست-جایش-وزارت-خارجه-خالی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com