کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی اصلاح طلبان؛

پزشکیان(۳ روز پیش): به ردصلاحیتم اعتراض نخواهم کرد/ موشک انقلاب را حفظ نمی‌کند/ پزشکیان(امروز): با فشار دوستان اعتراضم را ثبت کردم!

24 آبان 1402 ساعت 13:24

از جناب پزشکیان باید سوال کرد به استناد کدام سند و مدرک پس از مشخص شدن فوت عادی مهسا امینی و توضیحات کامل مسئولان، در برنامه زنده تلویزیونی مدعی شدند که آن دختر را کتک زدند و بعد جنازه اش را تحویل خانواده اش دادند؟


گروه سیاسی جهان نیوز: مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب تبریز که صلاحیت او برای انتخابات مجلس دوزادهم توسط هیات اجرایی رد شده است، اعلام کرده بود که به ردصلاحیت خود اعتراض نخواهد کرد.

حال امروز پزشکیان در گفتگو با اعتماد گفته است که با فشار دوستان امروز اعتراضم را ثبت کردم تا آقایان بدانند نظام برای آنها نیست، بلکه برای مردم است.

 
پزشکیان گفته است: «بندی که مبتنی بر آن ردصلاحیت شدم، بند 2 ماده 31 است که در حقیقت عدم التزام عملی به نظام است. من در پاکسازی‌ها، بازسازی‌ها، گزینش‌ها، جبهه‌ها، دانشگاه‌ها و... حضور داشتم. مسوول بودم، رییس بیمارستان بودم، رییس دانشگاه شدم، معاون وزیر شدم، وزیر شدم، سال‌ها نماینده بودم و... اگر ما عملا به این نظام خدمت نکرده‌ایم، خوب است کسانی که خدمت کرده‌اند معرفی شوند تا ببینیم چه کسانی هستند! راستش خیلی به من برخورد».

این نمانیده اصلاح طلب در بخش دیگری گفته است: «تندروها آیا در دانشگاه‌ها، مجامع و نشست‌های تخصصی و... کسانی را دارند که بتوانند از ارزش‌های کشور دفاع کند. اینها فقط بلدند دستور بدهند و زور بگویند. درحالی که اسلام دین منطق، عدالت، انصاف و اخلاق است. اینها به جای اینکه اخلاقی عمل کنند، تحقیر می‌کنند، انگ و تهمت می‌زنند، بی‌ادبی می‌کنند، حرف‌های زشت می‌زنند و... همه این اعمال شنیع را هم به اسم دفاع از اسلام انجام می‌دهند. تندروها در این کشور، معتقدند هرچه آنها بگویند درست است و بقیه باید سرخم کنند و هیچ نگویند».

پزشکیان در ادامه با تقابل و دوقطبی سازی از نیروهای نظامی و حتی نیروی مردمی بسیج گفته است: «فقط سوءمدیریت باعث شد این حجم از مشکلات برای مردم از یک طرف و بسیجیان، نیروهای نظامی و امنیتی و... از سوی دیگر رخ دهد. خیلی راحت می‌توانستند این اشکالات را رفع کنند، اما سوءمدیریت‌ها و تندروی‌ها باعث شد هم مردم و هم انقلاب و نظام ضرر کنند و هزینه بدهند».

از جناب پزشکیان باید سوال کرد به استناد کدام سند و مدرک پس از مشخص شدن فوت عادی مهسا امینی و توضیحات کامل مسئولان، در برنامه زنده تلویزیونی مدعی شدند که آن دختر را کتک زدند و بعد جنازه اش را تحویل خانواده اش دادند؟ تهمت علنی به نظام اسلامی و بنزین بر آتش فتنه ریختن، آن هم در زمان عیان شدن دندان های تیز کرده دشمن دفاع از ارزش هاست؟! 

در مرحله بعد جناب پزشکیان که مدعی ارزش ها هستند چرا تا امروز یعنی گذشت بیش از 14 ماه از ادعای دروغ خود عذرخواهی نمی کنند؟

نکته دیگر آنکه نظرات شاذ آقای پزشکیان نظیر «افراد را به دلیل داشتن فکر و یا اظهار اندیشه بازداشت می‌کنند»(!) و یا «مردم را عصبانی کرده‌ایم»(!) که برای ضدانقلاب خوراک تهیه می کند با کدام مبنا مطرح می شود؟

سوال دیگر از جناب پزشکیان آن است که همه رفتار ها و مواضع ایشان در مجلس مثل ماجرای «از FATF سردر نمی آورم ولی باید آن را بپذیریم» است و اساسا اینگونه نمایندگی ملت را عهده دار هستند و برای ادامه حضور در بهارستان هم تلاش می کنند؟


کد مطلب: 858832

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/858832/پزشکیان-۳-روز-پیش-ردصلاحیتم-اعتراض-نخواهم-موشک-انقلاب-حفظ-نمی-کند-امروز-فشار-دوستان-اعتراضم-ثبت-کردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com