سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۸

واکنش‌ها به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه/ دیگر نیاز به خواندن روضه نیست/ بی‌طرف بی‌شرف است +تصاویر

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 855106
فاجعه بمباران یکی از بیمارستان‌های غزه که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داد، خبری بود که شب گذشته دنیا را تکان داد و وجدان‌های بیدار را در شوک فرو برد. کاربران فضای مجازی و شخصیت های سیاسی هم با توییت هایی به این جنایت وحشیانه واکنش نشان داده اند.











































https://jahannews.com/vdccxpq4e2bqps8.ala2.html
jahannews.com/vdccxpq4e2bqps8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بایدن .... با سوغاتی انواع بمب و سایر سلاحها برای تبلیغ انتخابات پیش رو وخوش رقصی برای سگیونیست جنایتکار ، نتانیابوی .... تر از بایدن ، انجام این عملیات فاجعه آمیز را بدست عوامل آمریکائی مستقر در فرماندهی مرکزی اوباش اشغالگران ، انجام داد . .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر رژیم صهیونیستی
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
پاسخ صدها برابرسخت تر بايد به اين جنايت داد بجاي اسرائيل بايد يك گودال مملو از اجساد صهيونيست در منطقه باقي بماند فقط !!!!
Iran, Islamic Republic of
مسیولین محترم جمهوری اسلامی.. الان بهترین فرصت برا انتقام از اسرائیله.. نه فقط بخاطر غزه که اونم هست اتفاقا.. بلکه بیشتر بخاطر خودمون.. دانشمندای هسته ای مونو وسط خیابونامون میزنه به مراکز نظامی و هسته ایمون تجاوز میکنه. در کشورمون ایجاد اغتشاش میکنه(مهسا) مرزهامونو ناامن میکنه باکو و اقلیم کردستان و... الان اگه بزنیم هیشکی ما رو محکوم نمیکنه هیچ اتفاقا دست دیگران رو هم باز میکنیم.. از ما گفتن.. حداقل عقل ناقصم اینو میگه
Iran, Islamic Republic of
سپاه باید صبح امروز اسرائیل را موشک باران می کرد. سکوت ایران یعنی بی طرفی
United Arab Emirates
اسرائیل با این کارش گور خودش رو برای همیشه کند. به امید نابودی اسرائیل از صحنه جهان، روزشماری می‌کنیم. شمارش معکوس نابودی کامل اسرائیل شروع شده
Iran, Islamic Republic of
آقای مطیعی من ۶۰ ساله هستم امید دارم شما برای ما دعا کن
تارا
United States
موشک قدرتمند به غزه بدهید