کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر سابق اطلاعات:

دولت ما رسانه نداشت!/ جمعی از جوانان با ایمان وقتی مظلومیت دولت را دیدند، در تلگرام کانال‌هایی راه‌اندازی کردند +جزئیات

22 مهر 1402 ساعت 9:55

زمانی تلگرام ظهور کرد، جمعی از جوانان با ایمان وقتی مظلومیت این دولت را دیدند، در تلگرام کانال‌هایی راه‌اندازی کردند و از دستاورد‌ها و عملکرد‌های دولت تدبیر و امید گزارش و خبر منتشر می‌کردند!


گروه سیاسی جهان نیوز: مراسم ترحیم نیما کشوری از فعالان سیاسی و رسانه‌ای دولت گذشته که دهم مهرماه سالجاری در دریای خزر جان خود را از دست داد با حضور جمعی از اصلاح طلبان برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمود علوی، معصومه ابتکار، محسن مهرعلیزاده، جمشید انصاری، احمد مازنی، رحمت‌ا... بیگدلی، یاسر هاشمی و.. حضور داشتند.

دولت ما رسانه نداشت، «کشوری» داوطلبانه کمک می‌کرد
وزیر سابق اطلاعات که به‌عنوان یکی از سخنرانان با بیان اینکه نیما کشوری به معنای واقعی یک «لر» بود، و « لر یعنی خالص، بدون شیشه خرده و با صفا»؛ گفت: «دولت تدبیر و امید رسانه‌ای نداشت. زمانی تلگرام ظهور کرد، جمعی از جوانان با ایمان وقتی مظلومیت این دولت را دیدند، در تلگرام کانال‌هایی راه‌اندازی کردند و از دستاورد‌ها و عملکرد‌های دولت تدبیر و امید گزارش و خبر منتشر می‌کردند.»

حجت‌الاسلام علوی در خصوص بازدداشت ادمین‌های کانال‌های تلگرامی بیان کرد: «با این تصور که ما به این دوستان ادمین کانال‌های تلگرامی پول و اطلاعات می‌دهیم، در یک بامداد ریختند و حدود ۸ نفر از آن‌ها را دستگیر و راهی زندان کردند، بعد متوجه شدند که هیچ پولی و اطلاعاتی و خطایی در کار نیست. اعلام کرده بودند که یک شبکه را دستگیر کرده‌اند و برای آزادکردن آن‌ها گیر کرده بودند؛ لذا آن‌ها را تحت فشار قرار دادند که اقرار کنند از علوی پول گرفته‌اند. چند نفری از این جوانان مطالبی گفته بودند که زودتر آزاد شوند. نیما کشوری و یک دوست دیگرش مقاومت کردند و گفتند، چرا وقتی پولی نگرفته‌ایم باید اقرار دروغ بر علیه آقای علوی بکنیم؟ نیما کشوری محکم گفت من بی‌گناهم و باید آزاد شوم و حق ندارید آزادی من را به اعتراف تحت فشار موکول کنید. روحت شاد نیما کشوری.»

صحت ادعاهای وزیر سابق اطلاعات نظیر «دولت روحانی رسانه نداشت»(!) و «جوانان با ایمان وقتی مظلومیت دولت را دیدند، در تلگرام کانال‌هایی راه‌اندازی کردند»(!) را به عهده مخاطبان و البته فعالان رسانه ای می گذاریم اما از تعابیر صریح جناب علوی نمی توان گذشت؛ جایی که به اذعان خود او  از پیشنهاد روحانی برای وزارت اطلاعات متعجب می شود و می گوید من انتظار پیشنهاد هرپستی را به غیر از وزارت اطلاعات داشتم چون هیچ سابقه مرتبطی با آن نداشتم. روحانی گفت تو پسر فاطمه زهرایی؛ بغضم گرفت و لرزه‌ای در بدن من افتاد و من گفتم چشم!

فیلم

درباره «علوی» بیشتر بخوانید:
از بغض دولت، کارهای تمام شده را به نام پیمانکار تمام می کنند
حاشیه‌هایی که حول وزیر اطلاعات در گردش است
سخنان عجیب وزیر اطلاعات درباره عدم برخورد با متخلفان اقتصادی
روایت وزیر اطلاعات از قیمت پایین گوشت در دولت روحانی
ادعای علوی: من سوابق گسترده‌ای در حوزه امنیتی دارم
چرا علوی می‌خواهد، وزارت اطلاعات را ضعیف نشان بدهد؟!
از وقتی علوی وزیر اطلاعات شده شب‌ها راحت می خوابیم
چرا «ظریف» و «علوی» برای نظام هزینه‌ درست می‌کنند!؟


کد مطلب: 854447

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/854447/دولت-رسانه-نداشت-جمعی-جوانان-ایمان-وقتی-مظلومیت-دیدند-تلگرام-کانال-هایی-راه-اندازی-کردند-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com