دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۶
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳؛

زور والیبال ایران به هلندِ میزبان نرسید

شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 841616
تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های 2023 مقابل هلند قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
زور والیبال ایران به هلندِ میزبان نرسید
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود از هفته دوم رقابت های لیگ ملت های 2023 از ساعت 18:30 در شهر روتردام هلند مقابل میزبان قرار گرفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 16، 16 بر 25، 25 بر 21، 25 بر 17 و 15 بر 10 به سود هلند خاتمه پیدا کرد.

سید محمد موسوی، محمد ولی زاده، محمدطاهر وادی، پوریا حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت پور نفرات آغاز کننده این بازی برای تیم ایران بودند.

در جریان مسابقه با صلاحدید کادر فنی سایر بازیکنان هم برای لحظاتی در ترکیب تیم ایران قرار گرفتند.

نیمیر عبدالعزیز، بنی توینسترا، مارتین ون‌گاردرن، فابیان پلاک، مایکل پارکینسون، روبرت آندرینگا و وسل کمینک هم نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی هلند بودند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت های لیگ ملت های 2023 توانست چین را شکست داده و نتیجه را به تیم های ملی ژاپن، لهستان و اسلوونی واگذار کرد. در هفته دوم هم شاگردان بهروز عطایی کار را با پیروزی قاطع مقابل آلمان آغاز کردند و در گام دوم نتیجه را به ایتالیا واگذار کردند. ملی پوشان ایران در سومین مسابقه خود در هفته دوم مقابل آمریکا صف آرایی و نتیجه را به این تیم هم واگذار کردند.

برنامه بازی های ایران در هفته سوم که به میزبانی آمریکا برگزار می شود، به شرح زیر است:

چهارشنبه، ۱۴ تیر
ایران – فرانسه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد
جمعه، ۱۶ تیر
بلغارستان – ایران، ساعت ۰۵:۰۰ بامداد
یکشنبه، ۱۸ تیر
آرژانتین – ایران، ساعت ۱:۳۰ بامداد
کوبا – ایران، ساعت ۲۲:۰۰
https://jahannews.com/vdcdff0j9yt0o96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdff0j9yt0o96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
United Kingdom
خوب
Iran, Islamic Republic of
برای سرخوردگی ملت ایران است
علی اکبر نیک متین
Iran, Islamic Republic of
سلام
حیف از این وقت که برای این بازی گذاشتیم. همین امشب بایددراسیون والیبال تجدید نظری در مورد سرمربی و تعدادی تز بازیکنان انجام دهد تا حداقل در بازی‌های آینده اینقدر با اعصاب تماشاچی بازی نشود.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
مشکل فدراسیونه کجای دنیا سرمربی تیم ملی درلیگ کشورهم تیم داره؟
Iran, Islamic Republic of
رفتن برای تفریح ن بازی شاید هم گرین کارت
ابو
United Arab Emirates
بيشترين تاثير مربي دادن روحيه جنگندگي در عين حال حفظ تمركز و آرامش است كه متاسفانه خود مربي كاملا"بي روحيه و مستاصل بود .