کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محسن هاشمی:

خانوادگی مجموعا ۱۰۰ هکتار باغ پسته داریم/ ساخت و ساز ساختمان چهار پنج طبقه هم انجام می‌دهم/ موزه داری هم می‌کنیم/ تفریحات سالم دارم، اسکی می‌روم +فیلم

3 تير 1402 ساعت 13:19

هاشمی کار خود را ساخت و ساز پروژه های کوچک، ساختمان‌های چهار پنج طبقه اعلام می کند که در کنار آن به تدوین خاطرات پدر هم مشغول است.


گروه سیاسی جهان نیوز: ویدئویی از گفتگوی اخیر محسن هاشمی، پسر ارشد آیت الله هاشمی منتشر شده است که او می گوید: «مجموعا خانوادگی 100 هکتار باغ پسته داریم».

هاشمی در ادامه کار خود را ساخت و ساز پروژه های کوچک مثل ساختمان‌های چهار پنج طبقه اعلام می کند که در کنار آن به تدوین خاطرات پدر هم مشغول است. موزه داری(تهران، قم و رفسنجان) هم بخشی دیگر از فعالیت های هاشمی است که از سوی خود او اعلام می شود.

طبق گفته هاشمی، «اسکی» تفریح سالمی است که او انجام می‌دهد.

گفتنی است در بخش پیشین منتشر شده از مصاحبه محسن هاشمی، او گفته بود: «سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم»، «سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم»، «بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم» و در پایان هم تاکید کرده بود که برای انتخابات برنامه دارد.

گفته های هاشمی یادآور خاطرات پدر است. آیت الله هاشمی در بخشی از خاطرات خود در روز یک‌شنبه 30 تیر 1370  مصادف با تاسوعای حسینی نوشته است: «با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. بچه‌ها هم تا ظهر کم‌کم رسیدند. مهدی و فاطی نیامدند. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها، خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم. بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است. آب لتیان پایین‌تر از سطح آن در سال گذشته است. یک نفر چینی پیش‌بینی کرده است که ساعت 8 امروز زلزله‌ای به قدرت 8/6 ریشتر در تهران روی خواهد داد. به همین خاطر بسیاری از مردم از تهران سفر کرده یا از خانه بیرون رفته‌اند... آمدن ما به لتیان هم بی‌ارتباط با این نیست. گرچه خودم اصلاً قبول ندارم فقط به خاطر بچه‌ها آمدم».

فیلم

درباره «محسن هاشمی» بیشتر بخوانید:
نظام نمی‌خواهد روابط ما با امریکا عادی شود!
چه کردند که دلسوزانی مثل خاتمی و روحانی به حاشیه رفتند
حضور آیت الله هاشمی در بحران‌ها باعث آرامش جامعه بود
مکتب هاشمی و تفکرش کاملا زنده و پویاست
صغری کبری محسن هاشمی با خاطرات هسته‌ای آیت الله
آقای محسن هاشمی! این توصیه دلسوزانه را جدی بگیرید

از اول انقلاب شاهد تقدیس و غلو درباره امام و رهبری بودیم!
همه محسن را مثل پدرش یک چهره سازنده می‌شناسند
مردم در حسرت عقلانیت و تدبیر آیت الله هاشمی هستند!

فیلمی درباره فائزه که محسن هاشمی باید ببیند


کد مطلب: 841598

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/841598/خانوادگی-مجموعا-۱۰۰-هکتار-باغ-پسته-داریم-ساخت-ساز-ساختمان-چهار-پنج-طبقه-هم-انجام-می-دهم-موزه-داری-می-کنیم-تفریحات-سالم-دارم-اسکی-می-روم-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com