جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۴
گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۱۰۹

ماجرای رقابت فرح با شاه در فساد جنسی و اخلاقی

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 838132
شاه عاشق يک دختر نوزده ساله شده بود. كم‌كم حس رقابت فرح برانگيخته شد و وقتی چشمش به آن دختر افتاد سیلی محكمی به آن زد.
ماجرای رقابت فرح با شاه در فساد جنسی
گروه تاریخ جهان نيوز: فساد خاندان پهلوی چیزی نیست که بتوان انکار کرد و شواهد فراوانی برای اثبات آن‌ها وجود دارد.

شاه در فساد جنسی بی‌مبالاتی را به اوج رسانده بود. دربار او دائم محل رفت و آمد فواحش خارجی و معشوقه‌های داخلی بود. او از دوران جوانی تا اندكی پيش از مرگ دست از زن‌بارگی برنداشت.

ازدواج هم مانع مفاسد اخلاقی محمدرضا نشد. شاه پس از ازدواج با فرح همچنان به روابط نامشروع خود ادامه می‌داد و همين امر موجب شد تا فرح از ماجراهای عاشقانه او خشمگين شود.

در اوائل سالهای ۱۹۷۰ (۱۳۵۰) در دربار و بازار زمزمه‌هايی رواج يافت حاكی از اينكه شاه عاشق شده است. آن هم نه عاشق يک دختر اروپايی، بلكه يک دختر نوزده ساله ايرانی با موهايی كه به رنگ طلا بود. می‌گفتند نامش گيلدا است.

كم كم حس رقابت فرح برانگيخته شد و بحث طلاق پيش كشيده شد. ملكه مادر از اين كه فرح نسبت به اين دختر حساسيت نشان می‌داد، تعجب می‌كند و می‌گويد: «فرح خودش را روشنفكر می‌دانست. محمدرضا در مجالس با زن‌های اين و آن و دخترهای اين و آن می‌رقصيد و آنها را در آغوش می‌گرفت و می‌بوسيد و فرح می‌دانست كه محمدرضا... علاوه بر او با زنان ديگری هم رفت و آمد دارد، اما او نسبت به اين دختر فوق‌العاده حساس شده بود.»

ملكه مادر علت حساسيت بيش از حد فرح را اين می‌داند كه «اين دختر فوق‌العاده قشنگ بود». خصوصاً اين كه محمدرضا به زيبايی ذاتی اين دختر اكتفا نكرده بود و او را نزد پروفسور تسه فرانسوی، دكتر خانوادگی دربار در امور زيبايی فرستاده بود و با چند عمل جراحی «خيلی ديدنی شده بود.» 

سرانجام فرح بی‌تاب شد و وقتی «در سعدآباد چشمش به طلا افتاد. جلو رفت و كشيده محكمی به گوش طلا زد.»

درست است که شهبانوی مملکت دوست‌پسر داشته باشد؟
فرح هم که از ابتدا در یک خانواده بی قید و بند بزرگ شده بود و رعایت شرع برایش معنی و ارزش خاصی نداشت این وضعیت او را نیز به واکنش متقابل و ارتباط بیشتر با مردانی از حلقه دوستان خود واداشت.

پیش از این جهان نيوز درباره فساد و روابط غیر اخلاقی فرح گزارشی‌هایی را منتشر کرده است. ملکه مادر در این باره معتقد بود، فرح «عمداً و عالماً کاری می‌کرد که به محمدرضا لطمه بخورد.» تاج‌الملوک مادر محمدرضا پهلوی که به گفته خودش از سال ۱۳۵۲ با فرح قهر کرده و کلمه‌ای با او سخن نگفته بود، بارها برخوردهای تند و خشنی در قبال رفتارهای فرح داشت: «یک بار آقای رئیس خدمه کاخ‌های سلطنتی با ترس و لرز و هزار، اما و اگر و ببخشید و جایی نگویید و اینگونه مقدمات گفت: قربانت گردم، آیا این درست است که شهبانوی مملکت دوست‌پسر داشته باشد و او را با خود به داخل کاخ بیاورد؟ البته ما می‌دانستیم که فرح با فریدون جوادی قاطی شده است، اما نه اینکه او را به کاخ بیاورد! این بود که یک روز، خود فرح را خواستم و به او نهیب زدم که زنیکه گدا ! خجالت نمی‌کشی این قبیل کارها را در جلوی چشم کارکنان دربار انجام می‌دهی؟ فرح گفت: درست گفته‌اند که شاه می‌بخشد، شیخ علیخان نمی‌بخشد! خود محمدرضا مرا آزاد گذاشته، آن وقت باید به تو حساب پس بدهم؟ من آزاد هستم و اختیار پایین‌تنه‌ام را دارم! خلاصه خیلی بی‌حیایی کرد.
بیشتر بخوانید:
یک هواپیما پر از دختر برای رضا پهلوی بردند +جزئیات
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
فداکاری همسر رضا پهلوی برای زندگی مردم ایران +فیلم

ماجرای عصبانیت شاه از فرار دوست پسر فرح +فیلم
مردم باید یاد بگیرند بدون کالاهای اساسی هم زندگی کنند! +فیلم
معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟

عروسی گران قیمت فرح پهلوی در شب یلدا +عکس و فیلم
ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه! +فیلم
ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس
علاقه ویژه نوه اعلی حضرت به برهنگی +تصاویر شرم‌آور
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا

از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
https://jahannews.com/vdcc14q4i2bq1s8.ala2.html
jahannews.com/vdcc14q4i2bq1s8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یاسمین اعتماد امینی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مدعیان زن زندگی آزادی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بااین اوضاع واحوال خانوادگی بهتر نیست که این سلسله محض احتیاط یه آزمایش DNA بدهند
shayan
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدین درباره این نخاله ها خبر میزارین.