کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعصاب خُردی روزانه؛

زورگویی نانوایان ادامه دارد!/ چاره مردم چیست؟

23 اسفند 1401 ساعت 10:01

چه نان ساده بخواهی چه نان کنجدی هر دو با یک قیمت محاسبه می‌شوند! این جدیدترین زورگویی برخی نانوایان است.


گروه اقتصادی جهان نیوز: «ساده با کنجدی فرقی ندارد»! این جدیدترین زورگویی برخی نانوایان است. چه نان ساده بخواهی چه نان کنجدی هر دو با یک قیمت محاسبه می‌شوند! پیش‌تر هم جهان نیوز در گزارشی به ماجرای دیگری از زورگیری برخی نانوایان پرداخته بود که بالاجبار مردم را معطل دریافت نان ساده می‌کردند.

نکته‌ای که در این بین وجود دارد آن است که مردم معتقدند علیرغم شکایت به تعزیرات اما اثری از برخورد و اثرگذاری در بین این قشر که روزانه مردم با آنها سروکار دارند دیده نمی‌شود و خود این موضوع منجر به انجام تخلف با خیال راحت می‌شود.

البته که خلاف در نانوایی‌ها ظاهراً امری پذیرفته شده است چرا که مشخصاً برخی نانوایان در همین کارت‌خوان‌های هوشمند خود قیمت یک نان کنجدی را به تعداد دو نان ساده می‌زنند و یا آنکه نایلون هم با حساب و کتاب خودشان جزو نان در این دستگاه‌ها درج می‌کنند تا از این طریق یارانه بیشتری بر حسب تعداد از دولت بگیرند.

جهان نیوز چندی پیش در گزارش دیگری به این زیرآبی نانوایان هم اشاره کرده بود.

واکنش مخاطبان به این گزارش‌ها و نظراتی که در رابطه با این گزارش‌ها دریافت شد نشان می‌دهد که این تخلفات، گلایه و حرف دل بسیاری از آن‌هاست.

بسیاری از مردم جدای از نانوایان از دستگاه نظارتی بر اصناف گلایه دارند که چرا حتی بعد از گزارشات پی درپی اما اثری از رسیدگی به این تخلفات را نمی‌بینند.

چند روز قبل هم بخش خبری ۲۰:۳۰ در گزارشی به گران فروشی و کم فروشی نان پرداخته بود. در ادامه گزارش اخبار ۲۰:۳۰ از وضعیت فروش نان‌ها که قیمت‌های متنوع نان را از ساده تا کنجدی و سبزی‌ها و زعفرانی از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار قیمت زده بود، را مشاهده می‌کنید.
 

دانلود فیلم گزارش متفاوت ۲۰:۳۰ از گران‌فروشی و کم‌فروشی!


کد مطلب: 832003

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/832003/زورگویی-نانوایان-ادامه-چاره-مردم-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com