کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه تحرکات رسانه‌ای فتنه‌گر ۸۸؛

جدیدترین دروغ خاتمی/ اتهام بی‌شرمانه به دستگاه امنیتی و انتظامی کشور +جزئیات

21 اسفند 1401 ساعت 21:09

اتهام بی شرمانه خاتمی به دستگاه امنیتی در حالی است که روز گذشته چهارمین بیانیه وزارت کشور منتشر شد و از دستگیری حدود 100 متهم این ماجرا خبر داد.


گروه سیاسی جهان نیوز: سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات و از سران فتنه سال 88 در ادامه تحرکات رسانه ای روزافزون خود در پیام به کنگره حزب توسعه ملی، به ماجرای مسمومیت دانش آموزان اشاره کرده و انگشت اتهام را به سمت دستگاه امنیتی نشانه رفته است.

خاتمی گفته است: «شگفت اینکه نهادها و کسانی که بزرگترین مسئولیت شان نگاهبانی از جان و امنیت و زمینه سازی برای رشد فرزندان این مرز و بوم است از کنار حادثه چنان گذشتند که گویی اتفاقی نیافتاده است در حالیکه می بایست همه توان و تدبیر و امکانات برای ریشه یابی این جنایت بسیج شود و دستهای ناپاکی که راسا یا به تحریک دیگران چنین اقدام جنایتکارانه ای کردند قطع شود و ریشه این حوادث کنده شود و به جامعه این اطمینان داده شود که به هیچ وجه چنین حوادثی تحمل نخواهد شد.»

ادعای خاتمی در حالی است که هم در ماجرای مهسا امینی و هم در ماجرای پروژه مسمومیت، بیشتر به نظر می رسد اصلاح طلبان از رخداد چنین حوادث تلخی خوشحال باشند تا ناراحت و اتفاقا این موضوعات را بهانه خوبی برای عقده گشایی علیه نظام اسلامی و قشر مذهبی می‌دانند.

بیشتر بخوانید:
پروژه فوری اصلاح طلبان؛ موج سواری بر مرگ تلخ «مهسا امینی»

در فتنه اخیر هم بیشتر رسانه های اصلاح طلب، به اسم مردم و در پوشش این کلمه، در طرف قاتلان، محاربان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه ایستاده بودند و برای رهایی آنها تلاش می کردند.

بیشتر بخوانید:
اعدام محسن شکاری افکار عمومی را به ‌شدت ملتهب کرده!
اگر اغتشاشگران مجازات شوند، صبر مردم تمام می‌شود
ماله کشی بر جنایت وحشیانه اشرار قاتل شهید عجمیان


اما اتهام بی شرمانه خاتمی به دستگاه امنیتی در حالی است که روز گذشته چهارمین بیانیه وزارت کشور منتشر شد و از دستگیری حدود 100 متهم این ماجرا خبر داد.

چهار روز پیش هم وزارت اطلاعات در بیانیه ای اعلام کرد: «مأمورین این وزارتخانه از نخستین اتفاقات روی داده در شهر مقدس قم وارد میدان شده و تحقیقات لازم را آغاز کرده و همین بررسی‌ها، مبنای ورود برخی دیگر از دستگاه‌های مرتبط به موضوع شدند. سپس و به موازات تکرار رویدادهای مشابه، به تمرکز هر چه بیشتر حول این موضوع و گسترش دامنه‌ تحقیقات پرداختند. اگر چه از خلال مجموعه بررسی ها و پیگیری های به عمل آمده، علل برخی حوادث قبلی کشف شده اند، اما عدم امکان تعمیم علمی موارد مکشوفه به کل موارد گزارش شده، موجب تأمل در اطلاع رسانی تا وصول نتایج متقن و قابل تعمیم به سایر موارد شد».

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور هم در این باره گفته است: «کار به صورت ویژه و دقیق در حال انجام است تا بتوانیم این نگرانی را از مردم رفع کنیم. در پیگیری ها و جمع بندی ماجرا نیز یافتن منشاء این مساله دارای اهمیت زیادی است».

حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه هم در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از فعالیت جدی سیستم امنیتی در ماجرای مسومیت دانش آموزان خبر داد و سکوت دستگاه امنیتی را برای جلوگیری از سوزاندن سرنخ های به دست آمده اعلام کرد.

هفته پیش هم حجت الاسلام اژه‌ای، رییس قوه‌ قضائیه صریحا اعلام کرد: «طبق تعریف قانون عوامل مسمومیت دانش آموزان مفسد فی الارض هستند. در صورت دستگیر شدن عوامل مسمویت دانش آموزان پرونده عوامل را به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌کنیم. مباشر، مسبب، شریک و هر کسی که به نحوی از انحا در مسمومیت دانش آموزان داخالت دارد به اشد مجازات می‌رسد. هیچگونه اغماضی نخواهیم کرد».

فیلم

باید بار دیگر تاکید کرد که بی جهت نبوده و نیست که سران رژیم صهیونیستی، اصلاح طلبان را سرمایه بزرگ و خط مقدم این رژیم در مبارزه با جمهوری اسلامی نامیدند و صدایی هم از اصلاح طلبان برای تکذیب این اتهام سنگین درنیامد.


کد مطلب: 831839

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/831839/جدیدترین-دروغ-خاتمی-اتهام-بی-شرمانه-دستگاه-امنیتی-انتظامی-کشور-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com