کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشنهاد فرخ نژاد پشت پرده مسمومیت‌ها را لو داد

15 اسفند 1401 ساعت 14:32

از همان روزهای نخست انتشار خبر مسمومیت دختران دانش آموز، همواره نام گروه‌های مذهبی تندرو و آتش به اختیار مطرح بود.


گروه سیاسی جهان نیوز: «گروه‌های مذهبی تندرو و آتش به اختیار وابسته به حکومت برای مقابله با مبارزه زنان علیه حجاب اجباری خود را موظف به مسموم کردن مدارس دخترانه دانسته‌ و این واکنش رژیم جمهوری اسلامی به جنبش زن زندگی آزادی است».

«حامیان رژیم معتقد‌ند که در حکومت اسلامی نباید مدارس دخترانه وجود داشته باشد و آن‌ها می‌خواهند با ایجاد رعب و وحشت در مدارس دخترانه مانع درس خواندن و ادامه تحصیل دختران شوند».

موارد فوق خلاصه‌ای از واکنش رسانه‌های معاند پس از اجرای پروژه مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور است.

پس با این اوصاف برای مقابله با ایده جمهوری اسلامی، باید همه برای حضور در مدارس و اصرار به تحصیل تشویق شوند تا اصطلاحاً جلوی رفتار متحجرانه وابستگان جمهوری اسلامی گرفته شود.

اما ماجرا اینگونه نیست و دم خروس ضدانقلاب سریعا بیرون زد. ضدانقلاب خارج نشین بعد از اتفاق پروژه سفارشی مسمومیت، فوراً کمپین تحریم رفتن به مدرسه راه انداخته و از همه دانش آموزان و اولیای آنها می‌خواهند تا بچه‌ها به مدرسه نروند!

رسوایی برای ضدانقلاب امر جدیدی نیست و تاکنون صدهابار از تناقض گویی‌ها بی آبرو شده‌اند.

برای اقلیتی که کنترل فکر و ذهن خود را به دست این جرثومه‌های فاسد ضدایرانی می‌دهند باید تاکید کرد که این جماعت فراری پول پرست که در رسانه های انگلیسی - آمریکایی - سعودی مشغول شده‌اند از رخداد هر چیزی که خود را نگران نشان می‌دهند، خوشحال هستند و در ایجاد این حوادث مستقیم یا غیرمستقیم پای اربابان آنها در میان است.

موضوعی که این افراد مشخصا به اسم زنان و دختران دنبال می‌کنند اتفاقا تلقین حس دلهره، ناامنی و نگرانی به دختران و والدین آنهاست.
 


استوری حمید فرخ نژاد


استوری احسان کرمی

فیلم سالومه، مجری دلقک منوتو


کد مطلب: 831200

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/831200/پیشنهاد-فرخ-نژاد-پشت-پرده-مسمومیت-ها-لو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com