کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوال از دستگاه قضایی؛

چند تن از قاتلان شهدای فتنه اخیر مجازات شدند؟

8 بهمن 1401 ساعت 8:54

در کنار هیاهوهای دشمن این روزها باید شمار شهدای اغتشاشات اخیر را در کنار مجازات شدگان قرار داد تا به درستی متوجه شد در حوزه دروغ های معاندین درباره برخورد با عوامل اغتشاش در کشور و واقعیت ماجرا چقدر فاصله است.


گروه سیاسی جهان نیوز: اغتشاشات اخیر علاوه بر موارد ناامنی که در کشور بوجود آورد، منجر به شهادت ۶۳ تن از هموطنانمان نیز شد. شهدایی که بسیاری از آن ها هنوز ناشناخته اند و عدم شناخت آنان نیز یکی دیگر از ابعاد مظلومیت شان است. این در حالی است که اغتشاشگرانی که خصوصا قاتل بوده اند آنقدر در رسانه های ضدانقلاب و حتی اصلاح طلب و شبکه های اجتماعی نامشان آنهم برای بی گناه جلوه دادن و تطهیر ذکر شده که اغلب آنان شناخته شده اند.

بسیاری از این افراد یک سوژه فیک و جعلی بودند که بعدها مشخص شد نه مشکل جسمی دارند و نه بر اثر اعتصابات تر و خشک نحیف شده اند. مانند ماجرای دروغ "حسین رونقی" که حتی روزنامه نگاران چپی نیز از بازیگری شاذ وی انتقاد کردند.

فقط ۱۳ تن از شهدایی که جزو این ۶۳ شهید بودند جزو شهدای حمله تروریستی شاهچراغ هستند. برخی از این شهدا در حملات تروریستی دیگر شهید شده اند اما متاسفانه اغلب آنان از زمره شهدای حافظ امنیت هستند.

فقط از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا مهرماه این سال ۴۱ پلیس به خیل شهدا اضافه شده اند. در اغتشاشات نیز شمار شهدای پلیس کم نبوده است. برخی با ضربات چاقو و برخی نیز با گلوله اغتشاشگران و تروریست ها به شهادت رسیده اند.

غیر از چند مورد که خشونت در آن به شدت موج می زده و جنبه عمومی جرم بسیار آشکارا بوده تاکنون کمتر درباره مجازات قاتلان شهدای امنیت خبری منتشر شده است. غیر از دو مورد حادثه شهادت شهید عجمیان و دو شهید بسیجی در مشهد که قاتلان آن قصاص شدند چندان خبری از مجازات قاتلان حوادث اخیر شنیده نمی شود.

این درحالی است که با اعلام اجرای حکم قصاص توسط ضدانقلاب بویژه در شبکه های اجتماعی موجی از بی گناه خواندن این افراد به راه می افتاد تا به نوعی با شانتاژ رسانه ای علیه کشورمان ضدانقلاب برای تخریب کشورمان هیاهو ایجاد کند.

جالب است که با وجود این تعداد شهید کمتر خبر مجازات اغتشاشاگران شنیده می شود و بازهم با همه خشونت هایی که عوامل ضدانقلاب و اراذل و اوباش در خیابان ها به راه انداختند اما مجازات ها با رافت اسلامی همراه بوده و بسیاری از اغتشاشگران فریب خورده آزاد شده اند اما ضدانقلاب از اتهام افکنی علیه کشورمان با دروغ پردازی دریغ نمی کند.

در برخی از موارد مقابله حافظان امنیت با اراذل و اوباش و اغتشاشگران با نابرابری زیادی روبرو بود و درحالی که اراذل با سلاح گرم در خیابان ظاهر می شدند اما ضدانقلاب آنرا برعکس جلوه می داد.

در طول این مدت ۱۰۰ روز، در موارد متعدد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در بازرسی‌های مرزی و درون شهری سلاح‌های مختلف جنگی کشف و ضبط کردند که طی اعترافات دستگیرشدگان، مقصد نهایی این سلاح‌های جنگی غیرمجاز دستان تروریست‌های اغتشاشگر بود.

در جریان مقابله با اغتشاشگران مدافعان امنیت به گونه‌ای در خیابان‌های سطح شهر حاضر می‌شدند که تنها داشته‌شان گلوله‌های پلاستیکی و رنگی تفنگ هایشان بود و اما در طرف مقابل دشمنان با سلاح‌های جنگی به میان اغتشاشگران رفتند و با شلیک به نیروهای امنیتی و انتظامی، آن‌ها را به شهادت رساندند.

به نظر می رسد در کنار هیاهوهای دشمن این روزها باید شمار شهدای اغتشاشات اخیر را در کنار مجازات شدگان قرار داد تا به درستی متوجه شد در حوزه دروغ های معاندین درباره برخورد با عوامل اغتشاش در کشور و واقعیت ماجرا چقدر فاصله است؛ البته دستگاه قضائی در موارد مهم مانند شهادت بسیجی شهید عجمیان و حادثه تلخ مشهد با قاطعیت ضمن شناسایی عوامل حادثه آنان را به سزای اعمال شان رساند تا مشخص شود امنیت با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه و معاوضه نیست و شانتاژ های عوامل ضدانقلاب در داخل و خارج کشور نیز کارساز نمی شود اما نباید در این حیطه فریب دروغ پردازی های معاندین را خورد.

افکار عمومی منتظر خبر مجازات باقی قاتلان شهدای مدافع امنیت است.


کد مطلب: 827247

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/827247/چند-تن-قاتلان-شهدای-فتنه-اخیر-مجازات-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com