کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید سید حسن خمینی:

دعا می کنم اسباب خلاصی آقای کروبی زودتر فراهم شود!/ اگر انتخابات کمرنگ شود، وضع همین است که امروز هست +جزئیات

7 بهمن 1401 ساعت 15:55

باید به این سمت رفت که هرکسی عقایدش را بگوید و در مقابل مردم بگذارد؛ اگر انتخابات کمرنگ شود، وضع همین است که امروز هست.


گروه سیاسی جهان نیوز: حجت الاسلام سیدحسن خمینی روز چهارشنبه در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اصلاح طلب اعتماد ملی که در حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام شد، گفته است: «اگر انتخابات کمرنگ شود، وضع همین است که امروز هست».

البته که انتخابات در ایران کمرنگ نیست بلکه عملکرد همراه با ناکارآمدی دوستان ایشان در دولت های گدشته، مجلس پیشین و همچنین شورای شهر و شهرداری گذشته که اتفاقا اعتبار بیت امام راحل هم خرج سیاسی بازی برای رای آوری آنها شد، دلیل عدم حضور گروهی از مردم در پای صندوق های رای و البته شکست سنگین جریان اصلاحات علی رغم حضور نمایندگان این جریان شد. نمونه برجسته تر انتخابات سال 88 با حضور 85 درصدی مردم بود که بازهم دوستان آقای حسن خمینی و رفقای گرمابه گلستان ایشان با دروغ تقلب پازل فتنه را در کشور پیاده کردند. حال هم برای آزادی یکی از سران فتنه همان سال دعا می کنند؛ گرچه تصاویر منتشر شده حاکی از آزادی کروبی است.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات حسن خمینی را در ادامه خواهید خواند:

*قبل از هر چیزی دعا کنیم که ان شاء الله اسباب استخلاص بیشتر جناب آقای کروبی فراهم شود که پایه گذار و بنیانگذار مجموعه حزب شما هستند و حزب هم هنوز به ایشان وفادار است.

*بخشی از اینکه حال ما خوش نیسن، متوجه حاکمان است؛ شاید هم سهم بزرگتری متعلق به آنان است. من آن بخش را کاری ندارم، چون آنها نه امروز اینجا هستند، نه از ما مشورت خواسته اند و نه حرف های ما خیلی روی آنها تأثیر دارد! ولی در یک بخشی مقصر وضع موجود احزاب هستند که می خواهم راجع به این بخش سخن بگویم.

*من در همان بیانیه ای که ابتدا حوادث اخیر نوشتم عقیده ام را گفتم و هنوز بر آن هستم. مسأله این است که راه حل وضع کنونی کشور گفت و گو است؛ دوز خشونت در جامعه باید پایین بیاید. نمی شود طرفین بگویند ما به شرطی پای کار هستیم که یقه همدیگر را پاره کنیم! یک کشور و یک ملت هستید و افراد هم فکرهای مختلف دارند، راهش گفت و گوی ملی است. اما مراد من این نیست که با همدیگر حرف بزنیم، البته بزرگانشان باید با همدیگر حرف بزنند، اما گفت و گو در سطح ملی به معنای انتخابات است.

 
*باید به این سمت رفت که هرکسی عقایدش را بگوید و در مقابل مردم بگذارد؛ اگر انتخابات کمرنگ شود، وضع همین است که امروز هست.

درباره «حسن خمینی» بیشتر بخوانید:
همه مسائل کشور به سیاست خارجی گره خورده است!
شریک وضع موجود شعار «بازگشت به مردم» سر می‌دهد
فیلمی که حسن خمینی دوست ندارد دوباره دیده شود
مخالفت با ریاست جمهوری سید حسن، مخالفت با اندیشه امام است!
حکومت «یکدست افراطی» خطرناک است

حسن خمینی: ان‌شاءالله سایه آقای خاتمی مستدام باشد
وضعیت سید حسن مثل جواهر لعل نهرو و بوتو است
مقصر ساخت مرقد اشرافی برای امام سید حسن نیست

می‌گفت این دام شورای نگهبان برای جریان اصلاحات است!
فرش قرمز سید حسن زیر پای اصلاح طلبان و نهضت آزادی
درباره اظهارات طلبکارانه سید حسن خمینی


کد مطلب: 827215

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/827215/دعا-می-کنم-اسباب-خلاصی-آقای-کروبی-زودتر-فراهم-شود-اگر-انتخابات-کمرنگ-وضع-همین-امروز-هست-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com