کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات بامزه صوفی، از وزرای دولت خاتمی:

دولت رئیسی باعث تضعیف جمهوری اسلامی شده!/ ما دلسوز نظام هستیم/ در دوره روحانی مسابقه برقراری رابطه با ایران شکل گرفته بود!

4 بهمن 1401 ساعت 12:08

ما که از نسل انقلاب و دلسوز آن و جمهوری اسلامی هستیم از یک طرف باید شاهد تاخت و تازهای غربی‌ها باشیم و از طرف دیگر شاهد سیاست‌های غلط داخلی باشیم که این موارد برای ما دلسوزان نگران کننده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی صوفی، چهره اصلاح طلب و از وزرای دولت خاتمی در ادعای بامزه‌ای شده است که دولت رئیسی باعث تضعیف نظام جمهوری اسلامی شده است! بامزه تر آنکه همین چهره مدعی شده است که دولت خاتمی پروژه ایران هراسی را برطرف کرد. اما اشاره نمی کند که در سال های آخر دولت خاتمی و پس از ایده گفتگوی تمدن ها ایران از سوی امریکا به عنوان «محور شرارت» نامیده شد. صوفی همچنین در ادعای دیگری گفته است که در زمان روحانی مسابقه برقرای رابطه با ایران شکل گرفته بود اما نمی گوید که عواید این مسابقه برای ملت ایران چه بود؟ و آیا این رفت و آمدها تحریمی از حجم تحریم های ظالمانه کاست و آیا ایران در مقابل امتیازات نقد دولت مدعیان فهم زبان دنیا چیزی جز وعده دریافت کرد؟

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات صوفی را در ادامه خواهید خواند:

*واقعیت امر این است که آنها(غرب) می‌خواهند تا جایی که امکان دارد ایران را تضعیف و کنترل کنند. البته بگذریم از اینکه وجود دولت رئیسی تا چه اندازه بر تضعیف نظام نقش دارد و یا سیاست‌هایی که تاکنون در داخل در پیش گرفتند این سیاست‌ها مخصوصاً در برگزاری دو انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ که با مشارکت حداقلی مردم مواجه شد تا چه اندازه می‌تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد.

*همه این موارد گل به خودی هستند و در مقابل هم طرف غربی از فرصت‌ها استفاده و تلاش می‌کند تا جایی که می‌تواند از هر فرصتی برای تضعیف نظام استفاده کند و تا جایی که می‌تواند به آن ضربه وارد کند.

*ما که از نسل انقلاب و دلسوز آن و جمهوری اسلامی هستیم از یک طرف باید شاهد تاخت و تازهای غربی‌ها باشیم و از طرف دیگر شاهد سیاست‌های غلط داخلی باشیم که این موارد برای ما دلسوزان نگران کننده است.

*چرا که ما نگران انقلابی و نظام هستیم و نشان دادیم که می‌شود بسیار بهتر از این کشور را اداره کرد و دنیا را تسلیم کرد چنانچه در دوره ۸ سال ریاست‌جمهوری خاتمی ایران هراسی و اسلام هراسی برطرف شد و یا در دوره اول دولت روحانی با وجود ظریف توانستیم دنیا را به تحسین وادار کنیم و میان کشورها مسابقه برقراری رابطه با ایران شکل گرفته بود اما متأسفانه بدشانسی آوردیم و ترامپ سرکار آمد و این دیوانه، اوضاع را از مسیر عقلانیت خارج کرد.

درباره «علی صوفی» بیشتر بخوانید:
توهین وزیر خاتمی به شعور حامیان جریان اصلاحات
خاتمی مثل امام کاریزما دارد و مردم به حرفش گوش می‌دهند
روحانی امتحان خودش را پس داده/ به مردم پشت کرد 
ریاست جمهوری اصولگرایان، اوضاع را وخیم می‌کند
موسوی خوئینی‌ها و خاتمی نگران نظام هستند
پیروزی بایدن ایران را از بن بست سیاسی و اقتصادی خارج می‌کند


کد مطلب: 826881

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/826881/دولت-رئیسی-باعث-تضعیف-جمهوری-اسلامی-شده-دلسوز-نظام-هستیم-دوره-روحانی-مسابقه-برقراری-رابطه-ایران-شکل-گرفته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com