پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دبل سپاهان مقابل استقلال ساپینتو

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 826404
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل استقلال به برتری رسید.
دبل سپاهان مقابل استقلال ساپینتو
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند.
 
بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و یک بار تیرک دروازه استقلال را به لرزه درآوردند اما در ادامه استقلال نیز خود را پیدا کرد و فرصت‌هایی برای گلزنی داشت.
 
در ادامه نیمه نخست سپاهان سوار بازی شد و می‌توانست باز هم به گل برسد اما تیرک دروازه و بی‌دقتی بازیکنان سپاهان سبب شد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
در نیمه دوم بازی متعادل بود و سپاهان به گل رسید اما استقلال خیلی زود گل را جبران کرد؛ در ادامه بازی بدون موقعیت خاصی دنبال شد.
 
در لحظات پایانی بازی پنالتی به سود سپاهان اعلام شد که رامین رضاییان دومین گل بازی را به ثمر رساند و به این ترتیب سپاهان با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد.
 
داور: حسن اکرمی
 
کمک‌داوران: فرهاد مروجی، محمد راهی و ایمان مهیش
 
کارت زرد: امید حامدی‌فر، صالح حردانی و پیمان بابایی از استقلال - شهریار مغانلو و محمد کریمی از سپاهان
 
کارت قرمز: -
 
گل: امید نورافکن و رامین رضاییان برای سپاهان - ارسلان مطهری برای استقلال
 
ترکیب سپاهان اصفهان: 
 
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو
 
سرمربی: ژوزه مورایس
 
ترکیب استقلال تهران:
 
علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، امید حامدی‌فر، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری
 
سرمربی: ریکاردو ساپینتو
https://jahannews.com/vdcbg0bwarhb5ap.uiur.html
jahannews.com/vdcbg0bwarhb5ap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *