جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱۲۰
داستان تخیلی دختر ارشد آیت الله هاشمی:

دوماه قبل از فوت هشدار ترور بابا را دریافت کردیم/ بابا گفت نگران نباش، به مادرت چیزی نگو/ چند بار به شمخانی گفتیم فوت بابا طبیعی نبوده!/ بعد از فوت بابا گاوصندوق دفتر را خالی کردند/ مطمئنیم وصیتنامه مفقود شده!

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 826314
آقای هاشمی وقتی می دید که امکانات کشور، در حال از بین رفتن است و از آنها استفاده درست نمی شود یا خوب مدیریت نمی شود، بسیار غصه و حسرت می خورد.
دوماه قبل از فوت هشدار ترور بابا را دریافت کردیم/ بابا گفت نگران نباش، به مادرت چیزی نگو/ چند بار به شمخانی گفتیم فوت بابا طبیعی نبوده!/ بعد از فوت بابا گاوصندوق دفتر را خالی کردند/ مطمئنیم وصیتنامه مفقود شده!
گروه سیاسی جهان نيوز: فاطمه هاشمی در ادامه تلاش برای زنده نگهداشتن اجباری یاد آیت الله هاشمی در افکار عمومی دوباره بحث ترور و مرگ غیر طبیعی پدرش را مطرح کرده است! البته این اعای بامزه برای فوت این مرد 82 ساله در قالب یک سناریوی فیلم جنایی مطرح شده است.

از نکات قابل توجه در متن مصاحبه اصرار دختر ارشد هاشمی برای عدم استفاده از عنوان «امام» برای حضرت امام خمینی(ره) و استفاده از عباراتی نظیر «آقای خمینی» و «آیت الله خمینی» است.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات فاطمه هاشمی رفسنجانی در اتاق گفت و گوی شفقنا را در ادامه خواهید خواند:

*یادم هست در سال ۵۴ بود که ما را در سفری یکماهه به اروپا بردند، ماشینی گرفته بودند و خودشان، رانندگی می کردند، کشور به کشور می رفتیم.جالب این بود که در عین اینکه ما را به شهربازی می بردند. بازدید از موزه و مکانهای دیدنی هم فراوان بود و  به هر کشوری که وارد می شدیم، کتابی همراه داشتند و می گفتند یکی از شما این کتاب را با صدای بلند بخواند و ما کتاب مربوط به آن کشور را می خواندیم تا اطلاعاتی به دست آوریم.

*یادم می آید، یک روز، خانمی از ایشان سوال کرد که چرا ما زنان باید چادر سیاه سرمان کنیم؟ ایشان گفتند که تقصیر خودتان است، شما زنان با هم قرار بگذارید، چادر رنگی سر کنید. چرا باید چادر مشکی به شما تحمیل شود؟ آن پوششی که دوست دارید بپوشید اما رنگ آن نباید به شما تحمیل شود. بارها تاکید می کردند که زنان، تا مانند دیگر اصناف و گروه ها دنبال مطالبه گری نروند، مشکلشان حل نخواهد شد چون همیشه عده ای در حاکمیت و جامعه  هستند که مخالفند.

*حاکمیتی که مردم را محدود می کند یا نادیده می گیرد، به ضرر خود کار می کند. انتقاد، سبب ناراحتی او می شود. اتفاقا اگر انتقادات مطرح و مشکلات حل نشود، تبدیل به آتش زیر خاکستر می شود.

*در آبان ماه سال ۹۵ بین کلاس درس دانشگاه، به دفترم آمدم و دیدم دو نفر آقا نشسته اند. گفتند با شما کار داریم و ۵ دقیقه بیشتر با شما حرف نمی زنیم. به عنوان مقدمه، توضیحاتی درباره عملیات کربلای ۵ و ۴ بیان کردند. گفتم این مطالب چه ربطی به من دارد؟! گفتند ما این مقدمه را گفتیم که بدانید اشخاص با سابقه ای هستیم و وقتی می خواهیم پیغام ما را به پدرتان بدهید، این توضیحات را هم بگویید تا متوجه شوند که آدم های مطلعی هستیم، در جبهه بودیم و ایشان هم ما را می شناسد و فقط آمده ایم به شما هشدار دهیم که احتمال ترور پدر شما هست. گفتم چه کسانی؟ گفتند: طوری اتفاق می افتد که خودتان هم باور نمی کنید و فکر می کنید که به مرگ طبیعی فوت شدند. پرسیدم: به چه دلیل؟ گفتند: جریاناتی افراطی هستند که فکر می کنند، با وجود پدر شما نمی توانند نتایج مد نظرشان را در انتخابات مختلف بگیرند. و ایشان را مانع اهداف خودشان در آینده می بینند. آنها معتقدند که اگر پدر شما زنده باشد، اجازه نمی دهد جریان قدرت مطابق نظر آنها پیش برود و کار دیگری خواهد کرد.

*شب پیش بابا رفتم و بسیار گریه کردم و قسم دادم مراقب باشید، اینها آدم‌های الکی نبودند و به بابا توضیح دادم که چه چیزی‌هایی گفتند. به من گفت که تو زیادی غصه من را می‌خوری، تو چرا اینقدر نگران من هستی؟ من از خودم مراقبت می کنم و نگران نباش. ولی این حرف ها را به مادرت اصلاً نگو و به هیچ کس دیگری هم نگو. جالب تر اینکه بعد از فوت پدر، من نزد یکی از مسئولان قضایی وقت، رفتم. ایشان هم گفت مخالفین آقای هاشمی همه نگران این بودند که ایشان برای آینده بماند و تاثیر بگذارد.

*در ضمن افرادی نیز پیش ایشان رفته و گفتند یک گروه چهار نفره علیه شما تشکیل شده، فرزندانتان را زندانی کرده، به شما بی‌حرمتی نموده و  نتیجه ای نگرفته بودند  و در نهایت گفتند که می خواهند دست به اقدامات خطرناکی بزنند.

*پرونده فوت پدر را مختومه کردند. محسن و مهدی و من چند بار در شورای امنیت، پیش آقای شمخانی رفتیم و نظر خودمان را گفتیم و گفتیم که مطمئنیم فوت پدرمان طبیعی نبوده است، گفت من گروهی را می گذارم که تحقیق انجام بگیرد.

*بعد از چند جلسه، به ما گفته شد که به یکسری سرنخ رسیده اند و اشعه رادیواکتیو آلفا بالاتر از ۱٠ درصد مجاز، در ادرار ایشان بوده، گفتم ادرار ایشان را از کجا آوردید؟ گفتند: سوندی که از بیمارستان آورده بودیم را آزمایش کردیم و این نتیجه را گرفتیم. بعد از آن مدام پیگیری می کردیم و نتیجه ای اعلام نمی شد.

*این پرونده را برای آقای روحانی هم فرستادند ولی ایشان قبول نکرده بود و نوشته بود که این پرونده ابهاماتی دارد. بعد از آن شورای امنیت کاملاً این پرونده را رها کرد و ادامه نداد.حتی برای ایشان گواهی فوت صادر نشده و بدون گواهی فوت دفن شدند.

*سفارت آمریکا را که گرفتند و افراد تندرو اصلاح طلب و اصول گرا هم در میان آنها بودند، آقای هاشمی اصلا خبر نداشت به سفارت حمله شده است، ایشان همراه آقای خامنه ای در مکه بودند، تا جایی که یاد دارم پدر مخالف بودند. در تمام این مدت، آقای هاشمی یک بار هم برای سخنرانی، به سفارت آمریکا نرفت ولی چون امام تأیید کردند، نمی توانستند بر خلاف حرف امام صحبت کنند. در نهایت هم ایشان به امام گفت: شما که نمی خواهید گروگانها  در سفارت آمریکا  تا ابد بمانند، پس این موضوع را به مجلس بسپارید تا حل شود. آمریکا شاه را راه نمی داد که رابطه اش با ایران حفظ شود، اما ما سفارت آمریکا  را گرفتیم و تبعات آن را برای کشور می دانیم!

*تمام درد و رنج ایشان، مردم بود. ایشان اعتقاد داشتند که ما می توانیم برای مردم درکشور، بهترین زندگی را فراهم کنیم، ولی همین افراد افراطی و جاهل، اجازه نمی دهند که این اتفاق بیفتد. به یاد دارم که چند روز قبل از فوت ایشان، گفتم که شما هیچ وقت از شکنجه های خودتان نگفتید، بعد پدر تعریف کرد و یک ساعت با هم صحبت کردیم. در انتها مادرم خطاب به پدرم گفت، این چیزی بود که می خواستی؟ ارزش داشت که انقدر من و فرزندانت را اذیت کردی و آخر هم اینطور شد؟ پدرم با یک بغض گفت: آنطور که می خواستم نشد، اما هنوز امیدوارم که بشود کاری انجام داد.

*آقای هاشمی وقتی می دید که امکانات کشور، در حال از بین رفتن است و از آنها استفاده درست نمی شود یا خوب مدیریت نمی شود، بسیار غصه و حسرت می خورد. همچنین می گفت: ما داریم امکانات و سرمایه  زیادی از کشور را به خاطر تحریم ها و یا برخی درگیری های غیر ضروری، از دست می دهیم و به جای اینکه مردم به راحتی زندگی کنند در سختی و گرفتاری هستند. ایشان مسائلی را در یک نامه (که هنوز تمام نشده بود) برای رهبری نوشتند که بعد از فوت بابا، محسن نامه را به رهبری دادند.

*خاطرات ایشان مفقود نشده، چون خاطرات ایشان در گاوصندوق منزل بود، ولی وصیتنامه ایشان مطمئن هستم که مفقود شده چون بابا وصیتنامه جدیدی نوشته بود و من آن را رویت کرده بودم، اما وصیتنامه ای که در دست ماست، قدیمی است. به محسن گفتم که بابا گاوصندوق و دو کشو در دفترش دارد، کسی را بفرست تا شاید وصیتنامه آنجا باشد چون بابا همیشه در دفترش مدارکی داشت، گزارشی مربوط به حوادث 88 بود و یک نامه درباره تخلفات و حوادث انتخابات سال ۸۴ و کسانی که در آن انتخابات محکوم شده بودند و دو پرونده درباره دو فرد سرشناس دیگر بود. بعد از فوت بابا برای پیداکردن وصیتنامه به دفترش رفتند اما گاوصندوق و کشوها خالی شده بودند و فقط مقداری انگشتر، سنگ قبر امام حسین (ع) و تسبیح و عطر باقی مانده بود.
پیگیری کردیم که این مدارک کجا هستند، یکی از بچه های حفاظت فیزیکی به من گفت، در دقایق اولیه که ما نمی دانستیم پدر شما فوت شدند، همان ساعات، دو نفر به اتاق پدر شما آمدند و رفتند. من به محافظین بابا گفتم که فیلم دو روز قبل و بعد از فوت بابا را می خواهم، اما این فیلم ها را در اختیار ما قرار ندادند و هیچ اسناد و مدارکی در اختیار ما نگذاشتند.
https://jahannews.com/vdcb80bwarhb5fp.uiur.html
jahannews.com/vdcb80bwarhb5fp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
روح فرمانده کل قوای امام ایت الله هاشمی شاد
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
هاشمی هرگز فرمانده کل قوا نبود.
Iran, Islamic Republic of
رضوان و رحمت الهی به روح تابناک آیت الله هاشمی فرمانده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ای که فرمانده رو نشناسه رزمنده نیست
Iran, Islamic Republic of
فیلمو نشون بدین و خودتونو خلاص کنین
Iran, Islamic Republic of
هاشمی امیرکبیر زمان
Iran, Islamic Republic of
امیرکبیر درهم کوبنده ی بهائیان
دختر هاشمی سلفی بگیر با بهائیان
Iran, Islamic Republic of
از قیاست خنده امد خلق را
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
امیرکبیر اونقدر به امام حسین علیه السلام عشق و ارادت داشت که روز تاسوعا و عاشورا فائزه و مهدی و یاسر و فاطمه شو برنمیداشت ببره سد لتیان! میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است.
Iran, Islamic Republic of
حالا هی امیرکبیر را توی گور بلرزونید با این قیاس مع الفارقتون.
Iran, Islamic Republic of
چرا یک دادگاه برگزار نمیکنید که به سوالات جواب داده بشه
Iran, Islamic Republic of
هاسمی مرگ رو بی معنی کرد هاسمی زنده تاربخ
Iran, Islamic Republic of
اگر عملکرد قابل قبولی داشت در انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری سال 84 با دست رد مردم مواجه نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
به گفته آن پیر سفر کرده بدخواهان بدانند هاشمی زنده است
Iran, Islamic Republic of
آن پیر سفر کرده این را هم گفته اند ملاک حال فعلی افراد است .
پیامبر هم فرموده بود الزبیر سیف الاسلام
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مرحوم در ۸۲ سالگی جوون مرگ شدن !!
Iran, Islamic Republic of
سن و سال مهم نیست علت مرگ با نمایش فیلم باید روشن بشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایشان اعلام کرده است ۲ نفر به دفترشان آمده و چنین و چنان گفتند.
خوب، تصویر دوربینهای دفتر خودشان را پخش کند که آن دو نفر ادعایی را معرفی کنند و مسأله روشن شود!
Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکنه نکته سنجید چیزی که من خودمم برام سوال بود
Iran, Islamic Republic of
حرفهای واهی
Iran, Islamic Republic of


عکس شناور بودنش رو منتشر کنید و یک بار برای همیشه به این شایعات پایان دهید
Iran, Islamic Republic of
باید مشخص بشه چجوری شناور شده اونم فقط با نشون دادن فیلم کامل استخر مشخص میشه
Iran, Islamic Republic of
فیلم برهنه یک مقام را نمی شود انتشار عمومی داد.
Iran, Islamic Republic of
فقط با تماشای کامل فیلم استخر معلوم میشه شناورش کردن یا خودش شناور شده
Iran, Islamic Republic of
آخه مرحوم , مغروق نشد نقل هست که توی توالت استخر مرگ رو ملاقات کرد
Iran, Islamic Republic of
همه تصاویر جسد او در اختیار مسئولین است، اما اگر بخواهند نشان بدهند،خوب نیست .
Iran, Islamic Republic of
فیلمشو نشون خانواده بدن مشکل حله دلبخواهی که نیست
Iran, Islamic Republic of
از کی تا به حال مملکت دلبخواهی شده؟ باید رفع ابهام کنن
صدرا ریاحی
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته محافظان مرحوم، مرحوم دستور داده بودند زمانی که برای شنا تشریف میبرند کلیه دوربین هاباید خاموش شود .
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته کدام محافطان باید دقیقا مشخص بشه داستان چیه به حرف این و اون نیست
Iran, Islamic Republic of
باید فیلم بازبینی بشه .
Iran, Islamic Republic of
برادر صدرا بهونه فایده نداره فیلمو نشون بدین
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
محسن هاشمی در همان ایام مصاحبه کرد که پدرم همیشه عادت داشت ودستور میداد که درزمان استفاده از استخر دوربین ها خاموش باشند
Iran, Islamic Republic of
با کالبد شکافی هم علت مرگ روشن میشد
Iran, Islamic Republic of
نهضت ازادی و ملی گراها و منافقین و... خطری را از ناحیه مرحوم هاشمی احساس نمیکردند و ایشان لیست ترور گروه های تروریستی قرار نداشت .
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما . واقعیت همین است که گفتید
Iran, Islamic Republic of
در لیست ترور گروهک فرقان که بوده
Iran, Islamic Republic of
هاشمی در هیچ لیست تروری قرار نداشت.
Iran, Islamic Republic of
چه حرفهای بی مزه و سستی !
Iran, Islamic Republic of
ای با با بمیرم براتون چقدر زحمت کشید ید
Iran, Islamic Republic of
نمیر عزیز دل برادر تو حیفی جهانو از کامنتات محروم نکن
بچه فلاح
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کاش این خانواده به جای اینکه مرحوم پدر را محور همه تحلیلها و بینشها و گزارشها و قضاوتهایشان قرار دهند.
خدا محوری و ولایت محوری پیشه میکردند
هادی
Iran, Islamic Republic of
باید واقعیت معلوم بشه .
Iran, Islamic Republic of
خجالت هم چیز خوبیه..
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
انقلاب با یاد هاشمی زنده است اونوقت میفرمائید به زور یاد ایشان زنده نگه داری میشود؟
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
به قول حضرت امام بد خواهان بدانند هاشمی زنده است
Iran, Islamic Republic of
بنا بر گفته های امام قول حضرت امام اولا امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ثانیا معیار حال فعلی افراد است
قبول داری؟
گیلانی
Iran, Islamic Republic of
بله هاشمی زنده است چون اشرافی گری زنده است !
Iran, Islamic Republic of
بد خواهان بدانند هاشمی زنده است این کلام گهربار خمینی کبیره
Iran, Islamic Republic of
همینکه سالها بعد از فوت هاشمی بازم هاشمی در صدره این نشان زندگیست
Iran, Islamic Republic of
کی گفته هاشمی در صدره؟! البته در صدر مطالب یه عده خاص امثال اصلاح طلبهای معلوم الحال و رسانه های وابسته به اردوگاه شیطان بوده , اما آیا شما در طول سالهای پس از مرگ هاشمی حتی یه جمله سخن یا نوشته و یا اشاره ای از رهبر عزیز و حکیم انقلاب در مورد هاشمی شنیده یا دیده ای؟؟؟؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
بدخواهان خسرالدنیا و الاخره هستن
Iran, Islamic Republic of
همون امام فرمود "ملاک حال فعلی افراد است"
Iran, Islamic Republic of
هاشمی از مسببان اصلی کاخ نشینی در ایران واختلاف طبقاتی در ایران است چون خودش خوی اشرافی داشت ومریدانش نیز برای امتداد این راه هیچ کوتاه نیامدند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه داستان تخیلی هم بافتند
احتمالا فیلم زیاد میبینند
Iran, Islamic Republic of
با نمایش کامل فیلم استخر همه ابهامات رفع میشه
Iran, Islamic Republic of
تو توالت استخر جون داد و البته توی توالت دوربین نذاشتن
Iran, Islamic Republic of
دوربینهای استخر هم بنا به فرموده موقع شنا کردن او باید خاموش میشدند!!
Iran, Islamic Republic of
دوباره دنبال فتنه جدید هستند?!!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
به انتخابات که نزدیک مشویم داستان سرایان فعال میشوند . در آینده بیشتر از این قصه ها خواهیم شنید .
حنای این ها دیگر رنگی ندارد
شاغلام
Iran, Islamic Republic of
نگرانی در مورد اوضاع مردم...اونجاش که از ترس زلزله روز عاشورا میره سد لتیان عشق و حال :))
Iran, Islamic Republic of
گفته هاشمی وقتی می دید که امکانات کشور...خوب مدیریت نمی شود، بسیار غصه و حسرت می خورد!
مدیریت فقط اون زمانی که مهدی هاشمی به سفارش بابا! فوق برنامه دوران دانشجویی اش را در هیئت مدیره شرکت نفتی میگذروند!
فهیم
Iran, Islamic Republic of
هاشمی خدمت کرد و خالق کارگزاران است که مثل مار بوا دور کشور پیچیده است
Iran, Islamic Republic of
بابا بس کنید خجالت هم خوب چیزی هست هی داستان سرایی
Iran, Islamic Republic of
تو خودشو نگران نکن گلم بهش میگم بس کنه البته اول فیلم استخرو نشون بدین
Iran, Islamic Republic of
برو بابا ول کن مردمو مردم از بابای تو چیزی گیرشون نیمد ولی شما بچه هوش حوب به نون و نوا رسیدید.
Iran, Islamic Republic of
وصیت نامه بابا بالاخره پیدا شد؟!
Iran, Islamic Republic of
اره عزیز دل برادر تو خودشو نگران نکن
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر حالا برو لالا دیگه وقت خوابه
Iran, Islamic Republic of
منم نظرم همینه .
Iran, Islamic Republic of
منفی دادی یعنی پیدا نشد عزیز برادر
Iran, Islamic Republic of
اقا جان تخيل چيه!موضوعي كه ايشان ديده وشنيده وبراي خودش حادث شده، به نظر متوهم شماييد لابد اين موردهم كار كار انگليسهاست!.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این خانواده مثل اینکه تا وقتی زنده هستند فتنه بپا کنند
Singapore
فتنه افکار شماست
امیری
Iran, Islamic Republic of
شبیه جوک هست
اون دو نفر که اومدن پیش شما
ان زمان دوربین بود الانم هست
سوند ادرار
مکه هاشمی تقریبا نمرده بود رفت بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
دوباره بعد از مدتی نشسته و حرفهایی را می بافه
راستی مهدی هاشمی آزاد شده ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
به فکرمردم ؟
حسینی پور
Iran, Islamic Republic of
.
راستی این قضایا چطور شده بعد از چند سال حالا بیان می شه؟.
لاله
Iran, Islamic Republic of
آخه یه پیرمرد 80ساله چه خطری دارد که ترور شود
معرفت
Iran, Islamic Republic of
بخوانید.. سریال ادامه اغتشاشات
اشکذری-شی
Iran, Islamic Republic of
امان از بابا-امان از ابابا-امان از بابا -و امان از داداش مهدی وامان از خواهر فائزه -شهدا شرمنده هستیم-شهدا شرمنده هستیم-شهدا شرمنده هستیم
Iran, Islamic Republic of
هیف شد که در سن 83سالگی جوان مرگ شد و به آرزوهایش نرسید
!!
Iran, Islamic Republic of
آخه آدم نادان! اگه قرار بود کشته بشه ، که باید سال 88 ، بعد اون همه فتنه انگیزی کشته میشد !!
!!
Iran, Islamic Republic of
بازم خواب بابا رو دیده دوباره !!
Iran, Islamic Republic of
هر کس نتیجه عمل خود را درو می کند و وعده خداوند تحقق می یابد.
Iran, Islamic Republic of
نگران عاقبت خودت باش برادر عاقبتی
رضا
Iran, Islamic Republic of
.
باقیات صالحات.
رصی
Iran, Islamic Republic of
باقیات الصالحات خودت چیه عزیز دل برادر
حسینی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
داداشت به خاطر چی در زندان بود ؟
Iran, Islamic Republic of
هاشمی مرد میدانهای سخت بود خدا رحمتش کنه
Iran, Islamic Republic of
هاشمی زندست. روحش شاد
مریم
Iran, Islamic Republic of
ای بابا. کی دست از سر این ملت بر میدارند ؟ خدا میداند.
Iran, Islamic Republic of
این حضرات عزیزباباچرا اجازه ندادند جسدکالبدشکافی بشه
احمد
توی اسناد ومدارکی که بعدها جوانهای انقلابی تونستن از سفارت آمریکا کشف کنند متوجه خیلی خیانت ها .خباثت ها ....دراین به اصطلاح سفارت شدند حالا این خانم میگه حمله به سفارت چه هزینه هایی برای کشور به وجودکه نیاورد !!
علی
Iran, Islamic Republic of
اینطوری که ایشان صحبت کردن
علی
Iran, Islamic Republic of
این فاصله طبقاتی این فاصله بین فقیر غنی ماحصل تدبیر بابای شما بود که یا خودش حاکم یا مریدانش را بر گرده ملت سوار کرد وانها در این 32سال انچه بایستی می کردند.
Iran, Islamic Republic of
آخربرای چه تشریف بردند استخرلاکچری خوب می آمدند مثل عوام در استخرهای شهرداری شنا می کردند هم مردم را می دیدند هم مردم اورا ضمنا غریق نجات هم داشت....
امیرمسعود
United Arab Emirates
بله. درست است. مرگ پدر شما طبیعی نبوده، بلکه از عبرت های الهی است.
امیر محمود
Iran, Islamic Republic of
فیلم استخرو نشون بدین تا عبرت کامل بشه
Iran, Islamic Republic of
علت مرگ باید روشن بشه
امیرمحمد
Iran, Islamic Republic of
مگه ادعای الهی بودن ندارید؟ فیلمو نشون بدین تا الهی بودنتون نمایان بشه
Iran, Islamic Republic of
سد15 خرداد نمونه بارز کار ایشون است که یه قطره آبم جمع نشد توش!
Iran, Islamic Republic of
خالی یا خالی نبودن سد دلیل به نامشخص بودن مرگ هاشمیه؟
Iran, Islamic Republic of
مگه هاشمی سازنده سد بود؟ بهونه نیار واسه نشون ندادن فیلم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خاطرات آقای هاشمی همچنان ادامه داره ... :))
Iran, Islamic Republic of
نگران وصیت نامه نباشید .
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
او نگران مردم بود !پس خاطرات او چه می گوید .می گوید پیشگوئی چینی پیش بینی کرده بود تهران زلزله می شود.او نوشته من اعتقادی به این حرف ها ندارم اما خانواده اصرار کردند از تهران خارج شوند پس تصمیم گرفتند از تهران بخاطر فرار از زلزله خارج شوند وآن روز ،روز تاسوا بود وتا روز عاشورا هم در کنار سد لتیان تنی به آب زدند ،اسکیت بازی کردند وبا خانواده خوش گذراندن(روز عاشورا وتاسوعا).خوب کسی که در مملکت اسلامی ۱-مسولیت مهمی دارند۲-یک روحانی با عنوان بالا واز نزدیکترین یاران انقلاب وامام هستند .آیا آنجا نباید بفکر مردم می شدند وتنها خود وخانواده اش را از خطر زلزله نجات می دادند بلکه یا مانند امام در زمان بمب باران وموشکباران خود وخانواده اش را در تهران نگه می داشتند .و یا مردم را هم آگاه می کردند......و...
Iran, Islamic Republic of
چرا نام زیبای اتوبان نیایش را تغییر دادید.از شورای محترم شهر و شهردار تقاضا داریم اصلاح فرمایند..
Iran, Islamic Republic of
خب عوضش کنین
Iran, Islamic Republic of
طبیعی بودن فوتش در دیار باقی مورد پرسجو هست
قفل استخر که دست نازنین خودش بود