کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله دوباره یار لاریجانی به رئیسی:

رئیسی به جای سخنرانی هفته‌ای ۵ تصمیم درست بگیرد/ نصف ثروت ایرانیان تبدیل به کاه شد!

30 آذر 1401 ساعت 8:12

لازم به ذکر است در تقسیم کار نانوشته ای که از جریان مقابل دولت شنیده می شود، علی لاریجانی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری و حسن روحانی برای انتخابات مجلس برنامه دارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: منصور حقیقت پور، از چهره های نزدیک به علی لاریجانی که چند روز پیش در ادعایی مضحک مدعی شده بود «از فرار مغزها به مهاجرت کفّاش‌ها و لحاف‌دوزها رسیدیم»، این بار گفته است رئیس جمهور به جای سخنرانی چند تصمیم درست بگیرد.

حقیقت پور گفته است: مگر {رئیسی} با دستور توانسته یک میلیون مسکن بسازد؟ مگر توانسته خودروهای از رده خارج را متوقف کند و تولید ماشین را افزایش دهد؟ خیر، این مسائل تصمیم لازم دارد نه سخنرانی. رئیس‌جمهور به جای آنکه سخنرانی کند باید هفته‌ای ۵ تصمیم درست بگیرد. 

وی افزود: اقتصاد با دستور درست نمی‌شود. دولت را با دلار ۲۳ هزار تومان تحویل گرفت امروز ۳۸ هزار تومان را رد کرده است یعنی نصف ثروت ایرانیان به کاه تبدیل شد. کاش کاه بود که حداقل می‌ارزید. بنابراین شیوه دستوری خوب نیست. تصمیمات حوزه ریاست جمهوری نیاز به عقلانیت و اندیشه دارد. اگر آقای رئیسی حرفی می‌زند باید ۱۰ دانشگاه پشت آن حرف را امضا کنند. قبل از آنکه آقای رئیسی بگوید این باید بشود آن باید بشود، ۱۰ دانشگاه باید آن حرف را تایید کنند.

درباره «حقیقت پور» بیشتر بخوانید:
رئیسی استقلال تصمیم گیری را از خودش سلب کرده!
نظام از کنار ماندن آقای لاریجانی دچار خسران شده
رئیسی نیاید/ لاریجانی قوه مجریه را سامان می‌دهد
همه دنیا لاریجانی را به عنوان یک دیپلمات قوی می‌شناسد
یک عده بزرگان نظام مثل لاریجانی را لگدمال کردند!
محروم کردن لاریجانی از اجرا ظلم به تاریخ ایران بود!
مسئولان اقتصادی دولت رئیسی اقتصاد بلد نیستند

ادعای امثال حقیقت پور به عنوان افراد حاضر در دایره نزدیکان لاریجانی پذیرفته نیست چراکه سابقه رفاقت و شراکت لاریجانی و روحانی در ایجاد وضع موجود انکارناشدنی است.

نکته دیگر خرابه هایی است که تحویل دولت سیزدهم داده شد که ترمیم آنها تا چندین سال زمان میبرد.

البته که مسئولان دولت برای مدیریت آشفتگی ها و نابسامانی ها وظیفه ویژه دارند؛ گرچه بخش قابل توجهی از این موضوعات به ناآرامی های چند ماه اخیر بر میگردد.

لازم به ذکر است در تقسیم کار نانوشته ای که از جریان مقابل دولت شنیده می شود، علی لاریجانی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری و حسن روحانی برای انتخابات مجلس برنامه دارند.


کد مطلب: 823156

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/823156/رئیسی-جای-سخنرانی-هفته-ای-۵-تصمیم-درست-بگیرد-نصف-ثروت-ایرانیان-تبدیل-کاه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com