جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲۱
گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۷۴

اشک تمساح شریک یک جانی برای محسن شکاری +فیلم

يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 821983
فرح پهلوی در بخشی از پیامی که به بهانه اعدام محسن شکاری منتشر کرد، جمهوری اسلامی را خون‌ریز و جوان کش معرفی کرد!
اشک تمساح شریک یک جانی برای محسن شکاری
گروه تاریخ جهان نيوز: در روزهای اخیر رسانه‌های معاند و افراد تحت تاثیر آنان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به اجرای حکم یکی از افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر در یکی از مناطق تهران نقش داشت واکنش نشان داده و با آن مخالفت کردند.

اما نکته تامل برانگیز واکنش فرح پهلوی همسر شاه مخلوع ایران پس از منتشر شدن خبر اعدام محسن شکاری است. کسی که در طول دوران حکومت همسرش در ایران خفقان و اختناق بیداد می‌کرد.

حکومتی که تحمل نهضت ملی مردم ایران برای استقلال نفت از بیگانگان و دولت قانونی مصدق را نداشت و با کودتا، دوباره دیکتاتوری خود را برقرار کرد.
 


فرح پهلوی در حالی در بخشی از پیامی که به بهانه اعدام محسن شکاری منتشر کرده رژیم جمهوری اسلامی را خون‌ریز و جوان کش معرفی می‌کند که هزاران نفر از مردم ایران، از خرداد ۴۲ تا بهمن ۵۷ درست زمانی که فرح پهلوی همسر شاه و شهبانوی ایران بود به خاک و خون کشیده شدند.

بیشتر بخوانید:
وفاداری به شوهر را از فرح پهلوی یاد بگیرید! +فیلم
زن، زندگی، آزدی یعنی فرح! +عکس

ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه! +فیلم

او در بخشی دیگر از این پیام محسن شکاری را جوانی که آرزویی جز زندگی با عزت و آزادی و آبادی ایران نداشت، معرفی کرده در حالی که در طول دوران حکومت پهلوی بسیاری از جوانان از جمله دانشجویان و نخبگان این کشور را زندانی کرده و به بدترین شکل شکنجه و در نهایت از بین می‌بردند.

16 آذر تنها نمونه‌ای از جنایت همسر دیکتاتور فرح است که سه تن از دانشجویان را در داخل دانشگاه تهران در مقدم رئیس جمهور یک کشور بیگانه قربانی کرد.

فرح در پیامش به اعترافات اجباری و شکنجه اشاره می‌کند در حالی که بسیاری از فعالان سیاسی آن دوران که حتی برخی از آنان افرادی مذهبی نبودند به وحشیانه‌ترین شکل شکنجه می‌شدند و نه تنها خاندان پهلوی به این موضوع هیچ واکنشی نشان نمی‌داد بلکه از آن لذت می‌برد.

شاه ناراحت بود، خاطره یک شکنجه را گفتم خندید
اسدالله علم در بخشی از خاطرات خود می نویسد: «تا دیدم شاهنشاه خیلی کسل هستند، مقداری از قصه‌های زمان مصدق که در آن وقت واقعاً غصه بود برایشان تعریف کردم. که منجمله مدیر یک روزنامه مصدقی را در مشهد که فکر می‌کنم نام خوشه یا سنبله داشت و به زن من فحاشی کرده بود، به وسیله مرحوم محمد رفیع خان خزاعی تربتی که از اقوام من بود، در مشهد دزدیدم و محمد رفیع خان او را برای من به بیرجند فرستاد...در بین راه میخ طویله‌ای به مقعد او فرو کرده بودند که واقعا خیلی باعث ناراحتی من هم از لحاظ انسانی و هم از لحاظ این که مبادا بمیرد شد. بالاخره آن قدر او را نگاهداشتیم و معالجه کردم تا مصدق افتاد. شاهنشاه خیلی خندیدند و قدری از وضع کسالت در آمدند.»

فرح پهلوی که امروز ژست دلسوزی برای مردم ایران می‌گیرد، نفر دوم حکومتی بود که استبداد و دیکتاتوری از خصوصیات بارز آن بود و حتی اطرافیان شاه نیز بعدها به آن دیکتاتوری‌ها اعتراف کردند.

در این ویدئو گفتگویی با مردم انقلابی در بهمن ۱۳۵۷ را می‌بینید که از ظلم و کشتار رژیم شاه می گویند.
بیشتر بخوانید:
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
وقتی رئیس جمهور آمریکا تحمل دوری فرح را نداشت +فیلم
مردم باید یاد بگیرند بدون کالاهای اساسی هم زندگی کنند! +فیلم
ماجرای تصمیم رضا پهلوی برای تجاوز به دختر میزبان! +فیلم
عروسی گران قیمت فرح پهلوی در شب یلدا +عکس و فیلم
علاقه ویژه نوه اعلی حضرت به برهنگی +تصاویر شرم‌آور
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا

از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس
https://jahannews.com/vdcivzavpt1ar32.cbct.html
jahannews.com/vdcivzavpt1ar32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فرح خانم نه چندان محترم با ایشان صحبت کرده بودند که متوجه شدند سراسر زندگی و شور بوده است؟! آخه چاقوکشی و قمه کشی به قصد تهدید و ارعاب و مجروح کردن و یا کشتن دیگران هیچ سنخیتی با زندگی و شور ندارد!!!
....
Iran, Islamic Republic of
فرح پهلوی، این عجوزه! آخر پیری پاک رد داده. بدبخت
Iran, Islamic Republic of
رژیم سلطنتی پهلوی که فقط در 17 شهریور 57 در میدان شهدای تهران صدهها نفر را به خاک و خون کشیده الان از اعدام یک اوباش چاقو کش حمایت می کند!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
رژیم گذشته چرا در ۱۷ شهریور ۵۷ صد ها نفر رو کشت !؟
Iran, Islamic Republic of
روحت بسوزه پهلوی. لعنت خدا بر رضا پالانی و اولاد و اعقاب و اسلاف و دوستدارانش
سید
Iran, Islamic Republic of
فرح جون شما به فکر فرزندان و نوه و نتیجه خودت باش که هرزگاهی خودکشی نکنند
Iran, Islamic Republic of
قراره نصف چمدان هایی که فرح پهلوی از ایران برده بده به خانواده شکاری.
Iran, Islamic Republic of
قراره محسن تنابنده دستمزدی که از سازمان اوج بخاطر پایتخت 5 گرفته بده به خانواده شکاری.
Iran, Islamic Republic of
اره جان خودش.حرفش هم به شوخی باعث سکته محسن تنابنده میشه
France
تو دیگه خفه. تو که دستت تا ناکجا آباد در خون جوانان وطن الوده دخالت داشته و دارد واقعا که خیلی خیلی خیلی پررویی. خوشحالم که بزودی جوابت را در ان دنیا خواهی دید عجوزه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این همه پلیس و بسیجی شهید کردن بخاطر اینکه نمیگذاشتن به مردم آسیبی برسه حالا بخاطر اعدام یک بی همه چیز بی ناموس اشک میریزن واقعا که 😕
محمد
Iran, Islamic Republic of
فرح پهلوی ، همان کسی است در مقابل جنایات شاه مخلوع سکوت می کرد. اکنون دلسوز ملت شده است
ابو
Iran, Islamic Republic of
با اعدام اين ارازل و اوباش و عكس العمل انواع مختلف ضد انقلاب داخلي و خارجي معلوم ميشود كه اقدام كاملا" درستي صورت گرفته و بايد آن آنرا با جديت و قاطعيت ادامه داد .
Iran, Islamic Republic of
اگر آمریکا بود تو همون صحنه تکلیف قمه بدستی که امنیت جامعه را برهم بزند یا حتی اگر امنیت را به بازی بگیرد، با چند شلیک معلوم می کرد.
Iran, Islamic Republic of
فرح یادش رفته که در مقابل شعار انقلاب ، رژیم سفاک شاه با ژ3 بطور مستقیم ده ها هزار نفر را شهید کرد ، فرح خونخوار باید از تروریست اوباش و اغتشاش گر حمایت کنه ، جون خودش هم خونخواره ، اعدام کمترین مجازات برای این مزدوران تروریست است
Iran, Islamic Republic of
هفتاد هزار نفر به دست شاه ملعون کشته شد ، و گفتند اینا برهم زننده نظم هستند ،،، یه سر به موزه عبرت بزنید ، بعد از 44 سال هنوز وحشت ناکه ، بدترین شکنجه برای زنها بود ،
Iran, Islamic Republic of
بوسه بر دستان اژه ای .
Iran, Islamic Republic of
چی میگی
الن
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چرا دولت با محسن تنابنده این بازیگرها برخورده نمیکنه....؟!!
Iran, Islamic Republic of
تنابنده چیکار کرده مگه
المیرا
Iran, Islamic Republic of
فرح تو اگر دلسوز این مملکت بودی زمانی که شوهرت هزاران نفر راکشت سکوت نمیکردی الان نگران مردم ایران شدی؟ ننگ برتو وامثال تو شما دلتون برای مردم ایران نمیسوزه شما حتی دلتون برا اغتشاشگر ها نمیسوزه فقط وفقط تشنه قدرت هستید فقط وفقط میخاین انتقام اون زمانی رو بگیرید که از کشور فرار کردید چاره ای ندارید جز اینکه جوونای مردم رو به جون هم بندازین