کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جام جهانی ٢٠٢٢ قطر؛

آخرین بازمانده قاره‌کهن حذف شد +فیلم

مهر , 15 آذر 1401 ساعت 8:18

تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی برابر کره جنوبی به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد تا در این مرحله به مصاف نایب قهرمان دوره گذشته برود.


گروه ورزشی جهان نیوز: در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز دوشنبه تیم‌های ملی برزیل و کره جنوبی در ورزشگاه ابوعبد (۹۷۴) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ٤ بر یک طلایی‌های آمریکای جنوبی به پایان رسید.

کره جنوبی در حالی گام در دیدار برابر پرافتخارترین تیم جام جهانی گذاشت که یکی از سه نماینده صعودکننده آسیا به مرحله یک هشتم نهایی بود و بعد از حذف استرالیا و ژاپن، این تیم نیز از دور مسابقات کنار رفت تا آخرین بازمانده هم از نفس بیفتد.

در این دیدار وینیسیوس جونیور دقیقه ٧، نیمار دقیقه ٧، ریچاردلیسون دقیقه ٢٧ و لوکاس پاکوئت در دقیقه ٣٦ برای برزیل گل زدند. سئونگ هو پایک در دقیقه ٧٦ یکی از گل‌ها را جبران کرد.

تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی برابر کره جنوبی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ملی کرواسی برود که با پیروزی برابر ژاپن در ضربات پنالتی به مرحله بعد صعود کرد. کروات‌ها نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه هستند.
 

دانلود فیلم خلاصه بازی برزیل 4 - کره جنوبی 1


کد مطلب: 821254

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/821254/آخرین-بازمانده-قاره-کهن-حذف-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com