جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۳
۱
جام جهانی ٢٠٢٢ قطر؛

صعود انگلیس با شکست قهرمان آفریقا/ انگلیس و فرانسه نخستین بار به هم رسیدند +فیلم

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 821197
در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی انگلیس به مصاف تیم ملی سنگال رفت و به برتری پرگل 3 بر صفر رسید و به جمع 8 تیم پایانی جام جهانی راه یافت.
صعود انگلیس با شکست قهرمان آفریقا +فیلم
به گزارش جهان نيوز، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز یکشنبه تیم ملی فوتبال انگلیس به مصاف تیم ملی سنگال رفت و موفق شد این تیم را ۳ بر صفر شکست دهد و به جمع ۸ تیم پایانی جام جهانی قطر راه یافت.

انگلیس که یکی از حریفان تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی بود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد، باید باید برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف تیم ملی فرانسه برود.

در این دیدار جردن هندرسون در دقیقه ۳۸، هری کین در دقیقه ۴۷ و بوکایو ساکا در دقیقه ۵۷ برای تیم ملی فوتبال انگلیس گل زدند.

این برای نخستین بار است که این دو تیم مطرح فوتبال دنیا در این مرحله به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا یکی از جذابترین بازیهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بخورد.
 
https://jahannews.com/vdcf1ydcew6d0ya.igiw.html
jahannews.com/vdcf1ydcew6d0ya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آی بزنه انگل ستان صغیر یا همون انگلیس با یه شکست سنگین بشه بزرگترین ناکام جام جهانی و حسابی تحقبر بشه بعدش بریم جلوی سفارت منحوسش در فردوسی شادی کنی