جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۲
جام جهانی ٢٠٢٢ قطر؛

اسپانیا یک - ژاپن ۲/ صعود شگفت‌آور سامورایی‌ها از گروه مرگ +فیلم

جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 820915
سامورایی‌ها با پیروزی مقابل اسپانیا شگفتی‌ساز شدند و به عنوان تیم اول از گروه مرگ صعود کردند.
صعود شگفت‌آور سامورایی‌ها از گروه مرگ +فیلم
گروه ورزشی جهان نيوز: شگفتی بزرگ در گروه مرگ با ژاپن به اوج خودش رسید. کمتر کسی فکر می‌کرد که سامورایی‌ها هم بتواند آلمان را شکست دهد و هم اسپانیایی که به کاستاریکا در وهله اول 7 گل زده بود را شکست دهد. 

ژاپن که پیش‌تر آلمان را شکست داده بود، بر دومین تیم بزرگ گروه مرگ جام جهانی هم غلبه کرد و با کسب شش امتیاز، به‌عنوان صدرنشین گروه E راهی یک‌هشتم نهایی شد.

اسپانیا نیز با چهار امتیاز در رتبه دوم جدول گروه قرار گرفت و به جمع 16 تیم پایانی صعود کرد، آلمان هم با اینکه برتری دیرهنگامی برابر کاستاریکا به دست آورد، از صعود به مرحله حذفی بازماند.
 
اسپانیا پس از یک برد پرگل مقابل کاستاریکا و تساوی برابر آلمان به مصاف ژاپنی رفت که با برد مقابل آلمان و باخت به کاستاریکا، کاملا دو چهره متفاوت را در جام رو کرده بود. در بازی دیشب هم در همان نیمه اول با پیش افتادن اسپانیا با یک گل از ژاپن، همه چیز طبق پیش بینی پیش رفت اما در نیمه دوم، سامورایی‌ها دو بار دروازه اونای سیمون را باز کردند تا در نهایت ۲ بر یک برنده شوند و پس از پیروزی مقابل آلمان در روز اول گروهی، در روز پایانی اسپانیا، دیگر مدعی را هم شکست دهند و همه چشم‌ها را به سمت خودشان خیره کنند.

هر چند گفته می‌شود انریکه با این تفکر که صعود اسپانیا به عنوان تیم دوم، مسیر این تیم را تا فینال هموارتر می‌کند، لاروخا را در بازی دیشب آن طور که باید و شاید مهیا نکرده بود!

*جدول نهایی گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در ادامه مشاهده می‌کنید:

https://jahannews.com/vdccsxq4p2bqio8.ala2.html
jahannews.com/vdccsxq4p2bqio8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سولی
Iran, Islamic Republic of
ژاپن دوتا گل زد
Iran, Islamic Republic of
ایرانی ها از ژاپن یاد بگیرید