جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲۱
نکاتی در حاشیه یک ادعا؛

علاقه به «ایران» بدون علاقه به «جمهوری اسلامی» چگونه ممکن است؟

سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 820573
در یادداشت پیشین با عنوان «برای آنان که هنوز متوجه نشده‌اند؛ هشت مورد شفاف که با ایران قوی مشکل دارند» مصادیق بارزی از عناد دشمنان با «ایران قوی» احصا شد.
علاقه به «ایران» بدون علاقه به «جمهوری اسلامی» چگونه ممکن است؟
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: می توان به صراحت اما محترمانه تاکید کرد آنها که ادعای وطن پرستی و ایران دوستی دارند اما با جمهوری اسلامی مخالف هستند و یا زاویه جدی دارند اگر نگوییم دروغ می گویند اما حداقل در ادعای خود صادق نیستند.

در این باره بخوانید:

یک: نمی توان پذیرفت که فرد ایران پرستی از اینکه کشورش در هشت سال جنگ نابرابر حتی یک وجب از خاک ایران هم تقدیم دشمن نکرده است، خوشحال نباشد.

دو: نمی توان پذیرفت که فردی عاشق ایران از انهدام پهپاد فوق پیشرفته یک کشور متخاصم که برای جاسوسی، اندکی وارد مرزهای ایران شده است خوشحال نباشد.

سه: نمی توان پذیرفت که فردی وطن پرست خوشحال نباشد که کشورش در میانه همه گیری کرونا و اوج تحریم ها، شش واکسن کرونا تولید کند.

چهار: نمی توان پذیرفت که فردی عاشق ایران باشد اما از آنکه کشورش در اوج شدیدترین تحریم ها، موشک های دوربرد چندهزار کیلومتری نقطه زن و یا پهپادهای فوق پیشرفته تولید کرده خوشحال نباشد.

پنج: نمی توان پذیرفت که وطن دوستی از قدرت ایران در ابقای نظام سوریه علی رغم خواست تمام کشورهای مستکبر دنیا خوشحال نباشد.

شش: نمی توان پذیرفت که فردی عاشق ایران باشد اما از پیشرفت چشمگیر کشورش در انرژی هسته ای که دشمنان ناچار به عملیات خرابکاری و ترور دانشمندان شدند، خوشحال نباشد.

هفت: نمی توان پذیرفت که فردی ایران دوست از پیشتازی ایران در سلول های بنیادی و نانو حس خوشحالی نداشته باشد.

هشت: نمی توان پذیرفت که یک وطن پرست از آنکه کشورش جزو معدود کشورهای صاحب ماهواره و ماهواره‌بر بومی است، احساس غرور نکند.

نه: نمی توان پذیرفت که فردی ایران دوست از شکست هیمنه بزرگترین قدرت نظامی دنیا در عین الاسد پس از ترور سردار بزرگ ایرانی خوشحال نباشد.

ده: نمی توان پذیرفت که ایران دوستی در میان حسرت بسیاری از کشورهای دنیا، از پنج دوره حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با سه دوره حضور پیاپی خوشحال نباشد.

یازده: نمی توان پذیرفت که فردی وطن پرست از خودکفایی ایران در صنایعی نظیر سدسازی، سیلوسازی، ساخت بزرگراه، نیروگاه و... احساس خوشحالی نکند.

دوازده: نمی توان پذیرفت که فردی عاشق ایران باشد اما از میزان باسوادی بیش از 90 درصدی مردم ایران که شش درصد از میانگین جهانی بالاتر است خوشحال نباشد.

سیزده: نمی توان پذیرفت که فردی ایران دوست از قدرت دیپلماسی و نفوذ کشور خود در منطقه و جهان خوشحال نباشد.

چهارده: نمی توان پذیرفت که فردی عاشق ایران از آنکه کشورش تسلیم تحریم های فلج کننده و تهدیدات شدید نمی شود، خوشحال نباشد.

پانزده: نمی توان پذیرفت که فردی وطن پرست به خاطر جلوگیری از غارت و سرقت منابع کشورش احساس خوشحالی نداشته باشد.

همه این موراد که می‌توان آنها را تا 150 مورد هم اضافه کرد، صرفا موارد کلان و برجسته‌ حوزه های گوناگون است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول حیات مبارک نظام جمهوری اسلامی محقق شده است که در درون هر یک از موارد صدها و هزاران افتخار نهفته است.

قابل پذیرش نیست کسی ایران را دوست داشته باشد و از بخشش بحرین احساس رضایت کند. یا آنکه اگر شاه مملکت برای کوچکترین کارها با سفیر یک کشور بیگانه مشورت می کرده، خشنود باشد. و یا آنکه خوشحال شود که سران کشورهای دیگر بدون اطلاع مقامات ما در ایران جلسه گذاشته‌اند و نه تنها شاه ایران را دعوت نکرده بلکه او را بی محل هم کرده‌اند!

دشمنان با ایران قوی مشکل دارند. در یادداشت پیشین با عنوان «برای آنان که هنوز متوجه نشده‌اند؛ هشت مورد شفاف که با ایران قوی مشکل دارند» مصادیق بارزی از عناد دشمنان با «ایران قوی» احصا شد. بار دیگر باید تاکید کرد که دشمنان با ایران قوی مشکل دارند و نکته اصلی اینجاست که این قدرت و قوت ایران در 43 سال اخیر شکل گرفته است. برای همین همواره تلاش کرده اند تا ایران را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند؛ در صورتی که هر ایران دوستی که نگران سرنوشت وطن خود است، قطعا عاشق جمهوری اسلامی خواهد بود.

مشکل آنها با جمهوری اسلامی همین است و از این واهمه دارند که نسخه جمهوری اسلامی در استقلال، آزادی، مقاومت و پیشرفت به الگوی سایر کشورهای دنیا و مطالبه سایر ملت‌ها تبدیل شود. امری که قطعا چنین خواهد شد و در صدور پیام انقلاب اسلامی ناتوان بوده و خواهند بود. در نظم جدید دنیا که مشخصا تغییرات آن در حال رخ نمایی است، جایگاه جمهوری اسلامی ایران جایگاه ممتازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
هشت مورد شفاف که با «ایران قوی» مشکل دارند
دلسوزانه با اغتشاش‌گران!/ فهم این ماجرا سخت نیست
جمهوری اسلامی صدای معترضان را بشنود!
واقعیت ماجرای درخواست «سلف مختلط» چیست؟

چند نکته درباره نخواندن سرود جمهوری اسلامی ایران
پشت پرده حمله سلبریتی‌ها به تیم ملی چیست؟
https://jahannews.com/vdccmxq412bqip8.ala2.html
jahannews.com/vdccmxq412bqip8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استفاده کردم
واقعا منطقی و تبیینی بود
ممنون جهان
امیر
Iran, Islamic Republic of
گوش به فرمان ولی / به سوی ایران قوی
reza
Iran, Islamic Republic of
این بازی در شب ولادت پر برکت حضرت زینب کبری انجام میشه
توسل به این بانوی کریم بکنیم
برد و صعود ایران بسیار مهم تر از یک اتفاق ورزشیه در این روزها
داود
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله حضرت زینب سلام الله علیها به مردم ایران عیدی می دهد و تیم ملی امریکا را شکست می دهیم.
Iran, Islamic Republic of
چقدر ساده هستید علاقه به ایران بدون جمهوری اسلامی این یک دروغ بزرگ و کثیف است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
دروغ میگه هرکی میگه ایران رو بهدون جمهوری اسلامی دوست داره
این نظام به ایران قدرت داد
Iran, Islamic Republic of
معدود افرادی که از باخت تیم ملی ایران مقابل انگلیس شاد شدند ایرانی نیستن.
Iran, Islamic Republic of
شغال ها برای ایجاد اختلاف دنبال فرق گذاشتن بین شهدا هم بودند؟ شهدایی مثل باکری دوران انقلاب با سردارانی مثل آریو برزن و...
Iran, Islamic Republic of
این شغال ها می خواهند از درزها وارد شوند برای ویران کردن باید ادب و اخلاق در کشور را تقویت کرد.
Iran, Islamic Republic of
قابل پذیرش نیست کسی ایران را دوست داشته باشد و از بخشش دریای خزر به روسیه احساس رضایت کند.
Iran, Islamic Republic of
....
جمهوری اسلامی مدیون مردم است
Germany
جمهوری اسلامی قدرتش رو نه مدیون راحت طلبان و چپاولگران بیت المال ، بلکه مدیون مردم باایمان و خداپرست و وطن‌دوستی هست.
Iran, Islamic Republic of
معمولا کسانیکه مذهبی نیستند خودرا وطن پرست مینامند ...!!
Iran, Islamic Republic of
"وطن پرست"، بله چون هر پرستشی غیر از پرستش خدای یگانه از مصادیق شرک است.
ولی "وطن دوست"، نه چون میتوان یکتا پرست بود و همزمان دوستدار وطن، به همین دلیل هم هست که وطن دوستی خود از نشانه های ایمان است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
France
قوی شدن کشور همراه با گرانی تورم بالا تا چه حد قابل توجیه است؟ تعریف وطن در نوع حکومت جمهوری اسلامی بستگی باین دارد که حکومت تا چه اندازه به رای مردم پایبند باشد .
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اینها که گفتید خیلی خیلی کوچک است اگر دستاورد های ایران عزیز را بخواهم بگویم چند هزار صفحه خواهد شد اینها که گفتیدچیزی نیست
France
.سه مورد قابل دکر است اول چرا با فساد و رانت برخورد نمیشود؟ چرا قانون از کجا آورده ای اجرا برای مقامات بالا اجرا نمیشود؟چرا انتقاد پذیر نیستید؟
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما خدا خیرت بده
Iran, Islamic Republic of
....