جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۱
پس از ناکامی همه جوره؛

تلاش مذبوحانه برای شکست ایران در بازی آخر/ جنگ روانی علیه تیم ملی به نفع آمریکا

دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 820494
پیشتر ضدانقلاب سعی می کرد تیم ملی ایران را تیم بدون حامی و بدون مردم بخواند اما بویژه در بازی با ولز که ایران شکست سنگینی را متحمل شده بود به خوبی حمایت مردم ایران از این تیم مشخص شد.
تلاش مذبوحانه برای شکست ایران در بازی آخر/ جنگ روانی علیه تیم ملی به نفع آمریکا
گروه سیاسی جهان نيوز: تیم ملی فوتبال ایران با یک بازی هجومی و شجاعانه توانست با دو گل تیم ولز را شکست دهد. تماشاگران این بازی چه ایرانی و چه خارجی به خوبی بر این نکته توافق دارند که ایران می توانست بیش از دو گل به تیم ولز بزند و بازیکنان ایرانی شایسته پیروزی در این میدان بودند؛ چه اینکه «گرت بیل» ستاره این تیم به این نکته اذعان کرد که ایرانیان نمایش خوبی خصوصا در نیمه دوم بازی از خود نشان دادند.

حالا اما در این گیر و دار رسانه‌های ضدانقلاب که به هر نحوی سعی می کردند تیم ایران بازنده باشد وناامیدی را به کشورمان تزریق کنند پیش از بازی با روش های مختلف سعی کردند تیم ایران را به نوعی تحریم کنند و حتی از رقابت های جام جهانی حذف کنند و از مردم ایران خواستند که تیم خود را تشویق نکنند. بعد از اینکه از این ترفند هم هیچ بهره‌ای نبردند بعد ازپیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران سعی کردند با جنگ روانی فضای امیدواری و روحیه بالای کشورمان را تضعیف کنند.

رسانه ایران اینترنشنال در یک رویه متناقض با یک مجری و یک کارشناس مجری که حرف های یکدیگر را نقض می کردند به تفسیر خوشحالی بعد از بازی ایرانیان در کوچه و خیابان پرداخت و آنرا غیر واقعی خواند. اینترنشنال در یک حرکت که حاکی از ناامیدی این رسانه ضدانقلاب بود با تیتر «غلبه بر ولز در دیداری پرحاشیه» خبر پیروزی تیم ملی کشورمان را مخابره کرد.

نکته حائز اهمیت اینکه رسانه‌های ضدانقلاب که برای کشورهای انگلیس و آمریکا فعالیت می کنند از هر جهتی سعی دارند به ایران ضربه زده و خواسته های اربابان غربی خود را برآورده کنند. در همین راستا آنان از یک طرف سعی دارند مردم را ناامید کنند و نسبت به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران آنان را برحذر دارند.

از سوی دیگر، سعی دارند با جنگ روانی بازی را به نفع تیم های کشورهای اربابان خود رقم بزنند. در همین راستا از هر حربه ای ولو اقدامات غیر انسانی دست بردار نیستند. جالب است که اخیرا «یورگن کلیزمن» با سخنان بسیار قابل تامل نژاد و رنگ پوست را وارد تحلیل فوتبالی کرد. اگرچه وی از نظر خود کوتاه آمد و آنرا تصحیح کرد اما جالب اینجاست که این نوع حملات روانی ادامه دارد. «کارلوس کیروش» نیز به خوبی پاسخ این مربی آلمانی آمریکایی را داد و به فرهنگ اصیل و تاریخ و تمدن بلند ایران اشاره کرد. کار دفاع در حملات روانی به خوبی انجام داد.

اقدام روانی دیگر غربی ها حذف کلمه جلاله الله از پرچم ایران در اینستاگرام و دیگر شبکه اجتماعی تیم ملی فوتبال کشورمان بود. گویی آمریکایی ها با این کار به خوبی نشان داده اند با چه چیز جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

پیشتر ضدانقلاب سعی می کرد تیم ملی ایران را تیم بدون حامی و بدون مردم بخواند اما بویژه در بازی با ولز که ایران شکست سنگینی را متحمل شده بود به خوبی حمایت مردم ایران از این تیم مشخص شد.

 موضوعی که بسیار قابل توجه است هجمه روانی علیه کشورمان خصوصا در زمانی است که ایران قرار است برابر تیم ملی فوتبال آمریکا قرار گیرد.

با این تفاسیر رسانه‌‎های ضدانقلاب در سه مرحله ابتدا ناامیدسازی مردم ایران و ترس از خوشحالی و امیدواری آنان با بازی خوب تیم ملی فوتبال ایران و همچنین ادامه التهاب افکنی سعی دارند تیم ملی کشورمان را تضعیف کنند که خوشبختانه فضای کشورمان خصوصا بعد از برد پرتلاش و جانانه بازیکنان تیم ملی ایران برخلاف اهداف آنان است تا جایی که برخی از اعضای ضدانقلاب بیان می کنند که هم تیم ملی فوتبال را از دست دادیم و هم مردم را و نتوانستیم به حکومت ضربه ای وارد کنیم.

ضدانقلاب در مراحل مختلف هجمه به تیم فوتبال کشورمان را طراحی و اجرا کرد که همه نفع حریفان غربی ایران اعم از انگیس و آمریکا بود. از یک طرف تیم ایران را تیمی غیر از تیم ملی کشورمان معرفی کرد و بازیکنان را مزدور خواند بعد از برد ایران عنوان کرد که مردم شاد نیستند و حکومتی ها شادی می کنند( ایران اینترنشنال) و حالا نیز سعی دارد در گام سوم روحیه ایران را با توهین امثال کلیزمن و صفحه اینستاگرام و .. تضعیف کند که ان شاء الله در بازی ایران این موارد نیز به خوبی پاسخ داده خواهد شد.
https://jahannews.com/vdceo78vejh8wei.b9bj.html
jahannews.com/vdceo78vejh8wei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
علی دایی دستور فرموده همه زندانی ها آزاد بشن. لطفا اول دزد گردنبند علی دایی را آزاد کنید اون هم یه معترض سیاسی و منتقد فاصله طبقاتی بوده که به نشان اعتراض گردنبند علی دایی را گرفت!!!!خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
تمام سعی خودشونو کردن ایران در جام جهانی نتیجه نگیره.
اجازه بازی تدارکاتی ندادن، تلاش برای حذف ایران، تبلیغات و هجمه به بازیکنان و ...
ولی به فضل خدا و غیرت یوزهای ایرانی خودشون یکی یکی دارن حذف میشن.
پهلوان باشیم
Netherlands
مگه مرد هم طلا بخودش آویزون میکنه ؟
Iran, Islamic Republic of
درود دقیقاً درست فرمودید
Iran, Islamic Republic of
به یاری خدا و توجهات و دعای حضرت بقیة‌الله اروحنا فداه، پیروز خواهیم شد و دشمنان ایران از عصبانیت سکته خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
من باسیاست کاری ندارم ولی دوستدارم بچه هاببرندکه یه خوشحالی دیگر مردم ایران داشته باشندوجالب اینجاست که سه چهار روز همه جا فقط صحبت فوتباله ان شائ الله می بریم.
دادار
Iran, Islamic Republic of
همه ایران حامی تیم ملی هستند و با یاری خدا و تلاش و غیرت بازیکنان تیم به راحتی آمریکا را شکست خواهیم داد.
Iran, Islamic Republic of
شغال ها از هر راهی می خواهند اختلافات را پررنگ کنند.
Iran, Islamic Republic of
میدان نبرد نتیجه بازی نشان می دهد نه رجزخوانی سیاسی طرفین نه جوانمردانه است و نه منطبق براصول انسانی
France
نباید خودمان را فریب بدهیم یک جای کار اشکال دارد