سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱۰۶
افاضات جدید علی مطهری:

آمریکا بزرگترین قدرت دنیاست/ تنها راه حل مشکلات اقتصادی برجام و FATF است/ دوماه سیاهپوشی شهر و عزاداری صداسیما در محرم و صفر مردم را افسرده و جوان‌ها را دین زده می‌کند

يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 820396
مطهری همچنان مدعی است: مشکلات اقتصادی ما تنها در صورتی اصلاح می‌شود که در توافقی با دنیا موضوع برجام را حل کنیم وگرنه وضع معیشت مردم خوب نمی‌شود.
دوماه سیاهپوشی شهر و عزاداری صداسیما در محرم و صفر مردم را افسرده و جوان‌ها را دین زده می‌کند
گروه سیاسی جهان نيوز: علی مطهری، در تازه ترین گفتفگوی خود که با خبرآنلاین انجام گرفته مدعی شده است که دوماه عزاداری محرم و صفر در صداوسیما و سیاه پوشی شهر در این ایام مردم را افسرده و جوانان را دلزده می کند!

فارغ از آنکه مطهری از شناخت مردم امام حسینی ایران غافل است، باید بداند که دوماه سیاه پوشی شهر و دو ماه عزاداری صداوسیما از بیخ و بن یک دروغ آشکار است. جناب مطهری برای فهم ادعای کذب خود می تواند آرشیو رسانه ملی در محرم و صفر گذشته را بررسی کند تا متوجه شود اتفاقا صداوسیما طبق همین خواسته مطهری عمل می کند. نکته قابل توجه دیگر آن است که آقایان مدعی هستند مردم رسانه ملی را نمی‌بینند!

از نکات دیگر این گفتگو است که مطهری همچنان مدعی است تنها راه برون رفت کشور از مشکلات برجام و FATF است. ظاهرا برخی اصلاح طلبان همچون مطهری اصرار دارند تا در مقابل فهم واقعیت ها مقاومت کنند. آقایان در ماجرای واکسن هم معتقد بودند که تا سر تسلیم فرود نیاوریم از واکسن خبری نیست و روزانه صدها نفر را راهی قبرستان می کردند؛ همان طور که در هشت سال روحانی معیشت بسیاری از خانواده ها را به چالش جدی کشیده شد.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات مطهری را در ادامه خواهید خواند:

*مرگ خانم مهسا امینی خیلی جانسوز بود و متاسفانه مسئولان مربوط در نیروی انتظامی و وزارت کشور عکس‌العمل خوبی نشان ندادند. اگر همان اول اعلام می‌کردند که اگرچه ضرب و شتمی نبوده ولی ایشان در زیرمجموعه ما فوت شده و ما مسئول هستیم و عذرخواهی می‌کردند شدت اعتراضات خیلی کمتر می شد. البته انصافا اگر مردم هیچ اعتراضی نمی‌کردند، آن موقع باید ناراحت می شدیم که چرا در مقابل چنین حادثه‌ای که عواطف انسانی افراد جریحه دار شده کسی اعتراض نکرده است.

*هدف اولیه انقلاب این بوده که ایران الگوی یک کشور اسلامی و پیشرفته دارای رفاه بشود و سایر ملتهای مسلمان از ما پیروی کنند، در حالی که الان نه تنها الگو نیستیم بلکه کشورهای اسلامی از ما می‌ترسند و برخی از آن‌ها در دامن اسرائیل افتاده‌اند.

*ناچارند اصلاحاتی را در حکمرانی انجام دهند نه به خاطر اعتراضات اخیر بلکه قبلا باید این کارها انجام می‌شد. باید فضای سیاسی و دست مجلس به عنوان نماینده مردم بازتر باشد. صدا و سیما باید رویه‌اش را تغییر دهد، سخت‌گیری‌ها از روی مطبوعات و به طور کلی رسانه‌ها برداشته شود تا نترسند و دچار خودسانسوری نشوند. برای ایجاد انتخابات آزاد، شورای نگهبان باید روشش را تغییر دهد .مردم ناراضی هستند چون احساس می‌کنند در سرنوشت کشور شریک نیستند.

*مشکلات اقتصادی ما تنها در صورتی اصلاح می‌شود که در توافقی با دنیا موضوع برجام را حل کنیم وگرنه وضع معیشت مردم خوب نمی‌شود. با معطل ماندن برجام سختی‌های غیر ضروری بر مردم تحمیل کرده‌ایم.

*عده‌ای فکر می‌کنند تحریم‌ها نعمت است و دارند تحریم‌ها را دور می‌زنند و بی‌اثر می‌شوند؛ یا این‌که امریکا رو به افول است و باید آخرین ضربه را وارد کنند. این‌ها خیالات است و باعث ایجاد سختی‌های غیر ضروری برای مردم شده است. مردم فلسفه این سختی‌ها را و این که به کجا می‌خواهیم برسیم درک نمی‌کنند. دائم از خود می‌پرسند چرا باید این سختی‌ها را تحمل کنیم؟ زمانی به کشور تجاوز شده و خاک ما را اشغال کرده‌اند، می‌گوییم تا آخر می‌ایستیم، حتی اگر صد هزار کشته دهیم تحمل می‌کنیم چون هدف روشن است. ولی الان معلوم نیست چرا تحریم‌ها را باید تحمل کنیم؟ آیا می‌خواهیم اول آمریکا را نابود کنیم بعد وارد زندگی طبیعی و عادی شویم؟ این که نمی‌شود!

*امریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه، با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم. به نظر من راه حل فعلی برای مسائل اقتصادی این است که در ابتدا برجام را به جایی برسانیم، حالت طبیعی پیدا کنیم، مسئله FATF را حل کنیم و بعد از آن حل مسائل فنی اقتصادی مثل تورم، کاهش نقدینگی و رشد اقتصادی با اقتصاددآن‌ها است.

*مربیان جامعه مثل روحانیت و صدا و سیما و آموزش و پرورش و آموزش عالی هم کوتاهی کرده‌اند. به عنوان نمونه روش ما در تبلیغ دین را ببینید که وقتی محرم فرا می‌رسد از اول محرم تا آخر صفر پرچمهای سیاه در میدان‌های شهرها بالا می‌رود و صدا و سیما دو ماه سینه‌زنی و عزاداری راه می‌اندازد. این روش مردم را افسرده و جوآن‌ها را از دین زده می‌کند. در حالی که می‌توانند فقط از هشتم تا دوازدهم محرم و روز اربعین و دو سه روز آخر صفر را عزاداری کنند و بقیه را مردم حتی مراسم عقد و عروسی برگزار کنند.

درباره «علی مطهری» بیشتر بخوانید:
مردم اعتراض دارند چرا درباره برجام تعلل کردید؟!
بتمرگ و پفیوز را گفتم ولی آرام/ ادای کف گرگی را درآوردم
ارادت به بازرگان، مطهری را به تحریف «انقلابی گری» کشاند
فکر می کنند کسی مخالف ولی فقیه نظر داد از دین خارج شده
عرب ها را ترسانده‌ایم و به دامان اسرائیل فرستادیم
ردصلاحیت شدم اما به دل نمی‌گیرم/ برای آینده انقلاب نگرانم!
اوباما فضا را برای ایران باز کرد که در عراق و سوریه نفوذ کردیم
برای مسئولیت باید اهل سنت را به شیعه ترجیح بدهیم
یک مدتی مسائل منطقه‌ را کم رنگ کنیم تا برجام پا بگیرد
دوباره می‌خواهيم منافع ملی را فدای ژست انقلابی كنيم؟!
https://jahannews.com/vdcf1xdcvw6d0ma.igiw.html
jahannews.com/vdcf1xdcvw6d0ma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتت کنه شهید مطهری، این چه بچه ای بود که باقی گذاشتی؟
Iran, Islamic Republic of
...
شاهین
Iran, Islamic Republic of
امریکایی ها اگر نمی توانند در مورد لغو موثر تحریم ها و خارج نشدن مجدد از برجام تضمین بدهند باید قید برجام را بزنند.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره): این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش همه را دشمن فرض نکنید و نقدهای دلسوزانه و خیرخواهانه را توطئه تلقی نکنید
سرور
Iran, Islamic Republic of
همه دشمن نیستند اما کسی که با اعتقادات اکثر مردم عناد دارد دشمن است دوست نیست.
صد رحمت به امثال میرزا ملکم خان ارمنی دین ستیز. اینها دیگر کی هستند؟
Iran, Islamic Republic of
دشمن فرض نمیکنیم فرض نیست واجبه مگه کارهاش غیر دشمنی بوده
Iran, Islamic Republic of
حرفهای مطهری عالی ،کارشناسانه و دلسوزانه است .به جای توهین به ایشان و بدوبیراه به این حرفها گوش کنید.اینگونه خداپسندانه است
Iran, Islamic Republic of
دیروز دوباره رهبری فرمودند که ما از گذشته تا الان با امریکا مذاکره کرده ایم و آنها هیچ وقت به توافق پایبند نبوده اند. حال از آقای کارشناستون بپرسید چکار دیگری بلد هستند که روحانی هم انجام نداده و ما اگر انجام بدهیم آمریکا مقید به توافق خواهد ماند.
Iran, Islamic Republic of
شاید دلسوزانه باشد . اما قطعا کارشناسانه نیست.....
Iran, Islamic Republic of
بله دلسوزانه است دل مردم را می سوزاند !!!!!
Iran, Islamic Republic of
اینکه در مجلس گذشته این آقا و شوهر خواهرش در عرض بیست دقیقه برجام راتصویب کردند که بدتر از عهدنامه کلستان شد ...
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
اگر مشکلات کشور با برجام حل می شود چرا در 8 سال گذشته تحریم ها دو برابر و قیمت ارز 10 برابر شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
چون صهیونیستها و بن خیکی فهمیدن برجام به ضررشونه، ترامپ چاقلو رو مجبور کردن ازش خارج بشه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ترامپ چطور تونست که بدون پرداخت خسارت از برجام خارج بشه؟؟؟
این چه جور قرارداد بستن بود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ترکمنچای نسخه فارسی داشت ولی برجام نه!!!!!!!!!!!
سپهر
Iran, Islamic Republic of
ترامپ از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد تا به برجام های موشکی و منطقه ای برسه گویا برجام هسته ای زیر زبان شون مزه کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
چون صهیونیستها و بن خیکی فهمیدن برجام به ضررشونه، ترامپ چاقلو رو مجبور کردن ازش خارج بشه
Iran, Islamic Republic of
نخیر،دیدند هرچی می خواستند،بدون چانه زنی یک طرفه روحانی ازجیب ملت پرداخت!گفتند حالا که سرکیسه شا شده ایناهم همه چیز رو دادند،می ریم برمی گردیم می گیم حالا نوبت موشکها،بعد رها کردن تمام اهداف انقلاب بعدخالی کردن صحنه ی هلال شیعی وسوریه و.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو بعد از برجام گفت خیال ما تا 25 سال از بابت ایران راحت شد رهبر معظم انقلاب هم در پاسخ فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.
داریوش
Iran, Islamic Republic of
آقایان 8 سال اقتصاد کشور و معیشت مردمو معطل برجام کردند و رکورد تورم در 60 سال اخیر را شکستند بازهم دم از برجام می زنند !
اقتصاددان
Iran, Islamic Republic of
تنها راهکار خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم ها توسعه تجارت خارجی با 15 کشور همسایه و بلوک شرق است برجام نشان داد که امریکا و اروپا به هیچ وجهی قابل اعتماد نیستن.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در 8 سال گذشته آرزوی جوانان برای خرید خانه و خودرو و ازدواج را برباد دادند و باعث افسردگی نسل جوان شدند.
Romania
استاد!!
اگر قرار باشه بگیم آمریکا قدرت اول جهانه و باید برجام و fatf امضا کنیم و کلا تمکین کنیم خب همون شاه که همین کارو میکرد دیگه نیاز نبود انقلاب بشه!!! پس چرا انقلاب کردن!؟!
جیگر
Iran, Islamic Republic of
احسنت
نقل قول
Iran, Islamic Republic of
معاون اقتصادی رئیس جمهور: صادرات روزانه یک میلیون بشکه نفت شکستن دیوار تحریم هاست FATF دست و پای صادرکنندگان ما را بسته بود.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
FATF باعث لو رفتن راههای دور زدن تحریم ها می شود و پیوستن به آن به ضرر اقتصاد کشور است.
Iran, Islamic Republic of
شانس آوردی روحانی رییس جمهور نیست و الا ۲۰۰۰ نفر فقط تو مهاباد کشته می‌شدن!!
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی فرمودند : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
این آقا میگه آمریکا بزرگترین قدرت دنیااست !!!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه گاها عده ای از بزرگان آنقدر در تربیت جامعه غرق می شوند که تربیت فرزندان خودشان از یادشان می رود خدا رحمت کند شهید مطهری وعاقبت به خیر کند این فرزند را
Iran, Islamic Republic of
کاش شهید مطهری شهید نمی شد تا تو به این انحراف نمی افتادی
Iran, Islamic Republic of
مگه هاشمی زنده نبودکه دختروپسرش آبروی نظام رو هزینه کردند؟مگرزنده نبود وقتی همسرش عفت خانم گفت اگرموسوی انتخاب نشدبریزین توخیابون تقلب شده!!!؟.و....
Iran, Islamic Republic of
خب برو دیگه
پاشو برو تو همون قدرتمندترین کشور دنیا زندگی کن
یا برو انگلیس پیش مزدک
Iran, Islamic Republic of
امریکا رو به افول است ابرقدرت نظامی و اقتصادی جهان چین است.
به ۱۱:۱۶
Iran, Islamic Republic of
نه شرقی نه غربی
Iran, Islamic Republic of
ایران رو یادت رفت.
Iran, Islamic Republic of
این هم دو کلمه از ...
پودینه
United Arab Emirates
آقای علی مطهری چرا نشسته ای برو آمریکا.راه باز و جاده دراز
تو را چه کار به این مملکت
Iran, Islamic Republic of
امان از اقازادگی؟ وقتی رشد و شهرت به جای علم و سواد و تلاش با آقازادگی باشد نتیجه اش همین می شود!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
من از از ملت ایران معذرت میخوام
اگه پدرت بود یک کف کرکی میزد که دیگه از این حرف ها نزنی
Iran, Islamic Republic of
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل
Iran, Islamic Republic of
. نمیدونم چه حکمیته بچه‌های این بزرگوران اینجوری میشن و جای بسی تحلیل و بررسی داره.
Iran, Islamic Republic of
به آقای مطهری بگویید اگر همسایه منزل یا باغ شما یک آدم دم کلفت و پولدار و پر جمعیت و متجاوز به حق شما باشد با او از در سازش در می آیی و دست به سینه می شوی یا شکایت می کنی و مثل خودش تو هم با او برخورد می کنی؟!!
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری اولا اگه دوماه مردم عذاراری می منند عوضش 10 ماه خوشحال هستند ثانیا علی اقا یعنی مجلس اهل بیت مردم را افسرده می کند کمی فکر هم بد نیست ثالثا اقای مطهری اگه احترام پدرت را نمی گذاری حداقل احترام ا اهل بیت را بگذار
علی اقا اکه وقت کردی کمی فکرهم بکن .در پایان اگه با برجام مشکل حل می شد چرا در دولت قبل حل نشد؟
Iran, Islamic Republic of
هرچقدر که عظمت خدای تعالی در نزد انسان کمتر و کوچکتر بشه ,به همون اندازه ابهت و هیمنه شیاطین جن و انس در چشم و دل او بزرگتر و بیشتر جلوه گر میشه.
علی آقا
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار حال خودت را به مردم نسبت نده
فهیم
Iran, Islamic Republic of
علی اقا هنوز همان حرفها ..
Iran, Islamic Republic of
کلا وقتی حضرت آقا سخنانی می فرمایند که باب میل این آقایان اصلاح طلب نیست، فورا بر خلاف فرمایشات آقا صحبت می کنند یا مقاله می نویسند یا توئیت می زنند...
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری نسبت شما با پدرتان در ست جریان پسر نوح با حضرت نوح هست .
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
به خدا آقای علی مطهری به تنهایی یک موزه عبرت است. خدا همه جور نعمت را به پدر بزرگوار کم نظیر ایشان داد از علم تا عمل تا قلم و ...
Iran, Islamic Republic of
. هنوز تو شوک رد صلاحیت خود است ..
United Arab Emirates
آقای مطهری
بعضی ها خودشون عزاداری دوست دارن، اونقدر که برای تیم ملی هم شادی نکردن
البته ما ایرادی نمیگیریم، هرجور صلاح میدونن، ولی خواهشا شما عزاداری این جماعت رو به محرم صفر ربط نده
United Arab Emirates
احساس میکنم آقای مطهری صبر کردن ببینن آقای خامنه ای چی میگن، برعکسش را ابراز نظر کنن
ر
Iran, Islamic Republic of
ادم از ترس بعضی مواقع یه چیزهای به زبان میاره که................بعد متوجه میشه.....چی گفته؟!
رضا
Romania
برادر عزیز میشه یه خواهشی بکنم میشه ازتون خواهش کنم حرف نزنی . بسه دیگه ...
Iran, Islamic Republic of
یادتون باشه سخنرانی حضرت اقا در جمع بسیجیان پنجم اذر افاضات این فرد ششم اذر
افاضات بعدی ایشان بعد از سخنرانی حضرت اقا
Iran, Islamic Republic of
رفتن تو و همفکرهایت سریعترین راه پیشرفت کشور است .
Iran, Islamic Republic of
مگه برجام در زمان علی برکت الله امضا نشد این علی مطهری تو این دنیا زندگی نمیکنه.....
Iran, Islamic Republic of
يخرج الميت من الحي
اقاي مطهري اولا واقع بين باشيد ثانيا كتاب شهيد مطهري در باره حماسه حسيني را بخوانيد ، ميدانم كه از محل حق التأليف ان بهره مند هستيد ولي بمعناي اين نيست كه كتاب را خوانديد و به ان عمل ميكنيد!!
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
. آقای مطهری خود آمریکائی ها چنین عقده ای ندارند که کشورشان۰بزرگترین قدرت دنیاست فقط افراد خود باخته در اطراف واکناف دنیا این عقیده رو دارند .
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه حرف. نزن .
Iran, Islamic Republic of
چرا با اقای مطهری این قدر بد تا می کنین . به خدا خیلی از حرفاش به واقعیت نزدیک تره.
Iran, Islamic Republic of
بگو به جون خودم!چرااسم خدارومیاری؟ .
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز!خداروشکرکه هستی!اینگونه بمان!منطقی ودین مدار!صبحانه ی هرروزم بامطالعه این جریمه والبته هم سوزان این عزیزان،است .نظرات همه رامی خوانم ‌کامنت می گذارم وپاسخ می نویسم.البته تا زمانی که ره گم نشود
شجاع
Iran, Islamic Republic of
اگر پدرت شهید مطهری نبود .....!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت اون پدر را که واقعا تعجب است از این پسر.
Iran, Islamic Republic of
. دو ماه تلویزیون برنامه اش شده عزاداری. به همین دلیل جوونها رو میارن به ماهواره و دانلود فیلم های خارجی که سانسور هم ندارن..
الهام
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا عزاداری برای ائمه روح آدم و تازه می کنه و روحیه انسان بعد از اشک ریختن بر مصیبت امامان تازه میشه. ما با یاری و کمک امامان معصوم اعتقاد و باور داریم.این چیزیه که هیچ وقت شما اصلاح طلبا نمی تونید از مردم بگیرید. ما هرچی داریم از اهل بیته
Iran, Islamic Republic of
مشکلات ما زمانی حل میشه که هر ایرانی به خودش و کشورش اعتقاد داشته باشه. نه اینکه چشمش به دهن دروغگو های رسانه ایی انگلیسی و سعودی باشه.که برای پول هر حرف دروغی و به زبان میارن.
Iran, Islamic Republic of
حرفش درسته ولی نباید یدونه به نعل یدونه به میخ باشه.
Iran, Islamic Republic of
این حرف تو که همان حرف صهیونیستاست که میگن تا امام حسین (ع) وامام مهدی(عج) بین مردم ایران است ما نمی توانیم ایرانی ها رو شکست بدهیم
Iran, Islamic Republic of
یادمه میگفتید چون FATF عضو نیستیم نمی تونیم دارو و واکسن وارد کنیم اما ریسی به یه ماه نرسیده کلی واکسن وارد کرد.ما فراموش کار نیستیم،صبوریم فقط
حمید
Iran, Islamic Republic of
. اصلا کی هست نمی شناسمش
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
من با بعضی نظرات ایشان موافق و با بعضی مخالفم
اما درباره برجام
این آمریکاست که از برجام خارج شده و حاضر به بازگشت با شرایط قبلی نیست نه ما
ما البته در فشار هستیم و دوست داریم بر جام را احیا کنیم ولی آمریکا این قدر تعلل کرد که انگار احیای آن معنی ندارد
Iran, Islamic Republic of
پس در حق این ملت لطف کن برو آمریکا
علی
Iran, Islamic Republic of
لطفا افاضات ایشان را انعکاس ندهید.
سيد حسين
Iran, Islamic Republic of
رحمت خدا به شهيد مطهري
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا هرچی پیرتر میشه نظراتش رادیکالتر میشه ....چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بیشین بابا ببینم
دادار
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبان اینقدر کوچک هستید که به آمریکای شکست خورده می گویید بزرگ.
Iran, Islamic Republic of
.........
!!
Iran, Islamic Republic of
تا میایم بهش امیدوار بشیم ، یه حرفایی میزنه ، ناامیدمون میکنه !!
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهری عرض کنم که اگه دو ماه محرم و کل سال هم به خاطر شما سفیدپوش بشیم که یه وقت شما افسرده نشید، باور کن باز هم افسرده می مانید.
Iran, Islamic Republic of
محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است . امام خمینی رحمه ا... علیه
سید
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم مطهری شما که حدود چند دهه حق نشر کتاب های شهید مطهری رو میگیری. واقعا آیا جایی از کتاب پدر نوشته شده در مقابل آمریکا باید سر تعظیم فرود آورد یا بگیر یا نگیر
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ایشان و افردی با عقایدی شبیه به ایشان سالها در مجلس شورای اسلامی نایب رئیس بوده و قانون وضع کرده است
پایدار
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسئولی توی خونه ۶۰۰ متری زندگی کنه نتیجه‌اش بهتر از این نمیشه
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
یک سوال از این ره گم کرده مثل پسرنوح که گفت آن کوه بلندتر از آب وطوفان است وبه آن پناهنده شد وطعم مرگ راچشیدکه آقای مطهری بگوئیدکه آیاقدرت آمریکا بزرگتر ازقدرت خداونداست ؟افسوس که شماهم مثل پسر نوح علم ودین واعتقادپدربزرگوارتان راگم کرده اید.وبزودی غرق خواهیدشد.
Dasa
Iran, Islamic Republic of
مصداق عینی و به روز شده: پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
Iran, Islamic Republic of
کی میخوای اصلاح بشی؟ بخدا همیشه تو این دنیا موندگار نیستی ها... به فکر اون طرفت هم باش....
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره):
این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است..
محمد
Iran, Islamic Republic of
خون شهید مرتضی مطهری دامن گیرت شود.
ترازو
Germany
اصلاحات لازمه ولی بدون برجام و هرگونه قرارداد مشابه دیگر!!
Canada
قربون قرآن برم که اگه داستان پسر نوح رو ذکر نکرده بود معلوم نبود ما امروز چی میگفتیم.
این اشک تمساح شما اصلاحطلبها که تیشه به ریشه ایران میزنید خیلی نخ‌نماست. .
Iran, Islamic Republic of
باز این حرف زد
Iran, Islamic Republic of
سلام کارشناس همه فن حریف؟
کم پیدا؟!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این اقازاده اگر حرف نزند براش بهتره
سروس
Iran, Islamic Republic of
.و...
بهرام
Iran, Islamic Republic of
باشِ
دیده شدی.
Iran, Islamic Republic of
کجا صدا وسیما دو ماه عزاداری کرده است اقای مطهری ظاهر شبکه های صدا وسیما نگاه نمی کند اگه نگاه می کرد این حرفها نمی زد
United States
.....