سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

فرانسه اولین صعود کننده جام با دبل امباپه

شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 820279
دومین بازی گروه D با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برابر دانمارک و تبدیل آن به اولین تیم صعود کننده به مرحله بعدی رقابت‌ها به پایان رسید.
فرانسه اولین صعود کننده جام با دبل امباپه
گروه ورزشی جهان نيوز: در سومین بازی از روز هفتم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، امروز (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه 974 دوحه تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با پیروزی 2 بر یک فرانسوی‌ها خاتمه یافت تا این تیم با 6 امتیاز صدر جدول گروه D را حفظ و به عنوان اولین تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در این بازی که نیمه نخست آن بدون گل به پایان رسید، برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها کیلیان امباپه در دقیقه 61 با پاس کات‌بک از سوی تئو هرناندس ضربه‌ای زد که در میانه راه پس از برخورد با آندریاس کریستنسن تغییر مسیر داد و وارد دروازه دانمارک شد.
کریستنسن اما تنها 7 دقیقه بعد اشتباهش را جبران کرد و با یک ضربه سر، کرنر ارسالی توسط کریستین اریکسن را به گل تساوی دانمارکی‌ها تبدیل کرد. این گل اما باعث نشد که فرانسه امتیاز از دست بدهد، چرا که امباپه بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و این بار سانتر ارسالی از سوی آنتوان گریزمان را به گل دوم مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها تبدیل کرد.

بعد از این گل، در حالی که زمان زیادی به پایان مسابقه نمانده بود، هر 11 بازیکن فرانسه به نیمه زمین خود رفتند تا در به هم‌تیمی‌های‌شان در خط دفاعی کمک کنند. با این حال این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر هم در ضدحملات به دست آورد که در نتیجه شتابزدگی بازیکنانش به هدر رفت.

در پایان بازی‌‌های دور دوم گروه D، فرانسه با 6 امتیاز صدرنشین است، استرالیا با 3 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم‌های دانمارک و تونس هر دو با یک امتیاز و به خاطر گل‌های زده متفاوت به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. این بدان معناست که فرانسه صعودش را قطعی کرده است و بازی آخرش برابر تونس یک بازی کاملاً تشریفاتی خواهد بود. دانمارک اما برای صعود می‌بایست در دور آخر مسابقات استرالیا را شکست دهد.

فیلم/ خلاصه بازی فرانسه ۲ - دانمارک ۱
 
https://jahannews.com/vdcfexdc1w6d00a.igiw.html
jahannews.com/vdcfexdc1w6d00a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *