کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بعد از گذشت حدود هفتاد روز؛

برای آنان که هنوز متوجه نشده‌اند/ هشت مورد شفاف که با «ایران قوی» مشکل دارند

3 آذر 1401 ساعت 10:11

برنامه بمب گذاری در دو هواپیمای مسافربری که اخیرا افشا شد، ویژه کشتن مدافعان جمهوری اسلامی بود یا آنکه هرکسی مسافر آن هواپیما بود اعم از انقلابی و ضدانقلابی جان خود را از دست می داد؟


گروه سیاسی جهان نیوز، حسین خان بابازاده: یک: در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی نه دیده و نه شنیده شده که انقلابیون پرچم ایران را آتش بزنند. چرا که اساسا مردم با ایران مشکلی نداشتند بلکه با رژیم حاکم بر ایران یعنی طاغوت و پهلوی همه جوره فاسد مشکل داشتند. اما در جریان اغتشاشات اخیر از اولین اقدام‌ها تا همین امروز، بارها به پرچم ایران جسارت شد.

دو: در بازی ایران انگلیس عده ای در فضای حقیقی و مجازی از باخت ایران خوشحال شدند و برای گل های انگلیس سوت و کف زدند. به فرض رویایی‌شان، اگر جمهوری اسلامی در همین ایام سقوط می‌کرد تیم ایران به جام جهانی نمی رفت؟ و آیا بازیکنانی غیر از همین بازیکنان در مقابل حریفان خود قرار می گرفت؟

سه: تروریست های حرم شاهچراغ و یا ایذه و اصفهان و یا عاملان عملیات ترور در مجلس شورای اسلامی دنبال کشتن مدافعان نظام و بسیجی و سپاهی بودند و یا با ترور کور جان هرکسی را که توانستند گرفتند؟

چهار: برنامه بمب گذاری در دو هواپیمای مسافربری که اخیرا افشا شد، ویژه کشتن مدافعان جمهوری اسلامی بود یا آنکه هرکسی مسافر آن هواپیما بود اعم از انقلابی، ضدانقلاب و بی‌تفاوت جان خود را از دست می داد؟

پنج: هدف آمران گروه های دستگیر شده برای برنامه بمب گذاری در بین اغتشاشگران، حذف بسیجیان بوده و یا اتفاقا مستقیما قصد کشتن همین مثلا معترضان را به نیت نسبت دادن به جمهوری اسلامی داشتند؟

شش: بوش، اوباما، ترامپ و بایدن همه در دوران خود جسورانه از حمله نظامی به ایران و یکسان کردن ایران با خاک گفته‌اند. به فرض وقوع این خیالات خام، فقط حامیان جمهوری اسلامی مورد هدف واقع می‌شدند یا همه ملت ایران با هر نوع تفکر و حتی مخالفت جدی با جمهوری اسلامی؟

هفت: تجزیه طلبان کرد(کومله و دموکرات) رسما و صریحا حضور خود در عملیات های مسلحانه جوانرود، مهاباد، پیرانشهر و بوکان را اعلام کرده‌اند و حتی فراخوان می‌دهند که حامیان ما به خیابان‌ها بیاند.

هشت: مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون از چهره های شناخته شده سال های اخیر در ضدیت با جمهوری اسلامی و پرچمداری از مردم معترض با شعارهایی از جنس زن، زندگی، آزادی به نشست ناتو رفته اند و درخواست حمله نظامی به ایران کرده اند. به فرض تحقق این رویاها، اگر ناتو به ایران حمله کند، چگونه بین کشته شدن مثلا معترضان با حامیان جمهوری اسلامی فاصله ایجاد می شود؟ قرار است کدام زیرساخت هایی که برای خدمت به مردم آماده شده نابود شود؟

با همه این تفاسیر و موارد بسیار شفاف از واقعیت صحنه و پشت پرده، باز هم یک عده هرچند معدود در مقابل فهم این حقایق واضح و شفاف مقاومت می‌کنند و نمی‌خواهند قبول کنند همه دعواها سر ایران است. دشمنان با «ایران قوی» مشکل دارند.

*در روزهای آینده درباره «ایران قوی» یادداشت دیگری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
ماجرای «مهسا امینی» به طور کامل شفاف شد
سه گروهی که به دلیل وقایع اخیر حتما باید محاکمه شوند

دلسوزانه با اغتشاش‌گران!/ فهم این ماجرا سخت نیست
جمهوری اسلامی صدای معترضان را بشنود!
واقعیت ماجرای درخواست «سلف مختلط» چیست؟
با تیم ملی فوتبال ایران مخالف هستند یا تیم فوتبال جمهوری اسلامی؟!

چند نکته درباره نخواندن سرود جمهوری اسلامی ایران
پشت پرده حمله سلبریتی‌ها به تیم ملی چیست؟


کد مطلب: 820048

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/820048/آنان-هنوز-متوجه-نشده-اند-هشت-مورد-شفاف-ایران-قوی-مشکل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com