پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۲۰
بعد از گذشت حدود هفتاد روز؛

برای آنان که هنوز متوجه نشده‌اند/ هشت مورد شفاف که با «ایران قوی» مشکل دارند

پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 820048
برنامه بمب گذاری در دو هواپیمای مسافربری که اخیرا افشا شد، ویژه کشتن مدافعان جمهوری اسلامی بود یا آنکه هرکسی مسافر آن هواپیما بود اعم از انقلابی و ضدانقلابی جان خود را از دست می داد؟
برای آنان که هنوز متوجه نشده‌اند/ هشت مورد شفاف که با «ایران قوی» مشکل دارند
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: یک: در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی نه دیده و نه شنیده شده که انقلابیون پرچم ایران را آتش بزنند. چرا که اساسا مردم با ایران مشکلی نداشتند بلکه با رژیم حاکم بر ایران یعنی طاغوت و پهلوی همه جوره فاسد مشکل داشتند. اما در جریان اغتشاشات اخیر از اولین اقدام‌ها تا همین امروز، بارها به پرچم ایران جسارت شد.

دو: در بازی ایران انگلیس عده ای در فضای حقیقی و مجازی از باخت ایران خوشحال شدند و برای گل های انگلیس سوت و کف زدند. به فرض رویایی‌شان، اگر جمهوری اسلامی در همین ایام سقوط می‌کرد تیم ایران به جام جهانی نمی رفت؟ و آیا بازیکنانی غیر از همین بازیکنان در مقابل حریفان خود قرار می گرفت؟

سه: تروریست های حرم شاهچراغ و یا ایذه و اصفهان و یا عاملان عملیات ترور در مجلس شورای اسلامی دنبال کشتن مدافعان نظام و بسیجی و سپاهی بودند و یا با ترور کور جان هرکسی را که توانستند گرفتند؟

چهار: برنامه بمب گذاری در دو هواپیمای مسافربری که اخیرا افشا شد، ویژه کشتن مدافعان جمهوری اسلامی بود یا آنکه هرکسی مسافر آن هواپیما بود اعم از انقلابی، ضدانقلاب و بی‌تفاوت جان خود را از دست می داد؟

پنج: هدف آمران گروه های دستگیر شده برای برنامه بمب گذاری در بین اغتشاشگران، حذف بسیجیان بوده و یا اتفاقا مستقیما قصد کشتن همین مثلا معترضان را به نیت نسبت دادن به جمهوری اسلامی داشتند؟

شش: بوش، اوباما، ترامپ و بایدن همه در دوران خود جسورانه از حمله نظامی به ایران و یکسان کردن ایران با خاک گفته‌اند. به فرض وقوع این خیالات خام، فقط حامیان جمهوری اسلامی مورد هدف واقع می‌شدند یا همه ملت ایران با هر نوع تفکر و حتی مخالفت جدی با جمهوری اسلامی؟

هفت: تجزیه طلبان کرد(کومله و دموکرات) رسما و صریحا حضور خود در عملیات های مسلحانه جوانرود، مهاباد، پیرانشهر و بوکان را اعلام کرده‌اند و حتی فراخوان می‌دهند که حامیان ما به خیابان‌ها بیاند.

هشت: مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون از چهره های شناخته شده سال های اخیر در ضدیت با جمهوری اسلامی و پرچمداری از مردم معترض با شعارهایی از جنس زن، زندگی، آزادی به نشست ناتو رفته اند و درخواست حمله نظامی به ایران کرده اند. به فرض تحقق این رویاها، اگر ناتو به ایران حمله کند، چگونه بین کشته شدن مثلا معترضان با حامیان جمهوری اسلامی فاصله ایجاد می شود؟ قرار است کدام زیرساخت هایی که برای خدمت به مردم آماده شده نابود شود؟

با همه این تفاسیر و موارد بسیار شفاف از واقعیت صحنه و پشت پرده، باز هم یک عده هرچند معدود در مقابل فهم این حقایق واضح و شفاف مقاومت می‌کنند و نمی‌خواهند قبول کنند همه دعواها سر ایران است. دشمنان با «ایران قوی» مشکل دارند.

*در روزهای آینده درباره «ایران قوی» یادداشت دیگری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
ماجرای «مهسا امینی» به طور کامل شفاف شد
سه گروهی که به دلیل وقایع اخیر حتما باید محاکمه شوند

دلسوزانه با اغتشاش‌گران!/ فهم این ماجرا سخت نیست
جمهوری اسلامی صدای معترضان را بشنود!
واقعیت ماجرای درخواست «سلف مختلط» چیست؟
با تیم ملی فوتبال ایران مخالف هستند یا تیم فوتبال جمهوری اسلامی؟!

چند نکته درباره نخواندن سرود جمهوری اسلامی ایران
پشت پرده حمله سلبریتی‌ها به تیم ملی چیست؟
https://jahannews.com/vdcjxyeoouqe8yz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxyeoouqe8yz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقا همه چی واضح شده ولی آنها که در دامن شیطان افتاده اند انگار گوششان هم کر شده ..
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه باید به این مزدوران شیطان بزرگ. جواب قاطع داد اما پاسخ اصلی را می بایست به آل وحوش ملعون که سرمنشاء این جنایات اند داد تا فتنه از بین برود
United Kingdom
خَتَمَ اللَّهُ عَلىٰ قُلوبِهِم وَعَلىٰ سَمعِهِم ۖ وَعَلىٰ أَبصارِهِم غِشاوَةٌ ۖ وَلَهُم عَذابٌ عَظيمٌ
خدا بر دلها و گوشهای آنان مهر نهاده؛ و بر چشمهایشان پرده‌ای افکنده شده؛ و عذاب بزرگی در انتظار آنهاست.فکر می کنید اینها چیزی می فهمند یکی از یکی دیوانه تر و ابله تر و وطن فروش تر
Germany
این آیه ی خدایی در مورد کسانی هم که باعث فقر مردم و تبعیض و بی‌عدالتی در جامعه میشن هم صدق میکنه و همچنین در مورد مسئولانی که بالا نشستن و دم نمیزنن
Iran, Islamic Republic of
احسنت.. کسی اینو بخونه و بازا دامه بده
یعنی کاملا مغرضه
صم بکم عمی فهم لا یعقلون
ابو
Iran, Islamic Republic of
در چنين موقعيتي نقش صدا و سيما خيلي مهم است و ميتواند كارساز باشد و بجاي پخش برنامه هاي تكراري و سخنرانيهاي كاناليزه و متكلم وحده و يا مصاحبه با مردم كوچه و بازار بهتر است موضوعات روز را تعريف و از موافقين و مخالفين دعوت كند مناظره كنند البته افراد دعوت شده انتخابي نباشند موضوعاتي مثل آزادي زن حجاب ياپوشش ، تجزيه ايران و امثال آن تا همه بداننید كه دست اسلام و خصوصا" شيعه خيلي پر است
Iran, Islamic Republic of
با همه اين شواهد باز هم عده اي هستند كه باور نميكنند ! نرود ميخ آهني در سنگ !
United States
مردم خوب متوجه شدن ؛ ظاهرا" شما نفهمیدین

.
Iran, Islamic Republic of
درک ضعیف شما از اوضاع اجتماعی از سال ۸۸ به بعد شرایط را طوری پیش برد که دشمنان را جسور. مقصر شمایید
Iran, Islamic Republic of
از اول تا اخرش دروغ .....درست نبود
Iran, Islamic Republic of
نرود میخ آهنی در سنگ و سلام. اینها قلبشون کور است نه چشمشون
Canada
خواستم برای آنانکه تا حالا متوجه نشده اند پیامی بنویسم دیدم این گروه اگر تا حالا متوجه نشده اند به احتمال زیاد پیام من را هم متوجه نخواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
20 هزار قتل سالانه و روزانه 54 مورد قتل با سلاح گرم در امریکا .. این در حالی است که در بحرانی ترین روز ها که خشن ترین هسته های شورشی در ایران فعال میشن روزانه 5 تا 10 قتل با سلاح گرم انجام میشه.
United Arab Emirates
ایران پر از اسلحه شده اسلحه غیرمجاز که از کردستان عراق وارد کردستان ایران میشه و آزادانه تبلیغ فروشش و میکنن بلوچستان هم سلاح غیرمجاز زیاد داره اما نه در حد کردستان ، کردستان پر از سلاحه همش هم ازلانه تروریستها کردستان عراق میاد که آزادانه تبلیغ فروشش و تو‌ تلگرام و ...میکنن
Iran, Islamic Republic of
این متن را به فتنه گران سلبریتی یعنی ... و کریمی و ..... نشان دهید، شاید هدایت شدند که آنهم بعیده
Iran, Islamic Republic of
یک عده شغال در خارج از کشور سعی دارند با شیوه های مختلف جو کشور را بدست بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
باید بشدت از منطق و معیار حمایت کرد تا مانع مه آلود شدن فضا شد.
Iran, Islamic Republic of
چرا چهره پلید این داعشی های اغتشاش گر رو که دستگیر می کنند رو نشان نمی دهند .
Iran, Islamic Republic of
تمام این ها که گفتی درست پس به دادمردم برسید.
France
قدرت کشور دربعد نظامی وابسته به اتحاد حکومت با مردم است.