جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴

آتش‌بازی اسپانیا مقابل کاستاریکا با ۷ گل

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب: 819950
تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر مقابل کاستاریکا به بردی پرگل دست یافت.
آتش‌بازی اسپانیا مقابل کاستاریکا با ۷ گل
گروه ورزشی جهان نيوز: در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، در گروه E مسابقات و در ورزشگاه «الثمامه» تیم‌ ملی اسپانیا به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و به برتری 7 بر صفر رسید.

در این مسابقه کاستاریکا از همان لحظات ابتدایی نشان داد که چیزی در چنته ندارد و همین باعث شد تا اسپانیا توپ و میدان را به راحتی در دست گیرد و یکی از پس دیگری گل‌ها را وارد دروازه «کیلور ناواس» کند.
 

 
برای ماتادورها دنی اولمو 11 ، مارکو آسنسیو 21 ، فران تورس (پنالتی) 31 ، 54 ، گابی 74 ، کارلوس سولر 90 و آلوارو موراتا 92 گلزنی کردند.

نکته مهم برای لاروخا این است که انریکه با بازیکنانی جوان مثل گابی، پدری، تورس، بالده و ویلیامز که سن بسیار پایینی دارند، به این برد پرگل و ارزشمند دست یافت.
 

 
اسپانیا در بازی بعدی باید با آلمانی دیدار کند که در مسابقه اول به شکلی غیرمنتظره مغلوب ژاپن شد.

در جدول گروه E جام جهانی، تیم ملی اسپانیا با 3 امتیاز و تفاضل گل مثبت 7 در صدر و ژاپن با 3 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا در رده‌های سوم و چهارم جای گرفته‌اند.
https://jahannews.com/vdcjiheoyuqevhz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiheoyuqevhz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *