کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

دومین شگفتی/ ژاپن یقه آلمان را گرفت +فیلم

2 آذر 1401 ساعت 18:54

دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و ژاپن در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی با پیروزی نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.


گروه ورزشی جهان نيوز: در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی 2022 تیم های ملی آلمان و ژاپن که در گروه E حضور دارند از ساعت 16:30 در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.

گل نخست آلمان را در این بازی ایلکای گوندوگان (33 - پنالتی) به ثمر رساند. در ادامه ریتسو دوآن (75) توانست گل اول ژاپن را وارد دروازه آلمان کند تا بازی به تساوی کشیده شود. گل دوم سامورایی‌ها را هم تاکوما آسانو (83) زد.

واکنش سرمربی آلمان به فاجعه مقابل ژاپن/ انتقاد تند فلیک از مدافع دورتموند!

هانسی فلیک که جانشین یواخیم لو شد تا سر و سامانی به تیم ملی آلمان بدهد، در اولین گام ناکام ماند تا نگرانی در اردوی مانشافت به اوج برسد. آنها در دومین بازی باید با اسپانیا دیدار کنند.
 


فلیک در خصوص این بازی گفت: در نیمه اول ما موقعیت‌های بسیار زیادی از دست دادیم. ژاپن چرا ما را برد؟ چون راندمان بهتری داشت و از فرصت‌های خود استفاده کرد. آنها یک گل بیشتر از ما زدند و برنده بازی شدند.

وی ادامه داد: اشتباهات فردی که ما انجام دادیم نباید رخ بدهد. ما می‌دانستیم که ژاپن در سرعت انتقال توپ بسیار قدرتمند است و از همین نقطه نیز ضربه خوردیم.

سرمربی آلمان اظهار داشت: نیکلاس سوله باید حواسش را بیشتر جمع بکند. او 2-3 قدم از مهاجم ژاپن عقب‌تر بود و خط آفساید رو تغییر داده بود. این اشتباهاتی است که نباید در بازی‌های بعدی تکرار شود.
 

 
فلیک گفت: من با تعویض‌ها سعی داشتم انرژی را به تیم اضافه کنم. اینکه چرا مولر را تعویض کردم به این خاطر بود که او مدت‌ها بود بازی نکرده بود. به نظرم بیرون کشیدن توماس کار درستی بود. ما در این بازی به خاطر اشتباهات فردی شکست خوردیم. ما اجازه دادیم که حریف به ما ضربه بزند، برای همین هم بود که باختیم.

فلیک گفت: نگاه ما رو به جلو است. هنوز 6 امتیاز برای ما باقی مانده و ما می‌رویم که در آن مسابقات برنده شویم.
 
دانلود فیلم خلاصه بازی آلمان و ژاپن (جام جهانی ۲۰۲۲ قطر)


کد مطلب: 819936

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/819936/دومین-شگفتی-ژاپن-یقه-آلمان-گرفت-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com