جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

شروع روز چهارم جام جهانی با توقف کروات‌‌ها مقابل مراکش

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 819925
نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ از پس حریف آفریقایی‌اش برنیامد تا چهارمین روز از جام جهانی قطر با ثبت سومین تساوی بدون گل جام بیست‌و‌دوم آغاز شود.
نایب‌ قهرمان جهان متوقف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در نخستین بازی از روز چهارم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، امروز (چهارشنبه) از ساعت 13:30 به وقت تهران در ورزشگاه البیت، در اولین دیدار از  گروه F، تیم ملی کرواسی نایب قهرمان دوره قبلی به مصاف مراکش رفت که این بازی در نهایت به سومین تساوی صفر - صفر جام تبدیل شد.

کرواسی با تکیه بر تجربه و تکنیک بازیکنانش که در اروپا توپ می‌زنند،  نظیر ایوان پریشیچ، مارسلو بروزوویج و لوکا مودریچ، با رویکردی هجومی‌تر و مالکانه بازی را آغاز کرد اما از حیث ایجاد موقعیت‌های گلزنی به شاید برتری محسوسی نسبت به حریف آفریقایی‌اش نداشت.

در نیمه دوم هم شرایط تا حد زیادی مشابه نیمه اول بود و دو تیم با رویکردی محتاطانه‌ کا را آغاز کردند. برابری قدرت فیزیکی در دوئل‌های انفرادی مانع از آن شد که یکی از آنها بر دیگری برتری محسوسی داشته باشد. در حالی که هیچ‌یک از دو تیم نتوانستند دروازه دیگری را بازی کنند، از نظر آماری این کرواسی بود که در حفظ توپ و پاسکاری برتری نسبی نسبت به مراکش داشت. در همین حال نماینده آفریقا دفاع و کمین برای استفاده از توپ‌های لو رفته در نتیجه پاس‌های اشتباه حریف را در دستور کار قرار داده بود و چندین بار هم با همین برنامه خودش را به دروازه کروات‌ها رساند. در نهایت اما تلاش هیچ یک از دو تیم منجر به خلق موقعیت گلزنی صددرصد نشد تا هر یک از آنها با کسب یک امتیاز به کار خود در دور اول دیدارهای مرحله گروهی پایان دهند.
https://jahannews.com/vdcb59bwsrhb89p.uiur.html
jahannews.com/vdcb59bwsrhb89p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *