کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقاحت بانیان وضع موجود؛

پیشنهاد مرید هاشمی و حامی روحانی: رئیسی اگر دلسوز کشور است استعفا بدهد!

30 آبان 1401 ساعت 14:25

فارغ از آنکه اصلاح طلبان در میانه اغتشاشات اخیر به فکر خیال خام خود یعنی چینش میوه سیاسی بازگشت به قدرت هستند، باید از این چهره اصلاح طلب که جزو حامیان حسن روحانی به عنوان منفورترین چهره سیاسی داخلی در سال های اخیر بوده است، چند سوال پرسید.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی رجایی، چهره اصلاح طلب و از مریدان هاشمی رفسنجانی و حامیان حسن روحانی در تازه ترین اظهارات خود به آیت الله رئیسی پیشنهاد داده است که از جایگاه ریاست جمهوری استعفا دهد!

رجایی گفته است: «در جهان مصادیق زیادی داریم که دولت ها خودشان اعلام کرده اند «توانایی اداره امور کشور را ندارند» بنابراین استعفا می دهند. اخیرا نیز در انگلستان شاهد آن بودیم بنابراین هیچ اشکالی هم ندارد که در کشور ما این اتفاق بیفتد. از آنجا که دولت سیزدهم از پس این ابربحران بر نمی آید و نشان داد تدابیرش برای معیشت مردم، دیپلماسی خارجی، دیپلماسی داخلی کارایی ندارد بنابراین آقای رئیسی اگر دلسوز کشور است و می خواهد خدمتی به کشور کند، پایان کار دولت خود را اعلام و از مسئولیت ریاست جمهوری استعفا دهد تا دولت جدیدی که از پس اداره کشور برمی آید مسئولیت را به دست گیرد».

درباره «غلامعلی رجایی» بیشتر بخوانید:
هاشمی مثل همه خدمت کرد و رفت/ قدر بودن خاتمی را بدانیم
دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است!
خاتمی آمادگی دارد مثل قاسم سلیمانی قربانی کشور بشود!
شهید بهشتی می‌گفت در قبال «رجوی» اشتباه کردیم!
اگر امام امروز بود، روش آیت‌الله هاشمی را قبول داشتند
منتقدین هاشمی نفوذی انگلیس هستند
امام حسین(ع) مایل بود با یزید مذاکره کند!
هاشمی اجر زحماتش را در آن دنیا خواهد دید
روحانی سابقه ۴۰ سال خدمت به نظام را در کارنامه خود دارد

فارغ از آنکه اصلاح طلبان در میانه اغتشاشات اخیر به فکر خیال خام خود یعنی چینش میوه سیاسی بازگشت به قدرت هستند، باید از این چهره اصلاح طلب که جزو حامیان حسن روحانی به عنوان منفورترین چهره سیاسی داخلی در سال های اخیر بوده است، چند سوال ساده پرسید.

رئیسی باید استعفا دهد چون اقتصاد کشور را معلق به چرخش نگاه اوباما، ترامپ و بایدن نکرد؟ باید استعفا دهد چون سلامت مردم و بحث واکسن کرونا را معلق به تحریم و FATF نکرد و امروز کشته های کرونا از روزی هفتصد نفر به یک کشته رسیده است؟ رئیسی باید استعفا دهد چون یارانه پرداختی به مردم را ده برابر کرد؟ باید استفعا دهد چون بعد از ایجاد مشکل در زندگی مردم به مشکل آنها نخندید و نگفت «من هم صبح جمعه فهمیدم»؟ رئیسی باید استعفا دهد چون برخلاف رئیس جمهور یکجانشین قبلی، پنجشنبه و جمعه هم درگیر کار و سفر استانی است و در یک سال به 31 استان سفر با کمترین هزینه انجم داد؟ رئیسی باید استعفا دهد چون بسیاری از کارخانه ها را به چرخه تولید برگرداند و بسیاری را دوباره مشغول به کار کرد؟ باید استعفا دهد چون برادر خودش و معاون اولش به خاطر پرونده های اقتصادی در زندان نیستند؟ باید به خاطر آنکه جلوی خاموشی های ناشی از عقب افتادگی دولت روحانی را گرفت استعفا دهد؟ باید برای تسهیل مجوزهای کسب و کار و یا پرداخت وام استعفا دهد؟

نکته آن است که حجم ویرانه به جا گذاشته دولت سابق به اندازه چند دولت با کار شبانه روزی زمان می برد؛ با این حال مریدان و حامیان دولت قبل مجددا هوس بازگشت به قدرت کرده اند و لحظه ای دست از تخریب دولت مردمی و مشغول به کار بر نمی دارند.


کد مطلب: 819717

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/819717/پیشنهاد-مرید-هاشمی-حامی-روحانی-رئیسی-اگر-دلسوز-کشور-استعفا-بدهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com