جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۴۸
۹۳
نبرد اول ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

ایران ۲ - انگلیس ۶ / بدشانسی در مصدومیت بیرانوند/ طارمی آرزوی مادر را برآورده کرد/ کی‌روش: باید برای بازی بعدی پیشرفت کنیم و آماده شویم/ از ابتدا روی بازی با ولز و آمریکا حساب باز کرده بودیم +تصاویر

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 819648
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
ایران ۲ - انگلیس ۶ / بدشانسی در مصدومیت بیرانوند/ طارمی آرزوی مادر را برآورده کرد/ کی‌روش: باید برای بازی بعدی پیشرفت کنیم و آماده شویم/ از ابتدا روی بازی با ولز و آمریکا حساب باز کرده بودیم +تصاویر
گروه ورزشی جهان نيوز: کارلوس کی روش در نشست خبری پس از پایان دیدار مقابل انگلیس اظهار داشت: این بازی یک شکست برای ما نبود. اتفاقا یک جلسه تمرینی خوب برای ما بود. ما یاد گرفتیم که برای بازی بعدی باید خوب آماده شویم. این بازی اصلا مسابقه‌ای نبود که نتیجه‌اش برای ما مهم باشد.

*از ابتدا روی بازی با ولز و آمریکا حساب باز کرده بودیم
وی افزود: بازیکنانم در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند اما انگلیسی‌ها هر هفته بازیکنان بازی می‌کنند که ما چنین تجربه ای نداریم. در این بازی خیلی چیزها یاد گرفتیم.  ما از ابتدا روی بازی مقابل ولز و آمریکا حساب باز کرده بودیم.

*همیشه سعی می کنیم بازی بعدی را ببریم
سرمربی تیم ملی درمورد اینکه آیا غیبتش در سه سال اخیر در کسب این نتیجه تاثیرگذار بود، گفت: الان بازیکنانم خیلی بیشتر آماده هستند تا مقابل آمریکا بازی کنند. سطح مسابقات خیلی بالاست‌ اما همه چیز برای اینکه کارمان را انجام بدهیم، مهیا است. همیشه سعی می کنیم بازی بعدی را ببریم.

باید تمرکز داشته باشیم و مشکلات را بپذیریم. باید برای عبور از این مشکلات  تمام تلاش خود را بکنیم.

*فعلا نمی توانم درباره وضعیت بیرانوند صحبت کنم
سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: در خصوص بیرانوند باید بگویم که فردا پس از تست‌های پزشکی بیشتر می‌توانیم در خصوص آمادگی او صحبت کنیم. هنوز نمی‌توان در رابطه با وضعیت بیرانوند برای بازی مقابل ولز صحبت کرد.

*باید برای بازی بعدی پیشرفت کنیم و آماده شویم
سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: ما باید برای بازی بعدی پیشرفت کنیم و آماده‌تر شویم. با تمام مشکلاتی که داریم و با تمام اینکه بازیکنانمان بسیار باتجربه هستند ولی واقعا سخت است که بتوانیم روی کارمان متمرکز شویم. 

* ما اینجا طرفدارانی نمی‌خواهیم که تنها زمانی حمایت می‌کنند که تیم ببرد
وی ادامه داد: من مطمئنم پس از این بازی ما قدرتمندتر بازخواهیم گشت و فوتبالی ارائه خواهیم داد تا همه از آن لذت ببرند. این فوتبالی است که ما روی آن حساب باز کردیم و می‌خواهیم آن را ارائه دهیم. ما به اینجا آمده‌ایم تا بازی کنیم و نمایش خوبی ارائه دهیم. امشب چیزی نبود که ما به دنبالش بودیم. واضح هم بگویم، ما اینجا طرفدارانی نمی‌خواهیم که تنها زمانی حمایت می‌کنند که تیم ببرد. ما طرفدارانی می‌خواهیم که همیشه حامی باشند. اگر آنها می‌خواهند در زمان پیروزی از ما حمایت کنند پس در خانه بمانند و اینجا نیایند.

*اگر دست من بود، نمی‌گذاشتم خیلی مسائل رخ دهد
کی‌روش گفت: من سوال شما را درک می کنم اما اگر دست من بود نمی‌گذاشتیم خیلی مسائل اتفاقات بیفتد‌ من کسی نبودم که بتوانم اظهار نظر بیشتری داشته باشم. همه می دانند که بازیکنان من در چه محیطی هستند که آن محیط بهترین نیست؛ اما این مسائل محیطی و حاشیه ای روی آنها تاثیر می گذارد. من آنها را می شناسم. آنها می خواستند اشخاص افسانه ای برای کشورشان باشند و من مفتخرم که با آنها کار می کنم. از آنها تقدیر می‌کنم.

*درباره ترکیب تیم ملی مقابل ولز جواب روشنی ندارم
او در ادامه درباره اینکه آیا کسی را از ترکیب اصلی امروز مقابل ولز بازی می‌دهد، گفت: قبل از زمان بازی با ولز نمی توانم جواب روشنی به این موضوع بدهم‌. ما غیر از نتیجه باید برای تجزیه و تجلیل بازی اقدام کنیم. از لحاظ فکری شاید نیاز به تقویت داشته باشند. پس از تجزیه و تحلیل کامل می توانم به آن جواب بدهم.


*آنچه در این بازی اشتباه بود، کیفیت و سرعت متفاوت انگلیس با ما بود
کارلوس کی‌روش در واکنش به انتقاد از ترکیب اولیه تیم ملی ایران تاکید کرد: آن چه در این بازی اشتباه بود کیفیت و سرعت و رقابت متفاوت بازیکنان انگلیسی با ما بود.
سرعتی که آنها با ما بازی می کردند و تیم ما نتوانست خودش را با آن تطبیق دهد. گل های اول و دوم موقعی اتفاق افتاد که نباید رقم می خورد.

او یادآور شد: برای فرم و ترکیب بازی بعدی باید این دیدار را حتما آنالیز کنیم. باید بدانیم این دیدار را چگونه آموزش می بینیم. این طرف دیگر داستان است. شما اگر می خواهید به برزیل و انگلیس و آرژانتین نزدیک شوید باید کار کنید و همه چیز را بسنجید تا به آنها نزدیک شوید.

*از افرادی که صحبت های غیرفوتبالی می‌کنند، استقبال نمی‌کنیم
سرمربی تیم ملی ایران درباره صحبت هایش در خصوص اطرافیان تیم و تعدادی از هواداران که اگر برای حمایت نمی آیند در خانه بنشینند اما با وجود عده کمی که این را نمی خواهند خیلی ها می خواهند تیم ملی صعود کند گفت: در سال ۲۰۱۱ با تیم ملی ایران کار کردیم.  وقتی در سال ۲۰۱۴ مسابقه دادیم خودمان را کاملا آماده کردیم. در آن دوره هواداران تیم فقط آنجا بودند. چیزهایی سپس در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد که خوب بودیم اما پس از سال ۲۰۱۹ من نبودم . فقط می توانم بگویم بازیکنان من باید بدانند بهترین هستند. من اگر درباره ایرانی ها اظهار نظر می‌کنم به آنها احترام می گذارم و می توانند هرچه می خواهند بگویند. اما کسانی که صحبت های غیر فوتبالی می کنند ما از آنها در این بازی ها استقبال نمی‌کنیم.

* از بازیکنان نباید چیزهایی خواست که در حیطه مسئولیت آن ها نیست
وی افزود: من با انگلیسی ها کار کردم و می دانم چقدر قوی هستند. طرفداران ایران هم عاشق فوتبال هستند‌ همانطور که یک خواننده گفت اجازه دهید بازیکنان تیم ملی ایران بازی هایشان را کنند‌. آنها فقط می خواهند بازی کنند. همه تیم های دیگر مشکلاتی دارند اما به هر حال آنها می خواهند بازی کنند. همان ها شهامت بازیکنان ما را مورد تقدیر قرار می دهند. درست نیست بازیکنانی را بخواهید که کاری کنند که مسئولیت آنها نیست. آنها می آیند که طوری بازی کنند لذت ببرند و شادی بیافرینند.

*بگذارید فوتبال درباره من قضاوت کند
کی روش درباره کسب بدترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران در جام های جهانی با وی رقم خورد گفت: بگذارید فوتبال درباره من قضاوت کند. بعد از این همه لحظاتی که طی کردیم خیلی مناسب نیست من بگویم نتیجه چه خواهد بود. من فکر می کنم با اندکی دانش و اعتباری که دارم فکر کردن به این موضوع سخت است. من متوجه هستم این نتیجه در وجهه من تأثیرگذار است و شما شاید بگویید با تیم مشکلی دارم. من می خواهم تبعات این شکست فقط با من باشد. تجربه من در چهل سال می‌گوید می توانم در این چهار روز کار را به خوبی پیش ببرم تا تیم ملی برای ولز آماده شود.

*نمی توانید تصور کنید این جوانان در چند روز گذشته چه زندگی داشتند
وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانید تصور کنید و نمی‌دانید که پشت صحنه های این جوانان تیم چه نوع  زندگی داشتند در چند روز گذشته. آنها می‌خواهند فقط فوتبال بازی کنند اما هرچه می‌خواهند بگویند. می خواهند آنها را بکشند. می توانید تصور کنید در این جایگاه هر چه می‌گویید می خواهند شما کشته شوید. من تنها چیزی که از شما می خواهم  این است که بگذارید این تیم بازی کند. من نمی‌گویم احساس و نظری ندارم. فقط می خواهم بگویم این دیدگاه درست نیست که احساس نداریم بلکه اکنون وقتش نیست.  بگذارید از این رشته لذت ببریم. اجازه دهید از این بازی که وسیله ای برای تفریح و خوشگذرانی است، لذت ببریم.


گزارش کامل بازی
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس در گروه دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به قضاوت رافائل کلاوس برزیلی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه (۳۰ آبان) در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری خلیفه شهر دوحه آغاز شد. نیمه اول این بازی با برتری ۳ بر صفر انگلیس به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند(دقیقه ۱۹ سیدحسین حسینی)، صادق محرمی، مجید حسینی، روزبه چشمی(۴۶ محمدحسین کنعانی زادگان)، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، احسان حاجی صفی، میلاد محمدی، احمد نورالهی، علی کریمی(۴۶ سعید عزت الهی)، علیرضا جهانبخش(۴۶ علی قلی زاده) و مهدی طارمی به میدان رفت.
 
شکست ایران برابر انگلیس در نیمه اول/ اتفاق تلخ برای یک ملی‌پوش!
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با انگلیس

دقیقه یک:
بازیکنان تیم ملی انگلیس توپ را به گردش در آوردند و دو دقیقه بدون این که توپ به بازیکنان ایران برسند پاسکاری کردند تا در دقیقه سوم به یک کرنر دست پیدا کنند.

دقیقه ۳ :
اولین ضربه کرنر این دیدار برای انگلیس به دست آمد که ثمری برای این تیم نداشت. در این صحنه روزبه چشمی بازیکن حریف را بغل کرد اما در حالی که حریف به پنالتی اعتقاد داشت سیستم ویدئویی اعتقادی به این امر نداشت.

دقیقه ۵:
نبض بازی همچنان در اختیار انگلیس بود و ملی پوشان ایران دفاع از مرکز زمین را در دستور کار داشتند.

شکست ایران برابر انگلیس در نیمه اول/ اتفاق تلخ برای یک ملی‌پوش!
صحنه برخورد علیرضا بیرانوند با مجید حسینی و شکسته شدن بینی گلر ایران

* دقیقه ۸:
یک ارسال از جناح راست توسط حریف روی دروازه ایران با خروج بیرانوند همراه شد که او هنگام بیرون آمدن از دروازه با مجید حسینی برخورد کردند. برخورد سر بیرانوند به حسینی منجر به توقف بازی شد تا خونریزی بینی او مداوا شود. با مصدومیت بیرانوند و با تشخیص کارلوس کی روش، سیدحسین حسینی خود را گرم کرد.

* دقیقه ۱۶:
این بازی که به خاطر مصدومیت علیرضا بیرانوند متوقف شده بود، پس از هشت دقیقه توقف مجددا آغاز شد اما یک دقیقه بعد بیرانوند نقش بر زمین شد تا حسین حسینی جایگزین او شود.
 
شکست ایران برابر انگلیس در نیمه اول/ اتفاق تلخ برای یک ملی‌پوش!
علیرضا بیرانوند که برای دومین دوره متوالی دروازه بان ایران بود خیلی زود مصدوم شد و بیرون رفت

* دقیقه ۱۹:
سیدحسین حسینی برای نخستین بار در جام جهانی درون دروازه تیم ملی ایران قرار گرفت تا جانشین علیرضا بیرانوند شود.

دقیقه ۲۱:
در منطقه راست خط دفاعی انگلیس تیم ملی ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را علیرضا جهانبخش روی دروازه ارسال کرد اما مدافع حریف توپ را دور کردند و در برگشت هم ملی پوشان کشورمان نتوانستند توپ را از آن خود کنند.

* دقیقه ۲۵:
علیرضا جهانبخش اولین کارت زرد ایران را دریافت کرد.

* دقیقه ۳۰:
ملی پوشان ایران که در دقایق گذشته بدون اشتباه کار کرده بودند پس از طولانی شدن فشار حریف با خشونت بیشتری بازی کردند که همین امر منجر به چند خطا و تذکر داور شد. در این دقیقه انگلیس صاحب یک موقعیت عالی شد که ضربه ماونت به تور کنار دروازه برخورد کرد.

* دقیقه ۳۲:
انگلیسی ها پس از فشار زیادی که روی دروازه ایران وارد کرد در دقیقه ۳۲ تا آستانه باز کردن دروازه حسینی پیش رفتند اما ضربه هری مگوایر به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا یک خطر جدی از بیخ گوش ایران عبور کند.

* دقیقه ۳۵:
در ادامه ارسال از جناحین بالاخره دروازه تیم ملی ایران باز شد و بلینگام با یک ضربه سر دقیق و دور از دستان سیدحسین حسینی دروازه را باز کرد.

* دقیقه ۴۰:
تیم ملی ایران در معدود موقعیت هایی که تا پشت محوطه جریمه انگلیس آمد توسط صادق محرمی توپی را به صورت زمینی درون محوطه جریمه ارسال کرد اما قبل از هم تیمی هایش این بازیکنان انگلیس بودند که توپ را از آن خود کردند.
 
شکست ایران برابر انگلیس در نیمه اول/ اتفاق تلخ برای یک ملی‌پوش!
* دقیقه ۴۳:
سیستم تدافعی تیم ملی فوتبال ایران هم جواب نداد و فشار حملات انگلیس باعث شد که حریف به گل دوم دست پیدا کند. در این صحنه بازیکنان ایران اعتقاد داشتند که روی روزبه چشمی خطا صورت گرفته است اما داور برزیلی نظر دیگری داشت. در این صحنه گل ساکا با شوتی محکم دروازه حسینی را باز کرد.

* دقیقه ۲+۴۵
انگلیسی ها در دقیقه دوم وقت های اضافه نیمه اول به گل سوم رسید. ارسال از جناح راست با ضربه حرفه ای رحیم استرلینگ همراه شد تا دروازه حسینی برای سومین بار باز شود.

* با توجه به مصدومیت بیرانوند و زمانی که به خاطر درمان و تعویض او تلف شد داور ۱۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که ایران در دومین دقیقه وقت های اضافه گل سوم را دریافت کرد.
شروع نیمه دوم با سه تعویض

نیمه دوم دیدار ایران و انگلیس در حالی آغاز شد که کارلوس کی روش اقدام به سه تعویض کرد و علی قلی زاده، کنعانی زادگان و سعید عزت الهی را به میدان فرستاد.

* دقیقه ۴۸:
مرتضی پورعلی گنجی به خاطر خطا روی هری کین پشت محوطه جریمه یک کارت زرد گرفت تا یک ضربه ایستگاهی نصیب حریف شود.

* دقیقه ۶۰:
تیم ملی ایران که چیزی برای از دست دادن نداشت با تعویض هایی که انجام داد روند بهتری پیدا کرد اما تلاش برای رسیدن به دروازه انگلیس به جایی نرسید و بازیکنان در دادن چند پاس ساده بهم عاجز بودند و نتوانستند برابر بازیکنان نامدار حریف کاری از پیش ببرند.

* دقیقه ۶۲:
ساکا که در نیمه اول یک گل وارد دروازه ایران کرده بود، در این دقیقه از تعلل بازیکنان خط دفاعی ایران استفاده کرد و با چند پا عوض کردن ضربه ای را پای چپ به توپ که پس از برخورد به پای مدافع ایران وارد دروازه و به گل چهارم تبدیل شد.

* دقیقه ۶۵ :
تیم ملی ایران در معدود موقعیت هایی که توانست تا محوطه جریمه انگلیس پیش برود با ضربه دقیق مهدی طارمی به گل رسید. در این دقیقه صادق محرمی از راست توپی را برای علی قلی زاده ارسال کرد و او با ضربه ای زمینی طارمی را درون محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به زیر تیرک افقی دروازه به گل اول تبدیل شد.

دقیقه ۷۰ :
علی قلی زاده از جناح چپ صاحب یک موقعیت خوب شد و پس از فریب دادن مدافع انگلیس وارد محوطه جریمه شد اما در زدن ضربه به سمت دروازه تعلل کرد و در ادامه توپ را برای نورالهی فرستاد که ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

* دقیقه ۷۳:
رشفورد که یک دقیقه پیش وارد زمین شده بود با فرار از خط دفاعی بهم ریخته ایران در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست با ضربه ای روی زمین و آرام دروازه سیدحسین حسینی را برای پنجمین بار باز کند.

* دقیقه ۹۰ :
تیم ملی انگلیس که بعد از زدن پنج گل دیگر انگیز ابتدایی برای حمله به سمت دروازه ایران را نداشت صاحب یک ضد حمله دیگر شد و این بار جک گریلیش در شرایطی که دروازه خالی را برابر خود داشت توانست گل ششم را به ثمر برساند.

* دقیقه ۹۸:
در حالی که داور برای نیمه دوم ۱۰ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، سردار آزمون در دقیقه ۹۸ صاحب یک موقعیت عالی شد و در موقعیت تک به تک با پیکفود قرار گرفت اما ضربه او پس از برخورد به دست گلر و تیر دروازه به بیرون رفت تا یک موقعیت عالی از دست برود.

در این دقیقه مرتضی پورعلی گنجی یک کارت زرد از داور دریافت کرد.

* دقیقه ۱۰۰
در صحنه ای که روی محوطه جریمه انگلیس به دست آمد مدافع این تیم پیراهن پورعلی گنجی را کشید و به دنبال اعتراض بازیکنان ایران داور سیستم ویدئویی را چک کرد و اعلام ضربه پنالتی کرد.

دقیقه ۱۰۳:
در شرایطی که دقیقه پایانی بازی سپری می شد مهدی طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست توپ را به گل تبدیل کند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود روز ۴ آذر به مصاف تیم ملی ولز خواهد رفت و روز ۸ آذر به مصاف تیم ملی آمریکا می رود تا تکلیف صعود یا حذف ملی پوشان کشورمان از بیست و دومین دوره جام جهانی مشخص شود.
https://jahannews.com/vdcdon0jjyt0f96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdon0jjyt0f96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
در خارج ایران از کدام کانال میشه بازیها را دید ؟
Iran, Islamic Republic of
از آپارات ببین
یاسر
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی
دادار
Iran, Islamic Republic of
هم زنگ تفریح شدیم هم بازی فوتبال نکردیم این هم از کی روش و بازیکنان پیر و سفارشی
Iran, Islamic Republic of
چه می کنن شیر مردان ایران .!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم
Iran, Islamic Republic of
تیمی که سرود ملی نخونه 10تا هم بخوره حقشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی تیمی که سرود ملی نخواند تیم ایران نیست
Iran, Islamic Republic of
خیلی گریه کردم. بی دلیل. دلم گرفته. کاش اصلا نبودم
رفرقندی
Czech Republic
خواندن سرود ملی احترام به حاکمیت ملی، دستاوردهای کشور، دانشمندان و عالمان و خون شهیدانی است که برای استقلال کشور پر کشیدند. ملی پوشان عزیز گلهای انگلیس را بو کنید.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که تیمی که به ایران وشهدا با نخواندن سرود ملی،پشت کرد،به زمین گرم خورد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی سرود ملی انگلیس خبیث خوانده میشد که در اصل سرود ملکه است، بازیکنان انگلیس دهنشون تا بناگوش باز میشد. ولی متأسفانه بازیکنان تیم ملی ما لال شده بودند و چقدر دشمن شاد کن شدند. امیدوارم نتیجه نیتهاشونو ببینند.
Iran, Islamic Republic of
آبروریزی ….
Iran, Islamic Republic of
خراب کردید
Iran, Islamic Republic of
اون از سرود نخوندنتون که دل بی بی سی و سعودی نشنال رو شاد کردید این از 6 تا خوردنتون که دل وطن پرستان رو سوزوندید! هییی
Iran, Islamic Republic of
۶ تایی ها
دادار
Iran, Islamic Republic of
افغانستان با انگلیس بازی می کرد اینقدر گل نمی‌خورد چون حداقل با دوندگی جلوی بازی آنها را می گرفتند
Iran, Islamic Republic of
افغانستان یک بار تیم ملی هند را در جام ملت های آسیا شکست داده که هند یه بار تیم ملی انگلیس را شکست داده بود
United States
خدا را شکر اسکوچیچ رفت تا با کی روش آبرومندانه بازی کنیم
Denmark
...........
Iran, Islamic Republic of
ایران پنج موقعیت روی دروازه داشت 1 جهانبخش در محوطه هیجده 2 موقعیت طارمی در محوطه 3 موقعیت سردار و اصابت توپ به تیر و بلاخره دو موقعیتی که توسط طارمی به گل منجر شد .
اینها را باید توجه کرد در برابر انگلیسی که تیم گران و بازیکنانی ستاره در سطح فوتبال جهان است . دو گل ما ارزش بالا داشت با توجه به بضاعت مان .
Iran, Islamic Republic of
بضاعت ما روزبه چشمی و مجید و حسین حسینی و علی کریمی هستن
هموطن
مهم نیست بچه‌ها تلاش خودشون را کردند خسته نباشید نتیجه مشخص بود انگلیس تیمی است که مدعی قهرمانی جام است
فریبا
Iran, Islamic Republic of
من که تلاشی ندیدم. اصلا کاری انجام ندادن
متأسفانه تیم ما مهمترین مشکلات بعد قل خوردن بازی۳۰دقیقه اول بازی نمیکنند واقعا دفاع ما آسیب پذیر بود
Iran, Islamic Republic of
دفاعی که از جام جهانی قبلی زبانزد بود و رکورد زده بود، با ترکیب و چینش اشتباه مربی به این روز افتاد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
بید بید
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوشحالـ شدم افرین به انگلیس🌷!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فیلم سینمایی هندی طلا در خصوص تجزیه هندوستان با موضوع بازی هاکی و دخالتهای انگلیس. حتما برای بازیکنان تیم ملی پخش شود
Iran, Islamic Republic of
ماشالله طارمی، شیرمرد با غیرت
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
شاید طارمی آرزوی مادرش را برآورده کرد ولی با نخواندن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به مادرش هم پشت کرد!
Iran, Islamic Republic of
با غیرتی که غیرت رو وطن ندارند!سرود ملی رو نخوندن!خجالت داره
Iran, Islamic Republic of
چه ببرید چه ببازید، ما پشت تیم ملی هستیم. دم همشون گررررم
Iran, Islamic Republic of
تیم ملی چرا سرود ملی را نخواند ؟؟؟؟ شرم بر کسانی که دل دشمنان ایران اسلامی را شاد میکنند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ماشالله شیر مردای تیم ملی ایرانمون
حمیدرضا
United Arab Emirates
با نخوندن سرود ملی ایران ریشخند دنیا کردید؟؟عیبی نداره.باختید؟؟فدای سرتون.مثل مجسمه جلوشون 6تاگل خوردید؟؟ این هیچی از ارزشهاتون کم نمیکنه.تازه بهتون پاداش میلیاردی هم میدن!!
Iran, Islamic Republic of
من از اول هم دعا کردم که نبریم .
Iran, Islamic Republic of
تیم ملی فوتبال کشورمان ایران عزیز با خواری به کشور بر میگردند، میلیاردها دلار خرج آموزش ، و سرمربی و دستمزد فوتبالیستها کردیم نتیجه شد این ؟؟؟؟.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بچه ها متشکریم بدترین شکست تیم ملی را رقم زدید آفرین بر شما !آه مردم گرفت بدجور هم گرفت!
Iran, Islamic Republic of
آفرین به تیم انگلیس که وطنفروش نیستند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین وطن فروشان سرود ملی را نمی خوانند
Iran, Islamic Republic of
صد البته این شکست چیزی از ارزشهای ما کم نمیکنه
این جمله را یادتون رفت بنویسید.
Iran, Islamic Republic of
بازی مقابل ولز و آمریکا رو خواهیم دید.
فقط یه طوری تیتر نزنید که بعدش کاسه چه کنم چه کنم دستتون بگیرید.
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی تیم ملی مقابل ولز و آمریکا.
سعید
United States
انشاالله
Iran, Islamic Republic of
تیم ملی انگلیس در یک بازی ، از فرزندان ایران دو گول خورد و این نشان ضعف انها است.اگر اتفاق ناگوار رخ نمی‌داد احتمال برد قاطع ایران بسیار بالا بود
Iran, Islamic Republic of
تاج : هیچ وقت تیم ملی اینقدر سرحال نبوده است.
Iran, Islamic Republic of
کی روش بلد نیست برقصه میگه زمین کجه
سعید
United States
کی روش فقط دو روش صف بندی فوتبال رو بلده 10-0-1 یا 11-0-0.
Iran, Islamic Republic of
فوتبال پنالتی پرسپولیس استقلال چلسی یوونتوس استقلال....
Iran, Islamic Republic of
قشنگی فوتبال به همین برد و باختهاشه
Iran, Islamic Republic of
اهانت به پرچم مقدس ایران و بی اعتنایی به سرود ملی کشور در شرایطی که کفتارهای دست آموز دشمن امنیت و آرامش روانی مردم و نظام را نشانه گرفته اند, آنهم از سوی کسانی که بواسطه قرار گرفتن در لیست تیم ملی فرصت حضور در جام جهانی فوتبال را پیدا کرده اند , دیگه جایی برای لذت بردن از قشنگیهای فوتبال برامون نگذاشته.
Iran, Islamic Republic of
جواد خیابانی :
وقتی اونا 6 تا زدن و ما هم دو تا زدیم ، یعنی ما 4 تا کمتر و به عبارت دیگر ، اونا 4 تا بیشتر به ما زدن
Iran, Islamic Republic of
آقای کیروش بخدا به ولز و آمریکا هم میبازی ، تیم هیچ تاکتیکی نداره
Iran, Islamic Republic of
....
سعید
United States
عجب روئی داره این کی روش!!!
قریشی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تا زمانی که یک اجنبی مثل کی روش با دریافت حقوق میلیاردی سرمربی تیم ما باشد، منتظر بدتر از این هم باید بود. هر کجا به بیگانگان دل بستیم. باختیم.
United Arab Emirates
در هر کاری باید زمین بخوریم و بلند شویم تا موفق شویم، باید سختی و درد بکشیم تا پخته شویم، فوتبال ایران مثل والیبالش باید صابون باختهای سنگین از تیمهای قدرتمند به تنش بخوره تا روح فوتبالش قوی بشه.
دادار
Iran, Islamic Republic of
کم فروشی و وطن فروش مشخص بود.فقط راه می رفتند
کوثر
Iran, Islamic Republic of
بعد از این همه حمایت از جانب همه ماها،رسانه ملی و... از تیم ملی تهش سرود ملی رو نخوندن!!اقای جهانبخش اگه میخواستید نخونید چرا در جواب خبر نگار انگلیسی این همه اسمون ریسمون بافتید حداقل از قبل خبر میدادید تا یکی مثل من شوکه نشه و همون اول از بازی زده نشه...
Iran, Islamic Republic of
اخراج غیر اخلاقی و ناجوانمردانه آقای اسکوییچ نتیجه جز این شکست تحقیر آمیز نداشت..
Iran, Islamic Republic of
ظلم با کسی شوخی نداره
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
نبودبیرانوند باعث شکست تیم شد.حسینی 10سال دیگه هم بیرو نمیشه
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اون چیزی که باعث این شکست مفتضحانه شد ,نبود ..... نه بیرانوند و ...!
سعید
United States
جای سه نقطه ها رو راحت میشه حدس زد و پر کرد.
Iran, Islamic Republic of
همچنین روزبه چشمی که جفتشون استقلالی ان .
Iran, Islamic Republic of
بی اعتنایی به خواهش و تمنای مادر شهید و سوزوندن دل هزارن پدر و مادر و فرزند شهید اینطوری شما رو مضحکه دست همون کثافتایی میکنه .
Iran, Islamic Republic of
اگر سرود ملی نخوانند تیم ایران نیستند وبرایشان آرزوی برد نداریم
سید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم کی روش مقصر اصلی باخت اینچنینی ایران بود
ترکیب کاملا اشتباه در نیمه اول بازی کار را برای انگلستان آسان کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
بازیکنانی که به سرود ملی علاقه وحب نشان ندهند،معلوم است که از تمام توان و انرژی خود برای تیم ملی استفاده نمی کنند. ننگ تان باد
بازی با آمریکا هم همینطوریه
Iran, Islamic Republic of
احتمالا بازی با آمریکا هم چنین وضعیتی تیم فوتبال ایران خواهد داشت و زیاد گل می خوره و یا کلا می بازه ،.
عالی بود بازی شما بازی های بعدی هم امید به خدا
Iran, Islamic Republic of
شما حالت خوبه ؟
Iran, Islamic Republic of
دروازه بان های ذخیره با بیراوند، از لحاظ سطح بازی وکیفیت خیلی در حد پایینی هستند. فاصله ی نفرات اصلی با ذخیره زیاد است.
Iran, Islamic Republic of
خدا با چمهوری اسلامی و شهدای عزیز اوست بیرانوند می گفت من از چوپتنی به انجا رسیده ام حا لا سرود ملی نمی خواند وباید مکافاثش پس بدهد
Iran, Islamic Republic of
وقتی میلساردی از بیت المال خرج افرادی میشود که .....اند ..... والگو میشوند جز این نتیجه نمیگیریم
آوین
Iran, Islamic Republic of
برای کشورمون وخودمون ناراحتیم،که آبرو وشرفمون رو دادیم دست کیا؟!
تانیا
Iran, Islamic Republic of
ساکت باش
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی این باخت مفتضحانه و آبروریزی بی سابقه شخص سرمربی تیم ملی است به دلیل ترکیب کاملا اشتباه و نسنجیده و غیرعقلانی
لذا ایشان فی الفور بعد از بازی می بایست برکنار میشد
Iran, Islamic Republic of
۶تا خوردیم چون برای وطن بازی نکردند احترام به وطن نزاشتند تو بازی بین الملی سرود وطن رو نخوندند حتی انگلیسی ها سرود برای ملکه رو خوندن
واقعا زشته که حتی هویت خودمون رو نادیده گرفتیم
Iran, Islamic Republic of
استراتژیکی حتی حین بازی نداشتیم!
توپ تو دست اینگلیسی ها دست رشته میشد و بچه های ما عین کودک فقط این ور اون ور میدویدیم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
تیم ایران در یک بازی دوستانه با تونس 2 تا گل خورده ان وقت چطور میخواهد از تیم انگلیس ببرد انتظارات خیلی بالا رفته
سحر
Iran, Islamic Republic of
احسن به شما ها لااقل توهمین مملکت ادعای شرف نمیکردید وپاپس میکشیدید... پاتونوروگلوی حججی ها وعلی وردی ها وسلمیمانی هاگذاشت..
ع
Iran, Islamic Republic of
سلام مشکل بعضی اینه تو کار خودشان ماندن دخالت جای دیگری می کنند من از اعضای تیم‌ملی می خوام دشمن شاد کن نباشن.
علی
Iran, Islamic Republic of
.........
معصومه
Iran, Islamic Republic of
آدم بی رحمی نیستم حتی برای انسان های پست ولی نمیدونم چرا وقتی دماغ بیرانوند شکست یاد دل شکستم افتادم که وقتی سرود ملی نخوندن اشکم درومد...
Iran, Islamic Republic of
واقعا حسینی گل مفتی خورد
جوان
Romania
بسمه تعالی.
ما سالهاست که انگلیس و آمریکا را برده ایم..
Iran, Islamic Republic of
آره داداش
شما معلومه همه رو بردی
علی
Iran, Islamic Republic of
سیستم کی روش برای ایران سم مهلک است او تیم ایران را ترسو ومحافظه کار وتنبل کرده.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا گند زدن کی روش اصلا در حد تیم ملی ایران نیست .
حسن
Iran, Islamic Republic of
سید حسین حسینی هم آبروی استقلال را برد هم آبروی تیم ملی را