جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۴
سخنی با مسئولان؛

جلوی شکل گیری این باور اشتباه را بگیرید

شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 819479
مردم انتظار ندارند بر آمار شهدای مدافع امنیت روز به روز افزوده شود و مطمئنا این موضوع را امتیاز نمی دانند که به جای اشرار و تروریست های میدانی مدافعان امنیت که برای دفع خطر رفته اند، جان خود را از دست بدهند.
جلوی شکل گیری این باور اشتباه را بگیرید
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: برخی مسئولان طی دو ماه اخیر و به ویژه در دو سه هفته اخیر تاکید کرده اند که اگر بخواهیم و اراده کنیم پایان دهی به اغتشاشات سخت نیست و این امر کاملا در توان نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی است. صد البته که این ادعا دقیق، درست و مستند به واقعیت هاست.

اما سوالی که در این میان برای افکار عمومی به ویژه بعد از جنایات سه روز اخیر در فراخوان های 24، 25 و 26 آبان شکل گرفته آن است که یعنی مسئولان می‌توانند و نمی‌خواهند؟

واقعیت آن است که کشور مورد حمله یک جنگ ترکیبی با محوریت رسانه قرار گرفته و نوع مبارزه با این فتنه با فتنه های گذشته کاملا متفاوت و قطعا زمان‌بر است. فارغ از همه تلاش های گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی، مشخصا جنس اینگونه اظهارات قطعا برای اعلام اقتدار و قدرت نظام صورت می گیرد اما ناخواسته القاکننده این مفهوم اشتباه هست که گویی برخی مسئولان امر با این شرایط مشکل خاصی ندارند!

به ویژه آنکه مردم انتظار ندارند روز به روز بر آمار شهدای مدافع امنیت افزوده شود و مطمئنا این موضوع را امتیاز نمی دانند که به جای اشرار و تروریست های میدانی مدافعان امنیت که برای دفع خطر رفته اند، جان خود را از دست بدهند.

از سوی دیگر با وجود میزان اغتشاش، قتل، خرابکاری، خسارت، راه بندان، ایجاد وحشت و... که از سمت اشرار حاضر در میدان دیده و شنیده شده است اما هنوز اخبار قابل توجه و آرام بخشی از محاکمه و مجازات این افراد آن چنان به گوش نرسیده تا این ترازو را در افکار عمومی برابر کند.

از سمت دیگر برای سلبریتی ها به عنوان عاملان رسانه ای فراخوان ها، تحریک احساسات، تشویش اذهان و انحراف افکار عمومی که صریحا از جنایتکاران حمایت کرده و انگشت اتهام را به سمت ماموران جان برکف می گیرند، هنوز خبری از احضار و محاکمه منتشر نشده است.

صحنه شفاف شفاف است. بعد از گذشت دوماه، نمی توان بر فعالان خیابانی و رسانه ای این غائله همچنان نام فریب خورده و هیجان زده گذاشت و البته که در همان روزهای ابتدایی صف معترضان جدا شد. انتظار برخورد قاطع همراه با مجازات سریع و شدید جزو مطالبات جدی عموم مردم است.
https://jahannews.com/vdcfe1dc1w6dyja.igiw.html
jahannews.com/vdcfe1dc1w6dyja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عالی بود این نوشتار دستتان درد نکند
Iran, Islamic Republic of
چرا لباس نیروی انتظامی مجهز به دوربین نیست؟همین کار میتونست جلوی همه‌ی القائات دشمن و دوست نادان ، درمورد عوض شدن جای مظلوم و ظالم رو بگیره . اینکه دیگه گلوله‌ی جنگی نیست که
الهام
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها سالها تلویزیون ایران را نمی بینن . حاکمیت را رد می کنند. جالب ماجرا این است رضا خان دیکتاتور را تحسین می کنند. و دچار تناقض های شدید هستند.!1
Iran, Islamic Republic of
دلیل ضعف و شکست صدا سیماست هر سال بودجه صدا سیما اضافه میشه بی اینکه به کیفیت برنامه هاش اضافه بشه ....
سعید
Iran, Islamic Republic of
متن خوبی بود
افرین جهان
اصغر
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
در این جنگ تمام عیار رسانه ای مردمی که همواره حامی نظام هستند و تلویزیون را دنبال می کنند از این همه ظاهرا بی برنامه گی بچه ها انقلابی و نیروهای خودی خسته شدند.
Iran, Islamic Republic of
اینقدر که برخورد و بیچاره کردن سلبریتی ها خوشحال کننده است برخورد با عوامل کف خیابون خوشحالی نداره
سید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
......
عادل
United Arab Emirates
حرف دل مردم و خانواده شهدا رو گفتین..
Iran, Islamic Republic of
با متن موافقم اما جهان کم کاری می کنی و خوب جنایات رو پوشش نمی دهی ،کمی پر توان ،شما رسانه ای
Iran, Islamic Republic of
بکشیدشان
همین سلبزیتهای بی وطن را بگیرید زندان کنید .
حرف حق
Germany
به خواسته های مشروع مردم رسیدگی سریع کنید.