کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اصلاح طلب سلفی بگیر مجلس دهم:

مرگ مهسا امینی بهانه بود/ اعتراضات خشن کف خیابان به خاطر گرانی‌ها و حذف نخبگان از چرخه اداره کشور است!

7 مهر 1401 ساعت 12:17

نکته مهم تر آنکه توحش دیده شده در سطح خیابان در چند روز اخیر به همین دلیل بود که علی رغم بنزین ریزی روی آتش توسط ضدانقلاب، اصلاح طلبان و سلبریتی ها اما مردم فهیم ایران حاضر به همراهی با این جنایتکاران نشدند و به همین دلیل بر خشونت و حجم و جنایات می افزودند.


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد مازنی، نماینده سلفی بگیر مجلس دهم در تازه ترین اظهارات خود همچون برخی دیگر از اصلاح طلبان ضمن اذعان به بهانه بودن فوت مهسا امینی، در ادعایی بامزه مدعی شده است که معترضان -بخوانید اغتشاشگران- به دلیل گرانی، تورم، اختلاس و حذف نیروهای توانمند از چرخه اداره کشور به خیابان آمدند! حال آنکه جنس افراد حاضر، شعارها و رفتارهای آشوبگران گویای موضوع دیگری بود.

این چهره اصلاح طلب همچنین مدعی شده است که اغتشاش و رفتارهای خشن آشوبگران در کف خیابان را باید از سر عصبانیت دانست و نه آنکه به بیگانگان وابسته باشند! حال آنکه رد سرویس های جاسوسی بیگانه، گروهک های ضدانقلاب و تجزیه طلب به طور ملموس در ناامنی های اخیر دیده می شد.

فارغ از خوشحالی برخی مدعیان اصلاحات از این آشوب ها و ابراز ناراحتی از پایان آن و البته وعده شروع دوباره این ناامنی ها، ادعای مازنی توهین به جوانان این کشور است. چرا که هیچ گاه جنایاتی نظیر کشتار مردم بی گناه، آتش زدن انسان ها، مساجد، امامزاده، قرآن، پرچم کشور و آسیب به اموال عمومی نظیر آمبولانس از سوی جوان معترض انجام نمی گیرد.

نکته مهم تر آنکه توحش دیده شده در سطح خیابان در چند روز اخیر به همین دلیل بود که علی رغم بنزین ریزی روی آتش توسط ضدانقلاب، اصلاح طلبان و سلبریتی ها اما مردم فهیم ایران حاضر به همراهی با این جنایتکاران نشدند و به همین دلیل بر خشونت و حجم و جنایات می افزودند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات مازنی را در ادامه خواهید خواند:

تقلیل صورت مساله به موضوع درگذشت مهسا امینی نوعی خودفریبی است، شعار «مهسا بهانه است» با هر مبنایی گفته شود قابل توجه است، اینکه دشمنان اسلام و ایران با هر هدفی در پی دنباله این شعار باشند بسیار طبیعی است چرا که آنان به اقتضای دشمنی به وظیفه خود عمل می‌کنند، کار دشمن، دشمنی است. نیش عقرب نه از ره کین است/ اقتضای طبیعتش این است. بنا بر این از دولت امریکا و رسانه‌های آن و از شبکه‌های فارسی زبان بیگانه و از تروریست‌های منافق و وطن‌فروشان خائن انتظار دیگری نمی‌توان داشت. اما آیا جوانان معترض که در مواردی از سر عصبانیت دست به اقدامات خشن می‌زنند عوامل این بیگانگان و بیگانه‌پرست هستند؟ هیهات که چنین نسبتی در شأن جوانان ایرانی باشد! مردم ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم از سوء مدیریت مدعیان به ستوه آمده‌اند. از خلف وعده‌ها، از گرانی‌های کمرشکن، از تورم جانکاه، از بیکاری، از حذف نیروهای توانمند از چرخه اداره کشور، از هزینه کردن ارزش‌های دینی و ملی برای اهداف جناحی، از محدودیت‌ها در استفاده از اینترنت، از تفسیر به رای اصول قانون اساسی، از اختلاس‌ها و سوءاستفاده از بیت‌المال و بسیاری از مسائلی که از سوی نهادهای حکومتی یا به‌نام حاکمیت بر مردم تحمیل شده و نخبگان را وادار به مهاجرت کرده است. اگر دنبال خواسته‌ها و مطالبات واقعی مردم هستید نگاهی به این فهرست که مشتی نمونه خروار است بیندازید و عقل را قاضی قرار دهید که در چنین شرایطی به مو و لباس دختران گیر دادن و از درون این گیر دادن‌ها جنازه دختری را به پدر و مادرش تحویل دادن در آتش خشم مردم دمیدن نیست؛ پس چیست؟  آری مردم برای نشان دادن نارضایتی خویش که گوش شنوایی برای آن نیافتند از مرگ این دختر جوان فرصتی ساختند تا عدم رضایت خویش را اعلام کنند.

درباره «مازنی» بیشتر بخوانید:
اعتراف جالب نماینده سلفی بگیر مجلس دهم +جزئیات
روحانی با عقلانیت، کشور را از گردنه مشکلات عبور داد
برجام با زحمت و همت شخص رهبری به نتیجه رسید!
جماعتی از پوشش زنان ابزاری ساخته‌اند برای کسب قدرت
افراطیون به خاطر کینه‌های ۸۸ نمی‌خواستند روحانی موفق شود!
در ۸ سال احمدی نژاد قطار عقلانیت از ریل خارج شد

یکی از نتایج مهم برجام نشان دادن فرهنگ مردم ایران بود
نگاه روحانی و لاریجانی معتدل و علمی‌تر است


کد مطلب: 813721

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/813721/مرگ-مهسا-امینی-بهانه-اعتراضات-خشن-کف-خیابان-خاطر-گرانی-ها-حذف-نخبگان-چرخه-اداره-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com