کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرور رفتار چند روز اخیر مدعیان اصلاحات؛

پروژه فوری اصلاح طلبان؛ موج سواری بر مرگ تلخ «مهسا امینی» +تصاویر

27 شهريور 1401 ساعت 9:49

در طی چند روز اخیر ورود جدی و پررنگ شخصیت ها و رسانه های جریان اصلاحات به ماجرای فوت مهسا امینی نشان می دهد که اصلاح طلبان فوت این دختر را پروژه فوری خود دانسته و با تمام قوا به میدان آمدند.


گروه سیاسی جهان نیوز، حسین خان بابازاده: هرچند تاکنون ابهامات زیادی از ماجرای فوت خانم مهسا امینی زدوده شده است اما نگاهی به ماجراهای چند روز گذشته نشان می دهد که اساسا گروهی فوت او را صرفا یک پروژه  سیاسی می‌بینند.

فارغ از مسیح علینژاد، مریم رجوی و شبکه هایی نظیر بی بی سی، ایران اینترنشنال و... که حیاتشان در این موارد است، برخی جریانات سیاسی داخلی هم این موضوع را مناسب دیدند تا بتوانند خود را مثلا حامی مردم(!) نشان داده و آبروی لطمه خورده خود از ناکارآمدی را ترمیم کنند.

در طی چند روز اخیر ورود جدی و پررنگ شخصیت ها و رسانه های جریان اصلاحات به ماجرای فوت مهسا امینی نشان می دهد که اصلاح طلبان فوت این دختر را پروژه فوری خود دانسته و با تمام قوا به میدان آمدند.

واکنش های خاتمی، جهانگیری، ظریف، حسن خمینی، آذری جهرمی، ربیعی و دست به قلم شدن زنان این جریان نظیر آذر منصوری و معصومه ابتکار گزاره های خوبی برای اثبات این ادعاست. پرداخت پررنگ رسانه های اصلاح طلب به این موضوع هم می تواند موید همین فرضیه باشد.























لطمه جدی که اصلاح طلبان از فضاحت مدیریتی در دولت، مجلس، شهرداری و شورای شهر تهران خوردند باعث شده است که از هر دستاویزی برای جلب اعتماد افکار عمومی دریغ نکنند. جریانی که در زمان مدیریت خود آینده جوانان را اصطلاحا سوزاند و بسیاری از مسائل را برای انها تبدیل به آرزو کرد، سعی می کند با موج سواری بر فوت یک دختر جوان خود را به عرصه برگرداند. 

احتمالا از این دست رفتارهای اصلاح طلبان در ماه های آتی تا انتخابات مجلس به عنوان اولین بزنگاه برای بازگشت به قدرت باز هم دیده شود تا اصلاح طلبان بتوانند حداقل از این طریق چند عدد رای جمع کنند.


کد مطلب: 812547

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/812547/پروژه-فوری-اصلاح-طلبان-موج-سواری-مرگ-تلخ-مهسا-امینی-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com